INSTINKTIVNA SAMOOBRANA



Zašto ovo pišem? Moram, jer jedan dan kaže meni jedan nazovi majstor: "Gordan znaš, čuo sam da ta tvoja Instinktivna Samoobrana nije baš nešto.....kasnije ću vam pisati što sam odgovorio...."

Instinktivna Samoobrana. To je vještina koju sam osmislio da bi što brže i lakše pomogao ljudima ---onima koji shvaćaju da im pomoć treba --kako bi se što prije i što efikasnije naučili braniti i obraniti od svake vrste napada. U toj vještini imate sve odgovore na sva pitanja--što se tiće samoobrane---sva tehnička i taktička rješenja IS-a rade u realnim i stvarnim situacijama savršeno.

Prvo činjenice: 
Instinktivnu Samoobranu osmišljavam kao organizirani oblik obrane i borbe od 1990. godine neprekinuto do danas.

Ideja za Instinktivnu Samoobranu mi je sinula dok sam bio pripadnik SPECIJALNE ANTITERORISTIČKE POSTROJBE u jednoj danas nepostojećoj državi.

IS -a je koncipirana kao efikasna, brza i žestoka obrana od svih vrsta napada za osobe--ljude---djecu--djevojke--žene--koji nisu jaki--koji ne vježbaju borilačke vještine kao sport---za normalne obićne ljude čiji su interesi različiti ali svima je jedan zajednički---SIGURAN ŽIVOT.

Instinktivna Samoobrana je proizvod mog života--ona je HO GO--Hoždenie Gogijevo---ona je nastala i evoluira kako teće moj borilački put--staž od moje 7. godine do današnje 40 -te.

U IS-i imate tehnike koje su svojstvene samo toj vještini i niti jednoj drugoj borilačkoj vještini, ali i tehnike koje su osnova svim borilačkim vještinama--kao što su udarci rukama i nogama--izmicanja--kretanja---padovi i sl....

U Instinktivnoj Samoobrani ima puno opasnih tehnika po napadače----iz razloga da se slabiji ljudi kojima je namjenjena mogu efikasno obraniti sa 100% sigurnošću u svoje tehnike i znanje.


VRIJEDNOST INSTINKTIVNE SAMOOBRANE
Vraćam se na onog nazovi majstora. Ja sam tog čovjeka kontaktirao u jednom periodu mog života kada mi je bilo vrlo teško, zamolio sam ga za pomoć jer sam o njemu imao visoko mišljenje makar ga nisam poznavao niti ikada sreo u životu, ali tada sam bio očajan i napravio grešku --pokazao moj očaj--koji je on shvatio kao moju nemoć---a ja sam mislio da se radi o vrhunskoj osobi pa sam bio potpuno iskren sa njim..pogriješio sam...no kada sam mu ispričao te razne probleme koji me muče...između ostaloga on je pomislio da je taj tren energetski jači od mene pa je izjavio: " A i znaš Gordane čuo sam da ta tvoja Instinktivna Samoobrana nije baš nešto...rekli su mi neki koji su to vježbali kod tebe..." To kaže čovjek koji ne pozna niti mene niti ja njega...kojeg prvi put u životu vidim...i tražim za pomoć...svaka čast "majstore".

Moj odgovor je bio slijedeći: Čuj DA..RE, AKO I NIJE BAŠ NEŠTO, SPASILA JE DO SADA MNOGO ŽIVOTA LJUDIMA KOJI SU TO VJEŽBALI I KOJI JU JOŠ VJEŽBAJU, i to života ne nekih zajbancija i zafrkancija nego stvarnih ljudskih života...pa ako po tome gledamo mislim da ta moja samoobrana vrijedi jako puno....i tako smo završili naš razgovor i kontakt te se više nikada nismo vidjeli ni čuli..svatko ide svojim putem.

Za njega kažem nazovi majstor jer pravi majstor nikada ne omalovažava druge vještine...nije mi povrijedio ego ili nešto slično.... nego mislim da mi, koje ntko zove majstorima borilačkih vještina moramo biti vrhunski ljudi u svim pogledima...i tu su moji kriteriji strogi...jer ako nismo takvi ne možemo imati titulu majstora...i gotovo...a očito da ova osoba nije takva...znači ništa...jer fizički dio majstorstva je samo jedna komponenta...majstor je makar čvrst i grub i opasan i svašta neštoo..ali majstor mora izvorno biti dobar čovjek...karakteran, moralan i dobar.

