KNJIGE BESPLATNE KNJIGE BESPLATNE KNJIGE

Ho Go vam poklanja knjige: Instinktivna Samoobrana, Kuk Sul Do, Univerzalna Mudrost, Biotički Trening, Vrhunsko Zagrijavanje i Srce Ratnika. 
Ho Go vam poklanja knjige: Instinktivna Samoobrana, Kuk Sul Do, Univerzalna Mudrost, Biotički trening, Vrhunsko Zagrijavanje i Srce Ratnika. 

Poštovani posjetioci HO GO stranice, na lijevoj strani bloga naći ćete link na kojem piše HO GO besplatne knjige. Neke od tih knjiga se jako brzo učitavaju a one većeg broja stranica morate kliknuti u više koraka i učitat će se i one. Sve su knjige u pdf formatu i nadam se u cjelini kakove bi i trebale biti. 

Poklanjam vam sve moje knjige na čitanje i želim da vam pomognu u životu koliko je god moguće više. Nedavno me prijatelj upitao: "Gogi pa zašto to poklanjaš tako na facebooku i stranicama, pa da drugi objavljuju a ne ti i zarađuju?" Tako sam se nasmijao toj izjavi. 

Neka tko god želi radi sa ovim materijalima što god želi, zarade od pisanja i objavljivanja knjiga u Hrvatskoj nema i ne zna se kada će biti. Objaviti knjigu a da sam ne moraš plaćati sto čuda i biti na sto muka oko toga je također nemoguće. Pa stoga je meni internet savršena prilika da svima objavim i pokažem što sam napisao, jer to pisanje mora doći do neke publike da bi imalo smisla, ako ne dođe kao da i nije napisano. 

Ali ono najvažnije je slijedeće i odgovor na to pitanje zašto?: 

Želim Narodu Hrvatske baš sada u ovo vrijeme kad nam se stalo nešto uzima i oduzima pokloniti nešto vrijedno. Trenutno najveći i najvrijedniji poklon koji imam i mogu dati su te moje knjige. Možda taj poklon nekome bude baš ono što mu treba. 
I možda se još netko povede za mojim primjerom pa omogući potrebitima ono što im treba, na primjer posao, priliku, šansu, dobrotu!

Primjedbe

MOST POPULAR POSTS