HRPA ČUDNIH MISLI KOJE MOGU POMOĆI

BUDNO SANJARENJE

Svi smo nekada  sanjarili i bili ulovljeni na nastavi ili negdje drugdje da sanjarimo --budni ---ali odsutni u svom svijetu snova u kojem nam je bilo baš prekrasno i divno. To nam je bilo lako dok smo bili djeca - djeco to je vama sada lako. Pazite na mjesto i vrijeme i uzmite budno sanjarenje kao vježbu. Mi odrasli na taj način vraćamo radost naše duše. Pokušajte vježbati budno sanjarenje. Samo se opustite i sanjarite lijepe događaje i to je to. 

Treba imati snove, naši snovi - prema našem srcu I prema našoj duši ---snovi o tome što bi htjeli i željeli - pa sanjajte onda i dok ste budni. Nema tu ništa loše kad iza tog sanjarenja stoji čvrsti trening, red, disciplina, samodisciplina, jak karakter, dobrota, ljubav, strast i pozitivni žar.

Tada možeš sanjati da si istina, tada možeš sanjati i biti istina - pa ćeš istinu i živjeti. 

Tada možeš sanjati da pomažeš - pomagati - pomoći --posvetiti svaki dan da pomažeš svijetu i planeti zemlji na način koji ti je dan na način da živiš svoj san...hrabro --hrabrost ---hrabro i istinom...pa ćeš svaki dan pomoći nekome i našoj planeti - pa makar i najmanjim pomakom malog prsta - pa ćeš pomaganje živjeti.

POSTOJI NOČNA MORA
Noćna mora ne imanja --nemam dovoljno novaca, nemam dovoljno vremena, nemam dovoljno ---ničeg. Ako tako nastavljamo nema izlaza nikada iz te noćne more - ona se pretvara u stvarnost - DELETE --OBRIŠI  TU MORU i reci ja ću budna/budan sanjati bolji svijet za sebe i sve oko sebe - sanjaj to i ostvari ga --korak po korak.
Noćna mora sigurnosti--stalno želimo biti sigurni i zaštićeni ali ne možeš biti siguran od života. Noćna mora besmrtnosti - dok smo mladi mislimo da ćemo živjeti zauvijek a kad više nismo mladi namjerno zaboravljamo da nam je kraj sve bliži i bliži - uvijek znaj da je sve prolazno pa tako i mi - i zato nigdje ne gubi svoje vrijeme - nađi svoj san i živi ga.

ČEKAJ SAMO ČEKAJ - DOČI ĆE MOJE VRIJEME
Moje vrijeme će doći --kad ja budem vaki i onaki, kad ja ojačam, kad ja narastem  kad ja ovo i i ono postignem moje vrijeme će doći --- E PA NEĆE  --tvoje vrijeme je tu i sada i to stvarno tu i sada i odmah --inače nikada neće doći --moraš to shvatiti tu i sada i kreni odmah---nema čekanja--čekanje donosi propast i to je tako. U životu nemoj čekati. Moj nažalost pokojni prijatelj jednom davno govorio ovako društvu koje ga je ismijavalo, omalovažavalo i podcjenjivalo: Zvali smo ga Jež zbog kose koja je bila kao u Ježa - ovako je on govorio u bijesu svom: -Vidjet čete vi svi kaj se sad rugate kad JEŽ ode u Njemačku pa se vrati i dođe sa Mercedesom novim, pa ćete svi blejat u njega aaa..i onda je izvodio neke Kung Fu pokrete, ali na žalost moj prijatelj Jež poginuo je ko Heroj Domovinskog rata braneći našu Hrvatsku, braneći vas i svoj san o Mercedesu. Vjerujem da je tada kad je to govorio proveo u djelo - svoj tu i sada i otišao za svojim snom -- Mercedesom -- da bi i dan danas bio živ i u svom Mercedesu. Zato ljudi moji tu i sada -- i to odmah ili nikada to je stvar života i smrti i ako to tako shvatite uspjet ćete ali to mora ići odmah -- nema čekanja...samo i taj odmah ima svoje korake i ništa ne dolazi odjednom.