Moram ovdje istaknuti da moji protivnici nisu drugi ljudi---drugi majstori borilačkih vještina---drugi vježbači borilačkih vještina---drugi sportaši---osim samog sebe ja nemam nikakvih protivnika---sve ostale smatram srodnim dušama --više ili manje.

Vrijednost IS-e 2:
Kaže meni jedan mjastor borilačkih vještina---Gogi vidi ovu tehniku--hop--ajd pogodi od koga sam to pokupio? Ja se pravim bedast, mada očekujem da kaže--pa od tebe...odnosno mene..ali ko iz topa odvali on pa od mog učitelja....e to me povrijedilo.... jer ovaj s kojim sam razgovarao me pozna 20 i kusur godina...i zna ...bar bi trebao znati tko je osmislio tu tehniku....no da ispravimo tu grešku:

OVA OSNOVNA IS TEHNIKA JE ZAŠTITNI ZNAK INSTINKTIVNE SAMOOBRANE I OSMISLIO SAM JU JA SAM I BEZ IKAKVIH UTJECAJA---POMNIM ISTRAŽIVANJEM I ISKUSTVOM KROZ NIZ GODINA i ona je jedna od glavnih osnovnih tehnika Instinktivne Samoobrane i uz to je predstavljena na logotipu Instinktivne Samoobrane:


Ova tehnika se proteže kroz većinu osnovnih tehnika i obrana od udaraca rukama i nogama i od obrana od noža, palice, od tehnika na tlu i sl....

Učitelj od mog prijatelja je tu tehniku pokupio od mene još davne 2003. godine kad sam mu poklonio knjigu Instinktivna Samoobrana....ovdje sam se stvarno našao uvrijeđenim....malo...no puštam druge kao i uvijek da imaju svoja svakava mišljenja o svemu...i da mlate gluposti pa makar me to i povrijedilo....istina je tu pred vama...ako to nekoga uopće zanima....

....ali zanimljivo je kako su tehnike Instinktivne Samoobrane ušle u repertoar drugih majstora---to nam je ustvari kompliment...samo treba biti pošten i reći odakle smo to naučili i tko to upotrebljava...je nećete nikada sresti nekoga tko vam pokazuje udarce potkoljenicom i laktovima u kombinacijama i koljenima i da će taj reći da to nije tehnika iz tajlandskog boksa....

Poanta: Instinktivna Samoobrana vrijedi već toliko da ju svojataju drugi majstori i naše tehnike prezentiraju kao svoje...vidi ..vidi...znači da to ipak nešto valja....to nam je ustvari veliki kompliment.

Vrijednost IS-e 3:
Učenik 14 godina, osmi razred...trenira 3 mjeseca Instinktivnu Samoobranu...nije nadprosječno velik niti jak, niti lud , niti problematičan, niti rabijatan niti se voli tući...vježba samoobranu iz samoobrambenih razloga...i kaže on:
Treneru ..idem ja pothodnikom...u neko doba..oko 23.00 h i kad tamo dum pogodi me flaša u glavu...ja se brzo okrećem u stav---kad evo ga neki odrasli luđak urla i napada me šakama...a ja sve... ko mi na treningu...izmaknem se udrim ga u ruku i glavu istovremeno, nogom u genitalije, glavom u pod i bjež....ostade ležat onaj tamo previjajući se od boli....a sad svi znamo da se u našim pothodnicam da lijepo poginuti kao što se to dogodilo nažalost .---mladom prerano preminulom Luki Ritzu...znači VRIJEDI TA INSTINKTIVNA SAMOOBRANA....

Vrijednost IS-e 4:
Gospođa 43 godine, rastavljena, vježba IS---5 mjesece...ukratko..rastava je bila zbog toga jer ju je muž tukao...nakon 5 mjeseci IS----ponekad nasilnik i dalje prijeti ali više ne napada---niti pokušava---uspješno se odbranila od napada bivšeg muža uz pomoć IS tehnika i priručnog oružja--koje joj se našlo pri ruci...dvije godine nakon toga-dvije godine treninga----gospođa nema nikakvih problema sa bilo kakvim nasiljem---bivši muž od dana uspješne obrane nikada više nije pokušao napad...kroz dvije godine treninga ...kaže ta gospođa---postala je potpuno druga osoba---svjesna same sebe i svoje moći---da moći a ne nemoći...PA BI OPET ZAKLJUČIO..IPAK NEŠTO VRIJEDI TA SMOOBRANA....

