RODITELJI


Samo kratka crtica o roditeljima. Mi svi imamo svoje roditelje i većinu života provedemo s njima - prvo oni brinu o nama - zatim mi brinemo o njima. U tim odnosima želje naših roditelja da mi budemo ono što bi oni htjeli su uvijek prisutne, u tim odnosima prisutne su i naše želje o tome kakvim mi želimo da naši roditelji budu. Što smo stariji to više želimo promjeniti naše roditelje na nešto--po našem, kao što su oni ranije htjeli mijenjati nas na nešto --po njihovom.

Nikad niti jedni nisu uspjeli. Nikada roditelji nisu uspjeli promjeniti svoju djecu, da djeca budu po njihovom, niti ikada, djeca kad odrastu nisu uspjela promjeniti roditelje da budu po njihovom--pa makar se radilo i o sitnici da stariji ljudi moraju jesti zdravu hranu kako bi održali zdravlje.

Nitko od nas nikada neće uspjeti u mijenjanju svoje djece ili mijenjanju svojih roditelja da sve bude po našem. Koliko god da je netko tu nekoga i prisiljavao i ucjenjivao i naizgled nešto postigao, nije postigao ništa osim što je uništio snove i planove svog djeteta, ili uništio zdravlje svojih roditelja jer oni još jače odbijaju odjednom nametnutu promjenu.

Zato kada posmislite mijenjati svoju djecu ili svoje roditelje - - - znajte da nećete uspjeti. Čovjek može mijenjati samo sam sebe i nikoga drugog. Sa svim svojim željama da promijenite nekoga - - samo tome nekome nanosite štetu.

Ovdje na žalost nema rješenja - - -ponekad se mi borimo za zdravlje naših roditelja, a njih nije briga - - - morate naučiti pustiti ljude, pogotovo one koje najviše volite da žive u skladu sa svojim odlukama i sa posljedicama tih odluka. Ponekad želimo mijenjati svoju djecu - - - ali tada se događa suprotno, ona postaju točno ono što ne želimo. Ako želite dobro svojoj djeci, naučite ih da budu dobri ljudi i to je sve što mi možemo učiniti za njih. Ako nisu dobri ljudi, sve nam je uzalud. Naravno i podržite ih u njihovim pozitivnim nastojanjima.

Što se tiče roditelja, oni su svoj životni put odabrali odavno, i ako nemaju razumijevanja za pozitivne promjene, nećete postići ništa osim svađe i razdora, morate naučiti pustiti ih da idu svojim izabranim putem, pa makar taj put vodio u najgore.

Ako mi ne vjerujete, probajte, probajte mijenjati roditelje, djecu, bake ili djedove, pa da vidimo što ćete postići.

To je krivi put, pravi put morate pronaći sami na neki drugi način.

Primjedbe

MOST POPULAR POSTS