PRESTAR SAM - PRESTARA SAM
Ja sam prestar za ovo --nikad nije kasno ---moje vrijeme je prošlo???? Nikad nisi prestar niti prebolestan. Čovjek je  biće svjetlosti i kad se prepusti toj svjetlosti ipak može postizati postignuća ikao je "star i bolestan." NIKAD NISI PRESTAR - PRESTARA ZA RADOST - VESELJE - LJUBAV - Možda ne možeš sa 80 godina skakati sa litica u more --ali možeš i dalje uživati u životu - radovati se i širiti tu radost oko sebe unatoč godinama. Pleši, slušaj muziku, čitaj, uživaj u prirodi, crtaj, piši, raduje se malim stvarima, pomakni se i nemoj se nikada predati. Ljudi pa ja imam još malo 50 g. pa igram nogomet sa mladićima, pa bacim sparing sa onima od 20 i 30 pa radim čuda o kojima nesmijem ni pričati --samo zato jer imam žar, žar za životom, naravno pazim se i uživam  ne prekobacujem preko svojih mogućnosti.

KADSE OPUSTIŠ - DOLAZE PRILIKE
Kad god si napet - napeta od sebe odbijaš prilike - životne prilike. Kad se opustiš  i ne trgaš se kao luda i luda i ne pretrgavaš se od posla - nego se prepustiš  i radiš opušteno, pametno i polakše ali radeći i na prilikama - pomalo bez forsiranja - prilike tada dolaze  - trebaš ih  prepoznati i prihvatiti - jer ako ih ne prihvatiš prilike odu dalje - to nije strašno ali to treba znati - jer doći će neka druga prilika. Kad prilika dođe - prepoznaj to - preuzmi rizik i prihvati ju. Za to treba hrabrost a i to je sve lakše kad iza tebe stoji čvrsti trening, snaga, volja, mudrost, dobrota, ljubav - Crobran. Naravno ne prihvaćaj rizike kockanja, rizike na štetu drugih - razmotri to.

TEŽAK ŽIVOT
Ostavljen si i sam--sama, povrijeđen- povrijeđena, rastavljeni roditelji --sam sama, zlostavljan - zlostavljana, ja sam žrtva - jadan ja, jadna ja, bezizlaznost, očajanje, predaja, nemam samopouzdanja, sram, patim - patnja, bol --boli me duša --ja sam slab -slaba, čekajući - oca kojeg nema niti će ga ikada biti, majke koje nema i nikad neće više doći, Boga koji će sad doći i spasiti me, ćekajući princa na bijelom konju, čekajući šansu----ništa dočekati nećeš nažalost. Možeš samo zbog svega toga i da se izvučeš i spasiš kreirati svoju novu stvarnost ali učini to ODMAH - TU I SADA -  KAKO?: OVAKO: Odbaci samosažaljenje kao odvratno - bljak. Ne gledaj na svijet iz položaja žrtve???? Neeeee i nikada misliti: sve je protiv mene. Neeeee--sve je uz tebe - ali moraš to znati i djelovati jer ako ne djeluješ i čekaš - stradaš - zato djeluj i pokreni se - i onda će sve biti uz tebe. Iz najgorih životnih situacija izaći ćeš ako djeluješ odmah- tu i sada - to djelovanje može biti telefonski poziv, može biti razgovor, može biti pomak tijela, trčanje, što god treba da promijeniš trenutak negativnosti - mali pomak i pokrenut ćeš i sebe i svijet - ali moraš se nastaviti kretati. I zapamti - nije sramota tražiti pomoć.

