SRETAN BOŽIĆ I NOVA 2013. GODINA

Poštovani posjetioci i vjerni čitatelji. Svima vam želim sreću, zdravlje, mir i uspjeh u životu i životnim izazovima!

Htio sam pisati toliko ove dane, ali sva moja pisanja bi imala negativni karakter pa sam odusta. Pisao bih kritike i osvrte na aktuelna društvena događanja, stavove vlade, crkve, zakone, događaje, stavove ljudi, ali sam nakon nekog vremena zaključio da bi to bilo potpuno krivo, jer bi maltio praznu slamu ---odnosno riječi bez pokrića, dijelio savjete kako se ovo i ono može bolje.

Sve bi to možda i bilo istina ali moja misija je druga...nije da kritizira. Moja hoždenia su u pomaganju i djelima. Djelovati u skladu sa svojim stavovima i mislima, to je moja misija, te pomagati drugima kroz to djelovanje. Zato želim da svaki moj tekst ovdje objavljen nekome pude od pomoći i da nikada ne bude shvaćen kao kritika...jer ako ta moja pisanja nikome ne pomažu onda po mome ništa ne vrijede i ne treba ih ni pisati.

Na ovom našem svijetu napisano je beskonačno mnogo rukopisa, knjiga, članaka, magazina, skripti, zapisa, tajnih zapisa ---toliko toga je zapisano o svemu i opet još o svemu. I pazi sad, a čovječanstvo i dalje ima milijune raznih problema, a znanja na pretek o svemu. Kad tako pogledam na svijet vidim da ima mjesta i za moja pisanja koja možda nekome pomognu makar malo, jer i to malo je bolje nego ništa.

Sretan Božić i Nova Godina.
Gogi

Primjedbe

MOST POPULAR POSTS