TRI MAJSTORA











Dana 12.07.2013. godine u gradu Rijeci dogodio se vrlo zanimljiv događaj. Taj događaj je meni vrlo važan i znakovit jer mi je ukazao na ispravnost mog puta te me usmjerio da ne odustajem od svojih planova i uvjerenja. Kad vam ga ispričam može vam se činiti kao beznačajna slučajnost ali u svijetu ratničkih vještina i umijeća nema slučajnosti.


No što se to dogodilo?
Pa da još jednom ponovim:
Dana 12.07.2013. godine, grad Rijeka, 08.47 h ujutro, mjesto Trg Sveti Vid točno ispred crkve Svetog Vida prolazim nekim svojim poslom i naravno kao i uvijek skeniram okolinu oko sebe.



Prije nego što sam shvatio i pročitao naziv trga i crkve i cijelog tog mjesta  u trenutku mog dolaska na to mjesto osjetio sam ---ja bih rekao svetu energiju, osjetio sam svjetlost tog mjesta, neku vrlo čudnu svjetlost koju ne možeš vidjeti očima a ipak ju vidiš. Nakon toga pročitam na znaku: Trg Svetog Vida, crkva Svetog Vida i u tom trenutku ugledam poznatog majstora Tai Chi -a i Wu Shu-a - prvaka svijeta u Wu Shu vještinama.

Potrčim malo ispred i javim se tom majstoru. I tako na dva pričamo kad nailazi još jedan majstor vještine Ninjutsu kojeg također poznajemo obojica te se svi pozdravljamo i pričamo. Razgovor nije bio ništa posebno, uobičajen za ljude naše vrste: "Kako treninzi, kako vježbanje, kako klubovi, kako ide i ne ide, kao osobni treninzi i seminari i planovi i tako to....razgovori o borilačkim temama. I tako nas tri pričamo jedno vrijeme i rastanemo se i odlazimo svako svojim putem.

Znakovito je vrlo znakovito zašto su se tri majstora srela na svetištu Sveti Vid. Možda svi trebamo uzvišeno vodstvo, možda. Ja sam shvatio svoju poruku, a ona kaže: Gogi na pravom si putu, nastavi dalje. Nastavi dalje sa proučavanjem i sa CROBRAN vještinama.

CROBRAN - Hrvatske ratničke vještine

Ono što je vrlo važno za znati o ovom susretu je mjesto gdje se dogodio - ne mjesto kao grad, nego točno to mjesto - trg i crkva Sv. Vida. Zašto možete se zapitati? E pa vidite meni je to vrlo važno mjesto jer u CROBRAN - HRVATSKIM RATNIČKIM VJEŠTINAMA imamo posebna TAI HO UČENJA - to bi u prijevodu značilo - tajna učenja, među njima jedno kazuje slijedeće: Mjesta gdje se nalaze crkve Svetog Vida su ustvari stara Hrvatska svetišta od davnina i prvih trenutaka dolaska Hrvata na ova naša područja, to su svetišta boga Peruna ili boga Svantevita, to su svetišta prvih Hrvata, to su naša prava izvorna sveta mjesta.
Stari Hrvati su imali znanje o mjestima na kojima vladaju svete božanske energije, na takvim mjestima su gradili svoja svetišta i na svim takvim mjestima možete osjetiti posebnu svetu energiju.

Takva mjesta imaju snagu da proizvode razne fenomene koje mi ljudi možemo svakojako tumačiti, ovisno o našim  vjerovanjima, uvjerenjima, znanju ili o našem neznanju. Netko tko nije upućen u ovakva znanja samo će osjetiti svetu energiju takvog mjesta a netko neće moći ni to. Mislim da takve stvari dolaze ljudima kad su spremni da ih prihvate, ne prije i ne kasnije.

Da li su ona druga dva majstora shvatili poruke koje su bile namijenjene njima ne mogu znati, ali nadam se da jesu. Mislim da oba majstora razmišljaju o prekidu podučavanja njihovih vještina jer im ne ide baš predobro sa klubovima, premalo članova i razni problemi koji se gomilaju. Mislim da je poruka za njih bila također motivacijska - da ne odustaju.

Ono što vam želim reći je u stvari slijedeće: Opustite se i osjetite --- ali naoružani znanjem. Bez znanja to neće ići.  Prava ljepota ovakvog puta je stalna potraga, stalo istraživanje i stalno usavršavanje. Stalno naprijed za znanjem.

Primjedbe

MOST POPULAR POSTS