Vrijednost IS-e 5:---ovako mogu u nedogled jer smo već dugo tu sa učenjima IS-e pa ima puno slučajeva gdje su vježbaći na vlastitoj koži iskusili vrijednost IS-e no evo moj posljednji slučaj:

Gogi--osnivač Instinktivne Samoobrane---vozim autom na posao---ravna cesta i nailazi zavoj---po ravnom vozim 80 kako je naišao zavoj--stišćem papučicu kočnice da malo usporim i prođem glatko kroz zavoj...kad tamo: zablokira mi zadnji desni kotač..i baci cijeli auto u lijevo na drugu stranu ceste...ja u istom trenu ravnam i motam u drugu stranu----ali baca me u neki jarak, ja opet ravnam i motam volanom i dobivam miran auto ali idem na pola u jarku a na pola po cesti...udaram sa dva desna kotača u betonski most preko jarka..opet me baca amo --tamo po svuda...ja motam, ravnam i u istovrijeme izbjegavam jedno 3 stupa uz cestu i napokon stajem uz kraj ceste...kako mi je u svemu tome pomogla Instinktivna Samoobrana:

Brzina mojih akcija---je bila munjevita i zato sam se spasio od izlijetanja sa ceste i prevrtanja na krov---uspio sam kooncentracijom, hrabrošću, pregledom situacije (cijelo vrijeme sam vidio sve prepreke koje moram izbjeći i druge aute --gdje su i kokilo im trteba do mene i meni do njih...), nisam se prestrašio i odigrao krive poteze...

...a to se sve postiže kroz trening INSTINKTIVNE SAMOOBRANE.....i mogu reći da mi je i tu moj trening spasio život jer maogao sam jako stradati...naravno imao sam i sreće u svemu tome...no nakon toga sam sanirao auto...odvezo ga kod majstora uzeo drugi i otišao radit produženo dnevno noćnu smjenu---nakon posla odradio trening i vratio se kući...bez posljedica stresa i sl...naravno umoran...odmorio se i eto ga idemo dalje...PA BI OPET ZAKLJUČIO VRIJEDI TA INSTINKTIVNA SAMOOBRANA....

Ili još malo mojih slučajeva....ležim doma mrtav umoran....nakon noćne smjene i neprospavane noći...dolaze moji dečki i viću tata idemo u šumu i ovo i ono---ustajem i idem...nakon tri sata igranja sa mojim sinovima dolazimo kući..ne osjećam umor ni zamor...još dva sata radim oko kuće i tek onda odlazim na odmor...takva izdržljivost se postiže vježbanjem Instinktivne Samoobrane. VRIJEDI TA INSTINKTIVNA SAMOOBRANA....

Ili kako kaže Darko iz Sarajeva:


Najvise mi je pomogla tvoja ULICNA MUDROST i kad se nadjem u nekoj teskoj situaciji znaju mi se pojaviti one misli i izreke u glavi koje me tjeraju da pored toga sto sam pao dignem se i idem opet dalje. Npr. kad padnem na ispitu ili jednostavno umoran budem od svakodnevnog treniranja pojavi se receninca "Nema predaje nema odustajanja, kad dostignes stanje davanja svega od sebe u svakom trenutku tad si postao savrseni ratnik".

Takodjer sam jedno vrijeme u treningu bio samo u fazonu da svaka tehnika mora da bude sto realnija , sto primjenjivija za stvarnu borbu i mislio kako je cool biti i izgledati opasan, hladan i distanciran od drugih ljudi. Dok sam kroz citanja na HOGO blogeru shvatio i transformisao u sebi da treba na druge ljude projektovati energiju radosti i ljubavi i pomagati drugima te da cilj borilakih vjestina nije postati masina za mljevenje mesa vec covjek pun ljubavi i saosjecaja za druga biča.

A ja bi reakao VRIJEDI TA INSTINKTIVNA SAMOOBRANA.....jer Ulična Mudrost je dio INstinktivne Samoobrane...tj..sva Ho GO učenja su ustvari dio IS-a...i IS je dio njih..Ajti bok sad....

Primjedbe

MOST POPULAR POSTS