POMOGNIMO DJECI HRVATSKE - POMOGNIMO NAŠOJ DJECI - KORISTI VJEŽBANJA BORILAČKIH VJEŠTINA ZA DJECU SVIH UZRASTA

POMOGNIMO DJECI HRVATSKE

Evo opet mali intermeco od Teških Riječi, ali ovo jednostavno moram napisati jer sam tako jako ljut na naše pametne ljude na funkcijama. O čemu se radi. Tijekom ove godine pokušao sam ponuditi raznim gradovima, školama i institucijama potpuno besplatan trening borilačkih vještina za djecu koja tamo obitavaju, polaze u školu ili idu na neke aktivnosti. Čak sam išao toliko daleko da ponudim besplatan trening za svu djecu ciljanoga grada i županije, naravno i uz neku pomoć sa njihove strane. Izradio sam programe prevencije nasilja među djecom, treninge, mentalne treninge, verbalne oblike samoobrane, nenasilnu komunikaciju, učenja  tolerancije raznolikosti i tako dalje... Većina tih pametnih voditelja gradova mi nisu niti odgovorili na moje prijedloge. No to nije ono što me ljuti, opće je poznato stanje na našoj političkoj sceni, a ja ću to sve ostvariti sam i bez njih, kada za to dođe vrijeme.

Ono što me ljuti su odgovori ravnateljica i ravnatelja škola koji bi morali imati najveći osjećaj za korist svoje djece. U većini slučajeva njihov odgovor je ovakav: "Znate, nismo mi za to, po mom iskustvu djeca koja vježbaju borilačke vještine još su gora od druge djece, ona te svoje poteze onda vježbaju na kolegama iz škole, znate onda im i slome ruke i noge, pa se samo tuku po okolo i šire nasilje. Takav odgovor sam dobio od više ravnatelja i ravnateljica. Zatim sam takav odgovor dobio i od osoba uglavnom ženskog roda koje se bave nekim radom u javnosti, odgovore tipa da ti klinci koji vježbaju borilačke vještine onda idu okolo po školi i reketare drugu djecu, tuku ih za novac i postaju razbojnici, pa znate onda ako se ozljede na tom vašem vježbanju tko će biti kriv i tako dalje. Ako ja nešto radim onda sam valjda ja kriv za sve dobro ili loše od toga???!!! Mislim da ti ljudi gledaju previše američkih filmova. Sa druge strane kada te iste ravnatelje pitaš za termine u njihovim dvoranama - koje ćeš naravno patiti po tržišnoj cijeni, nema problema - plati i treniraj. Vrlo su smiješni i prozirni.



Aaaaa, to su tolike gluposti da ne mogu vjerovati, ja imam sina đaka u 6. razredu osnovne škole, cijeli život vježba samnom i nikada nije zloporabio svoje vještine, ponekad brani slabije ili sam sebe, i nikada nije nikoga ozlijedio niti tukao, niti maltretirao, niti mi je ikada rekao da netko trenira bilo koju borilačku vještinu reketari djecu. To mi je nepomjljivo, a vjerujte mi, ja nisam roditelj koji misli da je njegovo dijete bezgrješan i najbolje na svijetu.

Naravno da je nasilje među djecom veliki problem, da ima strašnih stvari koje djeca rade jedni drugima - ali to nema nikakve veze sa treniranjem borilačkih vještina. Djeca nasilnici bi bili nasilnici ovako i onako jer nasilje među djecom nije rezultat bavljenja nekim sportom i vještinom nego rezultat odgoja odnosno ne odgoja roditelja, skrbnika, odgajatelja, učitelja i profesora i nešto možda genetike.

Uglavnom vrlo negativan stav o treningu borilačkih vještina, sportova i umjetnosti imaju školske vlasti - ravnatelji i drugi javni čimbenici. Moj odgovor na takve stavove bit će ovaj post - tu ćete naći koje se sve kvalitete, koristi, osobine, sposobnosti i vještine postižu vježbanjem - borilačkih vještina, sportova i umjetnosti.

