SPECIJALAC


Danas mi se desio zanimljiv susret. Jednostavno ga moram opisati, možada vas malo motiviram da ustrajete na svom putu. Ovdje gdje se trenutno nalazim tu i tamo naiđem na srodne duše po obuci, znanju, snazi volje i stavovima, uglavnom su te srodne duše iz raznih specijalnih jedinica. Nije to ništa posebno, sa nekima sam ostvario dobru suradnju pa zajedno otpucamo koji trening puškom i pištoljem, malo taktike, malo snajpera ili odradimo zajednički treninge snage i izdžljivosti tu i tamo također zajedno. Ponekad samo zasjednemo pa razmjenjujemo svoje doživljaje i iskustva i učimo jedni od drugih.

Današnji susret je bio sasvim slučajan. U teretani u kojoj sam obavljao moj jutarnji trening došao je jedan mladi jaki momak - kasnije se ispostavilo pripadnik specijalne postrojbe iz Rangera. Pitao me čovjek za spoting u par vježbi, što je normalno i tako mu pomognem tu i tamo kroz trening. Na kraju treninga čovjek dođe do velike torbe u kutu teretane pune stvari i poćne se preoblačiti u odoru, vadi iz te torbetine jedan ruksak, gura, slaže i ugurava natrag u torbu. Ja se slučajno nalazim pokraj njega (mala teretana) i izvodim neku svoju vježbu na nekoj čudnoj spravi, ustajem i pitam ga da li mu treba pomoć jer vidim da čovjek ne može sam zatvoriti tu torbetinu.

Naravno pomognem mu i shvatim da su u torbi sve stvari koje nekome trebaju za put, pa ga priupitam u šali: jel to on stalno tako spreman za teren dolazi na trening, čovjek odgovra: "Ma ne, ja sam ovdje samo u prolazu, danas sam došao i danas idem dalje ali nikada ne propuštam dan treninga, pa sam došao odraditi trening i sad idem dalje...."

Odgovrio sam mu: svaka čast čovjeće, to je pravi borbeni duh. Nasmijao se i ode. Eto tako ponekad sretnem  ratnike vrijedne poštovanja i divljenja i uvijek rado sa njim podijelim koje iskustvo. Ovaj momak je vjerujte mi pravi ratnik sa iskustvom od 4 godine Iraka i 3 godine Afganistana u specijalnoj postrojbi koja se bori i ima i gubitke i osvojene bitke.

Borbeni duh koji posjeduju istinski ratnici znači da nikada ne odustaju, nikada se ne predaju, nikada ne staju. Stav koji istinski ratnik jednostavno ima u sebi je strašna mješavina nepobjedivog borbenog duha, snage, hrabrosti, pozitivne ludosti, akcije, nesalomljive volje, vedrine, humora, mudrosti, smirenosti i odlučnosti.

Zato je jasno da kad sretnem takve osobe vrlo rado se družim sa njima. Naravno nekome oni djeluju zastrašujuće, jer ponekad me znaju ljudi pitati: "Gogi koji su ti ono, tko je to?" onako sa strahopoštovanjem.

Naravno u mojim putevima pronalzim pozitivne osobe i sa njima surađujem. Naiđem ponekad i na neke negativne ali o njima neki drugi put.

Primjedbe

MOST POPULAR POSTS