NE ŽRTVA - NE NASILNNIK - NE SPASILAC
Žrtva --nasilnik -- spasilac --sve to možeš biti ti --u različitim događajima, fazama života i događaja. To je začarani krug. Ne biti niti jedno od toga. Situacije--on me čini žrtvom, oni one --me čine jadnim--i zbog njih ne mogu ----nije istina --sve si sam činiš --a oni su samo takvi kakvi jesu.Piši svoju priču - piši svoj san-živi svoj san. Ne daj da te određuju djela i misli drugih i ne daj da ti se u životu ponovo i ponovo kreiraju jadne situacije i stalno tako...neeee---prvo ide OPROST - oprost ---- daj oprost--traži oprost i oprosti u potpunosti da se oslobodiš od osobe  koja ti je činila nažao--od situacija i osoba--oprost --traži oprost --daj oprost---i zapiši i zahvali na naučenome od te ili tih osoba i situacija --za TO što su bili u tvom životu--što su te naučili jednom zauvijek I DA VIŠE NIKADA NE MORAŠ UČITI NA TAJ NAČIN, ZAHVALI IM - OPROSTI IM--i onda ih otpusti i zahvali im na naučenome---tako se rješavaš zle sudbine---stalno ponavljanog kruga--prekineš ga ljubavlju i oprostom i naučenim od tih njih...tako da to nikada više ne moraš učiti na taj način niti na niti jedna drugi ružan način i da to ne prenosiš dalje na svoje društvo, prijatelje, obitelj, ljubav i svoju djecu...i onda poduzmi akciju ..i mijenjaj svoju stvarnost --ako to znači da moraš bježati iz situacije - bježi i traži pomoć - nema srama - samo hrabrost da se makneš i ne vratiš u zlo - kako god se izvukao - izvukla - daj oprost. Oprost ne znači ponovno vraćanje i nadanje u najbolje - kad daš oprost to znači da ne nosiš zlo koje ti je učinjeno više u sebi i sa sobom i da ideš dalje u novi život kao čista i slobodna duša - ali se nikako ne vraćaš u isto ---kreiraj novu stvarnost --kakva god bila bit će ljepša nego vraćanja i nadanja najboljem.

ODBACI SVU RUŽNU PROŠLOST I SVE RUŽNO -ODBACITI --najnovije znanstveno otkriće je slijedeće: Mozak i živci ne razlikuju sadašnju stvarnost od one zamišljene stvarnosti --tako da ako stalo se sjećaš loše prošlosti i lošega--stalno stvaraš u tijelu i mozgu nove i nove živčane puteve koji ćete uvijek voditi ka lošemu i onda uvijek u životu biraš lošei lošije ali je  i obratno. Zato odbaci sve ružno i nemoj misliti o tome, zato je važan onaj oprost - to jekao delete na kompjuteru. Zamišljaj uspjeh - i sanjari.  Kod zamišljanja uspjeha --zamišljaj put i proces do uspjeha u svim koracima koje trebaš napraviti --od svih priprema do samog učešća u događajima i do uspješnog završetka ---ne zamišljaj sebe kao pobjednika  na zlatnom tronu bez svih koraka koji su doveli do toga. Kad zamišljaš točno ono što treba da bi uspio tada stvaraš sve potrebno u tijelu--sve živčane puteve i energetske puteve-i duhovne puteve i uspijevaš--ako samo zamišljaš pobjedu bez toga--neće se ostvariti  jer - nisi stvorio sve te puteve - živčane, stanične i enrgetske do uspjeha--toliko je to jednostavno...i sve to treba budan sanjati sa svim srcem i dušom --i tako se i ponašati i živjeti.

BOLJI ŽIVOT I USPJEH
Za bolji život i uspjeh treba ti Pozitivno Nabijena Namjera - Strast - Žar --to je ono što ti treba stalno i uvijek i u budnom sanjanju - taj namjerni pozitivni strastveni žar --to je hrabrost duše.
Hrabro stani pred život i kreni i ne boj se - ako zapne - piši- pitaj traži pomoć, savijete. No sjeti se sve što radiš u skladu sa svojim srcem i dušom radiš ispravno.


Primjedbe

MOST POPULAR POSTS