Druga stvar svi koje zanima drugo mišljenje o koristi treninga borilačkih vještina i umjetnosti za djecu neka slobodno prouči ovu web stranicu. U vanjskom svijetu - Europa, Amerika, svijetu kojem stalno teži Hrvatska politička, poslovna i ostala elita - u tom svijetu dječje vježbanje sportova i borilačkih vještina je jedna od najvećih mogućih vrlina koje jedno dijete može postići - jer tako postaje dobar čovjek. Kad to ne vidite drage dame i gospodo kao i za sve druge dobre stvari slijepi ste pored zdravih očiju. Pogledajte ovaj link
Kick Drugs Out of America

Na tom zapadu termin koji označava ono što mi zovemo borilačkim vještinama i sportovima - je Martial Arts - Borilačke Umjetnosti - jer su ti ljudi naravno prepoznali da su sve te discipline i vještine umjetnost izražavanja kroz pokrete, umjetnost života i energije. 

Ako se nešto krivo događa sa djecom koja vježbaju neki sport - krivnju treba tražiti u njihovim trenerima ali i u njihovim roditeljima. Po mome mišljenju roditelji su osovina broj jedan za zdravi ili nezdravi odgoj djece.

Dragi moji, svi koji imate mišljenje da borilačke vještine stvaraju loše ljude - molim da mi pošaljete dokaze za to i to konkretne i u velikim brojevima - to vam znači - da npr. od 1000 učenika naše škole njih 150 vježba borilačke vještine i njih 100 su kriminalci - evidentirani od strane škole, policije itd.... kad to vidim onda ću vam vjerovati, do tada mi iz svih klubova u Hrvatskoj imamo argumentirane, evidentirane i popisane sve klince koji kod nas vježbaju ili su vježbali i znamo o njihovom ponašanju i životu dosta toga, pa tako znamo i o njihovim kriminalnim aktivnostima ako su ikada postojale.

Kada neki klinac koji je trenirao nešto i negdje istuče nekoga u školi ili izvan - to je jedan slučaj i ne može se za to optuživati neka vještina i sva druga djeca koja vježbaju borilačke vještine. Kada bi se to događalo na nivou neke bande klinaca koja trenira da bi maltretirali druge - to bi bio problem ali ja za takve bande ne znam - bande djece u osnovnoj i srednjoj školi koja godinama vježbaju borilačke vještine i maltretiraju  druge - opet kažem - previše filmova dragi moji ravnatelji. Takvo što ne postoji u Hrvatskoj.

Moja malenkost - Gordan Krajačić, od 1991. g. podučavam druge ljude i djecu borilačkim vještinama, i od te 1991. g. se borim protiv kriminala kao policajac, vojnik, policajac itd.... i danas sam policajac - koji štiti i služi i od te 1991. do današnje 2010.g. nisam sreo u mom podučavanju niti jedno dijete koje je zloupotrebljavalo borilačke vještine, isto tako od svih kriminalaca koje smo uhićivali i uhićujemo nema niti jednog koji je majstor borilačkih vještina - to što svaki krimos udara rukama i nogama u vreću ne čini ga nikakvim majstorom niti vježbačem borilačkih vještina i umjetnosti, tako da uopće mi nje jasno odakle negativno mišljenje o borilačkim vještinama.

Bivši ministar Prosvjete i Športa g. Primorac je također majstor Tae Kwon Do vještine i sigurno je jako delikventan pa je zato postao ministar i vrhunski znanstvenik a što je najbolje znao sam ga tu i tamo susresti u službenim prostorijama gdje čovjek i dalje vježba, valjda zato da bude zao i zbog toga još bolji znanstvenik poznat u cijelom svijetu????

Odgovorno tvrdim ovdje i sada da gdje god postoji neko zlostavljanje - za to nisu kriva djeca koja vježbaju borilačke vještine.

Molim vas da pročitate ove niže navedene članke i onda donesete sud o borilačkim vještinama, sportovima, umjetnostima i djeci.

