PITANJA

PITANJA 

Ho Go mudrost je ona koja postavlja pitanja, odgovore nalaziš u sebi!
 -
Pitanja: Koliko si mudar? Koliko si brz? Koliko si snažan? Koliko si izdržljiv? Koliko si eksplozivan? Koliko je dobra tvoja tehnika? Koliko ti je razumijevanje stvari, pojava i ljudi? Koliko si dobar čovjek? Kolika ti je energija? Koliko je tvoje prosvjetljenje? Kolika je tvoja ljubav?
 -
Sjedni na mirno mjesto, zatvori oči, diši duboko i pravilno, razmatraj ova pitanja, dohvati odgovor! Znaj da uvijek možeš biti još bolji, zato ne odustaj, kreći se ka savršenstvu bez kraja, nikad ne odustaj!
 -
Uvijek se pitaj: Da li ja to mogu bolje nego do sada! Posebno se to pitaj u vlastitim obiteljskim odnosima!
 -
Da li sam dobar, pravo je pitanje a ne da li dobro izgledam! Izgledaš dobro, da, ali dobar tek moraš postati!
 -
Što je dobro? Meni je dobra litra, dvije tri piva, vina, rakije! Meni prejedanje svaki obrok a najviše navečer! Meni varanje žene, varanje žena i cura! Meni divlja vožnja! Meni nasilje nad drugima! Meni uništavanje svega! Meni izležavanje po cijele dane! Ako je to tvoje dobro – onda nisi dobar!
 -
Što nije dobro? – pogledaj prošlu misao!
Što mogu učiniti za vas? Kako vam mogu pomoći? To su jako čarobna pitanja koja postavljaju samo moćni ljudi, naravno ako su iskrena!
 -
Što je to? Idemo istražiti, idemo usavršiti, pitanje sa idejom napretka, vrhunsko je pitanje!
 -
Kad želiš nešto pitati, pričekaj pravi trenutak za pitanje, ne srljaj unaprijed, jer odgovor je možda očit i upravo ti se pokazuje!
 -
Ponekad moraš istrčati sa pitanjem, jer ti ništa nije jasno i neće ni biti ako ne pitaš, onda pitaj, kratko i jasno! Uvijek moraš znati što želiš pitati!
 -
Pitanje koje si moraš uvijek postaviti je: „Da li sam pogriješio?“, Ako jesi onda nemoj ignorirati pogrešku, to rade ljige od ljudi, priznaj sam sebi da si pogriješio, drugoj osobi kaži: „Oprosti, pogriješio-pogriješila sam!“
 -
Priznajući pogrešku, ne prebacujući krivnju na drugoga-druge prakticiraš poštenje univerzalne mudrosti!
 -
Ako si zgriješio i pogriješio prema drugom ljudskom biću, ne namjerno, nezgodnim slučajem, iskreno zatraži oprost, budi plemenit i ispričaj se! Time otvaraš vrata raja!
 -
Ignorirajući drugo ljudsko biće u bilo kom slučaju a pogotovo kad si mu nešto kriv jednako je sa kriminalnom prema čovjeku, to poništava ljudsko dostojanstvo!
 -
No, ne idi ulicom i viči: Oprostite, oprostite pa ovo pa ono! Ne, ako si pogriješio priznaj to sebi i drugima iskreno i odmah radi na ispravljanju pogreške, ali odmah, odmah, to je jedini pravi put!
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Gord K

Primjedbe

MOST POPULAR POSTS