POZDRAV HEROJU

DANA 04.11.2011. U 75 GODINI ŽIVOTA UMRO JE HRVATSKI HEROJ KOJI JE BRANIO SARAJEVO.  Bio je čovjek nad ljudima, bio je ljudina, bio je legenda za života i ostaje legenda zauvjek.  Jednom sam pisao o njemu; 
POZDRAV HEROJU, POZDRAV ČIKVA!
NADAM SE DA SI SADA NA BOLJEM MJESTU I ČUVAŠ NAS ODOZGO.


Dok je bio živ napisao sam ovo o njemu:

Čikva - čovjek iz Sarajeva, danas ima 74 g. još radi, bori se i ne predaje, neustrašiv, neuništiv, neslomljive volje i hrabrosti. Neuništivost dokazao borbom protiv velike gladi u ratnom Sarajevu, prehranio sebe i suprugu u uvjetima bez opskrbe vodom, strujom, hranom. Neuništiv - nekoliko puta ranjen gelerima tenkovskih i topovskih granata, on za to kaže ovako - kaj, to se samo odbija od mene. Neustrašiv, puno puta sam u Sarajevu čuo priče o njemu: - Gogi, kažu mi: - svi bježe, panika a Čikva okuplja mlade i vodi ih naprijed, govoreći: -  pustite pikzibnere neka bježe, mi ćemo to srediti, sve je učio poštenju i dobroti i nikada nije dozvoljavao nikakva sranja oko njega. U svojoj 74.g. još vitalan, bori se za svoj život, radi velike projekte po BiH, ne predaje se i nikada i neće. To je istinski Heroj.




Borio se na Dobrinji, obranio Sarajevo i Dobrinju. Živio je na Dobrinji i preminuo na Dobrinji.




Zbogom LEGENDO. Zbogom Stric.

DOBRINJA U RATU:

Primjedbe

MOST POPULAR POSTS