BORILAČKE VJEŠTINE I UMJETNOSTI I DJECA


Što ćete postići kada upišete svoje dijete na trening borilačkih vještina, sportova i umjetnosti.

To dijete, ta djeca prije svega razvijaju pozitivan karakter, čvrstu volju, prijateljstvo, dobivaju pozitivno vodstvo i osobe na koje se mogu ugledati, razvijaju bolju koncentraciju, razvijaju tijelo i um i poboljšavaju svoje zdravlje. Djeca koja treniraju borilačke vještine su čvrsta i jaka, znaju podnijeti i poraz  pobjedu, znaju se ponašati jer se na svakom treningu uče poštovanju i manirama, znaju poštivati starije, znaju pomoći drugima, znaju se obraniti, znaju obraniti druge. Ta djeca imaju najpozitivniji mogući primjer u svojim trenerima, ta djeca postaju zbog svega toga 10 puta bolji učenici, bolji prijatelji, bolje osobe i bolji u svemu što rade. Ta djeca postaju uspješni ljudi.

Sve što ću navesti ovdje možete postići samo u sustavnom treningu borilačkih vještina i umjetnosti i nigdje drugdje, nigdje drugdje, u niti jednoj drugoj disciplini niti sportu ne postoje ove kvalitete koje se postižu vježbanjem borilačkih vještina.

Vaše dijete će treniranjem bilo koje borilačke vještine i umjetnosti postići i razviti slijedeće:
  1. Vrlinu
  2. Odanost 
  3. Čast
  4. Poštenje
  5. Jedinstvo
  6. Ljubav
  7. Trud
  8. Strpljivost
Zatim će pored svega toga raditi na razvoju i usvajanju ovih kvaliteta i to svaki trening:




1.Skromnost: 





U vašem vježbanju to znači da se ne pravite važni pred drugima, da ste svjesni da nivo do kojeg ste stigli je samo stanica prema još većem znanju i sposobnostima te da ste svjesni da uvijek ima još za naučiti. 







U životu to znači da se ne hvalite sa svojim dostignućima, fizičkim, socijalnim ili akademskim. Jedino čime možete pokazati svoje sposobnosti je vrijedan i predan rad.
2. Pristojnost: 


U vježbanju tretirajte sve vježbače sa poštovanjem, ljubaznošću i voljom za pomoći. 

U vježbanju, ponašajte se prema drugima onako kako želite da se i drugi ljudi ponašaju prema vama. Neka vam lijepo ponašanje bude prva reakcija na sve situacije.
3. Integritet- Besprijekornost-Čestitost: 


U vježbanju, budite iskreni u svojim naporima i svojoj osobnoj radnoj etici i etici Kuk Sul-a. Budite iskreni prema sebi i daj sve od sebe od trenutka kad ste se naklonili. 

U životu, budite iskreni i ljubazni sa svim ljudima i uvijek se trudite do maksimuma da održite zadanu riječ, nikad ne obećavajte ono što ne možete ispuniti.
4. Suosjećanje: 


U vježbanju, pomažite niže rangiranim i manje talentiranim učenicima i cijenite njihov napredak i nikad im ne recite da njihov trud nije dobar. U životu, suosjećajte i razumijevajte osjećaje drugih ljudi. Pokušajte gledati na život iz njihovog položaja.
5. Zahvalnost: 


U vježbanju, budite zahvalni vašem učitelju i kolegama studentima, zbog toga jer vam svi oni pomažu da se poboljšate. Zahvalnost pokažite na način da vježbate još više, jače i brže. U životu, budite zahvalni članovima svoje obitelji i drugima koji vam pomažu i uvijek pokažite svoju zahvalnost.
6. Ustrajnost-Čvrstoća u Vrlini: 


U vježbanju, iako je trening težak, vježbajte i radite naporno i prevladajte te teškoće. U životu, vi niste ˝onaj koji odustaje.˝ Vi razumijete stvari i događaje u njihovoj pravoj prirodi, te nastavljate djelovati bez obzira na izglede.
7. Samo - kontrola: 


