MRŽNJA


Na jednoj majci koju sam dobio za rođendan imam nacrtanog Grunfa-lika iz Alan Ford romana a na leđima natpis-------KAD SE BORIM NEPRIJATELJA NEMAM. To je jedna velika istina---makar ju izrekao i komični Grunf koji ima samo njemu znanu mudrost za svaki trenutak.

Kad se borim neprijatelja nemam. Oko Za oko, zub za zub, budi pametan - što če ti nečiji zubi...Bijes...nema bijesa...Mržnja...nema mržnje....

Jučer sam mojim učenicima na treningu govorio o mržnji. Zbog priropde mog posla često se borim sa drugim ljudima, često primam verbalne uvrijede raznih vrsta i prijetnje također od prijetnji ubojstvom do želja da me nabiju na svakve stvari.....također često moram zajedno sa mojim kolegama svladavati takve sijače mržnje i agresije---ali kod mene kad god se borim i ja kao Grunf neprijatelja nemam. Taj čovjek koji me napao-te skupine ljudi sa kojima se borim i---njih ili pojediinca ne smtram neprijateljem...prema njima uopće nemam nikakve emocije---kao što oni imaju prema meni svoju neopisivu mržnju.

Za mene, čovjek sa kojim se u nekom trenutku borim nije neprijatelj, kod mene prema njemu nema mržnje ma što god on meni rekao, mislio ili htio napraviti kod mene neme bijesa niti mržnje prema takvom čovjeku. Zbog mog cjeloživotnog vježbanja u takvim trenutcima ja samo djelojeum u savrševnom stanju uma, tijela i duha i pobjeđujem na svim nivoima. Bez ljutnje i bijesa savladam osobu pomoću svoje vještine i nakon što je savladana nisam bijesan---rješavam situaciju kao da prelazim prepreke...bez posebnog vezanja za situaciju, govor i djela napadača.

Takvo znanje želim prenjeti i vama. Kad god se borite protiv nekih napadača----fizičkih i verbalnih---isključite svoj bijes ---nekontrolirani bijes i mržnju----napadač je samo prepreka kopju treba savladati, sustav ciljeva koje treba pogoditi, tek kad je potpuno pobijeđen---koliko pobjeđen ovisi o njegovoj vlastitoj gluposti....tek onda je napadač ljudsko biće kojemu treba pružiti pomoć - prvu pomoć.

Ukoliko ste napadnuti i odgovarate na napad mržnjom i bijesom možete vrlo teško pa i fatalno i smrtno ozlijediti napadača a možda to ipak nije baš trebalo....nastradat ćete...kod svih obrana od napada morate imati  mjeru i morate čuvati ljudski život kad god možete i koliko god možete. Da bi to uspjeli morate svoju mržnju ako je imate prema bilo čemu, svoj bijes također kroz svaki trening izbaciti van iz sebe u nepovrat.

Naravno u situacijama borbe djelujem i vi djelujte maksimalno agresivno i zastrašujuće i naizgled bijesno kao furija kao planina koja je zahvačena vatrenim tornadom i vrti se i uništava...ali sa svjesnom kontrolom svega toga i da znate kada je dosta. I opet kad je takva akcija u pitanju nije ju uopće moguće izvesti ako u vama plamti mržnja...u mržnji blokirat ćete 90 posto tijela i tehnika i nećete napraviti ništa. Iz bijesa ćete prejako ozljediti napadača i to nije dobro i nećete nikada nači mir.

Borba pod utjecajem mržnje i bijesa može vas dovesti samo do poraza. Bilo fizičkog ---znači da dobijete batina ili da poginete jer ste oslijepljeli od mržnje i bijesa i niste vidjeli toljagu s leđa ili mali nož u rukama napadača ili drugog i trečeg pomagača. Kad nemamo vlast nad samim sobom lako propadnemo u provaliju. Vidio sam to puno puta i u ratu i dan danas kada moji kolege u bijesu ulete u masu napadača pa ih moramo spašavati jer ne vide i ne čuju ništa oko sebe a ostanu sami protiv mase i naravno da stradaju.

Kako izbaciti mržnju i bijes----rigoroznim i žestokim treningom tehnika samoobrane i potpunim uživljavanjem u situaciju napada i obrane. Na taj način ćete kroz žestoku akciju vježbati kontrolu emocija--uključiti ih za pokretanje i isključiti kad je cijlj postignut.

Viši nivo vještine ćete postići kada osjetite da djelujeter maksimalno jako, brzo i izdržljivo a sve bez vidljivog napora i otpora u vama samima...kao da djelujete jednostovnao tečno i strašno efikasno. Tada će vam se činiti da sve što raditie niste baš jako napravili a prizvodit ćete strašno jake efekte. Na primjer: "Pa samo sam ga malo gurnuo, a on je odletio 2 metra uvis i 3 metra unatrag, ili samo sam ga jednom lagano udario a on pade kao da ga je pokupio auto...i tako dalje"

Takva moć se postiže kako sam gore naveo--žestokim i jakim treningom tehnika samoobrane, jakim uživljavanjem u situaciju i stalnom mentalnom nadgradnjom i kontrolom događaja, bijesa i mržnje.

Slijedeći stav će vam pomoći da jednom zauvjek uništite svoju mržnju: Svaki udarac koji izvodim na treningu uništava moju mržnju i bijes, svaka tehnika koju izvodim na treningu uništava moju mržnju i bijes. Svaki pokret koji izvodim na treningu uništava moju mržnju i bijes. Kad ovo dovedete do savršenstva neće biti više mržnje niti bijesa u vama. 

Tada će vam svaki napad na vas ili druge -koji je uvijek praćen bijesom i mržnjom biti smiješan - baš smiješan - jer ste vi svojim vježbanjem postigli viši nivo postojanja - postajete uzvišeno biće kojem su takve prizemne stvari kao bijes i mržnja vrlo dobro poznate ali potpuno nebitne za vaše djelovanje.

No da bi sve to mogli kroz naš - vaš trening potrebno je dobro upoznati i mržnju i bijes i svoj vlastiti i od drugih - tada ćeš znati točno što je to i kako se to kontrolira. Vlastitom samoanalizom i kroz posebne vježbe dolaziš do spoznaje samog sebe i svog bijesa i mržnje.

Za lakše shvaćanje svega toga - Grunf je to jednostavno rekao: KAD SE BORIM NEPRIJATELJA NEMAM.

Primjedbe

MOST POPULAR POSTS