U vježbanju, čeličnom i titanskom voljom borite se da živite u skladu sa filozofijom borilačkih vještina. Uvijek se trudite da budete ne previsoko niti prenisko, nego točno tamo gdje trenutno jeste. U životu, u situacijama velikog stresa ostajete smireni i pažljivi. U teškim trenutcima održavate čvrsto svoju emocionalnu i psihičku ravnotežu.
8. Upornost-Otpornost-Elastičnost: 


U vježbanju, oboreni sedam puta dižete se i osmi put i nastavljate borbu. Bez obzira na teškoće nastavljate sa radom i krećete se ka uspjehu. U životu, imate uvijek i u svim situacijama stav: ˝Da, ja to mogu˝ stav koji vas nikada ne napušta i bez obzira na ponekad trenutne nemogućnosti koje vas guraju natrag ili ruše, opet se ustajete i idete dalje, uporno, pametno, smireno do cilja.
9. Hrabrost: 


U vježbanju, biti hrabar znači stalno se truditi naučiti ono što vam najteže ide i što vam se čini najopasnije. U životu, hrabrost kao prvo ne znači ludost, nego vašu stvarnu sposobnost stečenu napornim vježbanjem da hrabro djelujete u svim životnim situacijama, bili to fizički sukobi, situacije kada netko treba pomoć i sl. Zbog vašeg treninga nikada ne smijete unatoč "strahu" kojeg osjećate pokleknuti i uvijek se treba neumorno boriti za istinu. Najveća životna hrabrost je stajati na putu istine i biti čvrst, nepokolebljiv, iskren, čistog i spontanog duha.











PSIHOFIZIČKE KVALITETE KOJE POSTIŽE DIJETE TRENINGOM BORILAČKIH VJEŠTINA









Spretnost - razvija i brzinu mišljenje pod stresom!




Brzina - razvija i koncentraciju pozitivne namjere!




Brzina akcije i reakcije - razvoj velike brzine kretanja u akciju i velike brzine kretanja u reakciju na vanjske podražaje bilo zbog opasnosti ili zbog postizanja cilja, ili zbog dostizanja znanja u školi.




Koordinacija - razvija nove motoričke programe u mozgu i živcima - razvija sposobnost snalaženja u životu i inteligenciju!




Fleksibilnost tijela - razvija moć opuštanja, prilagodbe i mirnoće uma i duha!




Reorganizacija stereotipa gibanja - razvija inteligenciju i pamet, razvija sposobnost i daje moć sagledanja života iz različitih perspektiva!




Razvoj obje polutke mozga - vježbanjem lijevih i desnih strana u tehnikama - razvijaju se obje polutke ne samo dominantna - taj razvoj ima za posljedicu - brži, jači, moćniji um na svim poljima.




Snaga - razvija samopouzdanje i samospoznaju vlastitih mogućnosti i nemogućnosti!




Izdržljivost - razvija upornost i istrajnost u pozitivnim namjerama!




Tehničko znanje - razvija sve ove pojedine komponente u različitim omjerima ovisno o tehnikama koje se vježbaju i načinima na koje se vježbaju, uz to tehničko znanje je osnova za razvoj duhovnog znanja.




Čvrstina tijela - razvija zdravo tijelo i čvrsti zdravi nepobjedivi duh.




Znanje osnova anatomije, biomehanike, teorije treninga,  - dobivanje dragocjenog znanja o funkcioniranju svih mehanizama tijela i uma u treningu i mirovanju.




Znanje osnova sportske medicine - dobivanje dragocjenog znanja o ozljedama i sigurnosti, prevenciji i liječenju sportskih ozljeda!




Znanje osnova prve pomoći - dobivanje dragocjenog znanja o spašavanju ljudskih života!




Znanje osnova fiziologije vježbanja - dobivanje dragocjenog znanja o kemijskim reakcijama i akcijama koje se događaju u organizmu zbog vježbanja ili ne vježbanja.




Znanje osnova sportske prehrane - dobivanja dragocjenog znanja o načinima zdrave prehrane u sportu i pojačanim fizičkim aktivnostima.




Znanje osnova povijesti vještine i svoje zemlje-dobivanje dragocjenog znanja o prošlim vremenima, dostignućima, značajnim osobama koje cijenimo i kojima se divimo. Upoznavanja vlastite zemlje.




Znanje osnova filozofije borilačkih vještina - dobivanje znanja i uvida u načine i filozofije borilačkih vještina - usvajanje kvaliteta univerzalne mudrosti i dobrote!




Znanje komunikacije - dobivanje znanja interakcije sa drugim osobama sa poštovanjem i pažnjom!




Moć koncentracije i fokusa pažnje - postizanje ogromne moći koncentracije i fokusa pažnje na zadane zadatke u učenju, igri, radu, akciji, rekreaciji ili urgentnim situacijama!




Moć duhovne spoznaje - dobivanje moći lakšeg sagledavanja duhovnih učenja bilo kojeg usmjerenja!




Moć percepcije i svjesnosti sebe i okoline - postizanje moći brze i efikasne percepcije samog sebe u prostoru i vremenu i percepcije okoline - sa svim elementima i subjektima - prijeteće situacije, opasne situacije, opasne osobe, zone sigurnosti, zone opasnosti!




Moć samoizražavanja kroz pokrete - moć efikasnog samoizražavanja svojih najdubljih pozitivnih iskona kroz umjetnost pokreta - borilačkog pokreta!




Moć stvaralaštva i umjetnosti - moć stvaranja novih kombinacija i kompilacija, novih načina umjetničkog izražavanja kroz svoju vještinu - mladi to često ade kroz spoj borilačkih vještina i plesa -pjevanja ili spoj vještina i crtanja - slikanja!




Moć uživanja u pokretima i mirnoći - postizanje moći uživanja u svakom trenutku života, u svakom pokretu u svakom mirnom dijelu dana!




Moć mirnoće duha i uma u stresnim situacijama - postizanje moći potpunog mira u stresnim situacijama - što poboljšava njihov uspjeh u školi, uspjeh u životu, i što garantira uspjeh u prevladavanju životnih teškoća i opasnih situacija!




Moć obrane sebe i drugih - postizanje moći da se stane i kaže ne nasilju, ne drogiranju, ne cigaretama, ne alkoholu, ne zlostavljanju, moć da se obrani, moć da obrani druge bez proizvodnje nasilja!




Moć pomaganja - sve ove kvalitete daju savršeno dijete koje može pomoći uvijek i koje želi pomoći kad god može!




Odgovornost i samostalnost - kroz trening djeca često dobivaju razne odgovorne zadatke koje moraju izvršavati samostalno i predano, ali oni to rade sa voljom i željom pa tako jednostavno razvijaju i odgovornost i samostalnost!




Samodisciplina i disciplina - djeca kroz disciplinu na treninzima razvijaju svoju samodisciplinu koja im govori da se moraju sami usavršavati samostalnim i dodatnim radom ukoliko žele bolje napredovati, taj stav djeca jednostavno prenose dalje u svoj život.




Higijena i zdravlje - upoznavanja i provođenje higijene tijela kako bi održali svoje zdravlje i čistoću.




Dobrota - ono što je najvažnije dijete koje vježba borilačke vještine postat će dobra osoba, dobar čovjek, humanista i zaštitnik.









Ove kvalitete se razvijaju spontano kroz trening Borilačkih Vještina, Sportova i Umjetnosti. Da iz svega ovoga se da iščitati da su ta i takva djeca - izrasla iz treninga borilačkih vještina - bolja, pametnija, brža, jača, sposobnija, odgovornija i samostalnija od djece koja ne izrastaju kroz trening borilačkih vještina. 









Takva djeca su moćnija i od svojih učitelja pa ja jedino tu vidim problem - ako ponegdje postoje frustrirani prosvjetni radnici ili bilo koji ljudi koji su naišavši na superiornije biće skloni da takva bića jer su drugačija koče u razvoju, guraju u kalupe i ne dozvoljavaju njihovu kreativnost. 









No, budite na oprezu vi takvi ma gdje bili jer ovako odgajana djeca to znaju jako dobro prepoznati i prenijeti svojim roditeljima, trenerima i osobama od povjerenja.









Djeca koja počnu vježbati borilačke vještine vrlo brzo se mijenjaju na bolje pa makar su do tada bila najgora u razredu i školi. Djece svih uzrasta. Zašto? Zato jer djeca kod nas vježbaju svojevoljno - žele raditi to što rade - na taj način i žele postati bolji ljudi, bolje osobe jer je to ono što se postiže vježbanjem borilačkih vještina. Evo primjer iz mog života:









Jednom sam dobio poziv od ravnateljice doma za socijalno ugroženu i nezbrinutu djecu da ako ikako mogu dođem na razgovor o jednom njihovom štićeniku. Gospođa me pozvala isključivo zbog toga jer je uočila jako pozitivne promjene na dječaku koji je vježbao kod mene, pa je htjela porazgovarati o tome kako sam u tome uspio i htjela me upoznati jer sam ja postao uzor u svemu za tog dječaka - a da to nisam niti znao. Taj dječak se potpuno promijenio, postao je bolji učenik, bolja osoba, postao je pravi odgovorni mladić koji je svoj život stavio na pravi put. 









Moj odgovor je bio jednostavan - mogao sam tu pričati svakakve floskule poput - znanje, fakultet, iskustvo i bla, bla...ali to nije to, moj uspjeh kod takve djece je u mojoj iskrenosti i predanosti prema Borilačkoj Umjetnosti i prema ljudima koji ju vježbaju i to je sve.









Ovakvih primjera imam još - djeca koja su se obranila od nasilja u školi, djeca koja su dobila poštovanje od svojih profesora zbog svojih stavova i razmišljanja, djeca u koju svi stariji imaju povjerenja, djeca koja su postala vesla i opuštena, djeca koja su preživjela veliku opasnost i tako dalje. 









U nabrajanju ovih gore kvaliteta sigurno sam neke i zaboravio ali kažem vam ovdje i sada - svaku pozitivnu kvalitetu koju god možete smisliti mi u Borilačkim Umjetnostima, Vještinama i Sportovima poboljšavamo i usavršavamo do nebesa do prostora bez granica i vremena.









Poruka za sve osobe koje imaju neku moć mijenjanja tijeka stvari u našoj državi - Dragi moji molim vas da shvatite da su naša djeca - djeca Hrvatske naše jedine zvijezde, da su oni glavni i da postojimo isključivo zbog njih - pa zato molim vas počnite raditi za našu djecu sve što možete ne tražeći ništa za uzvrat.


Naravno, takva djeca su socijalno osjetljiva, osjetljiva na nepravdu bilo koje vrste i kada oni naiđu na nepravdu oni ju idu ispravljati, ponekad to dovodi i do fizičkih sukoba - i onda su takva djeca automatski kriva jer nisu postali žrtve, jer nisu stajali i podnosili nasilje nad njima - pa se njih izjednačava sa počiniteljima nasilja i zajedno ih se vodi pedagozima na razgovore. To je potpuno krivo, dijete koje se brani, dijete koje vidi nepravdu i djeluje je dijete heroj i uzor za sve ali prečesto je u očima odraslih pogotovo učitelja i profesora takvo dijete također problem - jer ono svojim akcijama naravno - stvara probleme. Djeco samo naprijed. Nema predaje i nema odustajanja, kako i kažu u vašim školama nula tolerancije za nasilje - i zato se nedajte ali molim vas budite pošteni i pametni.


Na kraju, kako pomoći djeci Hrvatske - dajte im mogućnost da se bave kvalitetnim borilačkim sportovima, vještinama i borilačkim umjetnostima - s time ćete dobiti bolje đake, bolje osobe ispravne mlade ljude.

Primjedbe

MOST POPULAR POSTS