MOTIV VJEŽBANJA


Baš sam se danas zapitao zašto sam počeo vježbati borilačke vještine? Često sam se znao pitati i inače: Pa Gogi zašto toliko vježbaš te borilačke vještine, što misliš za što se to pripremaš? Kad malko porazmislim, moj motiv vježbanja borilačkih vještina onaj prvi početni motiv je uvije bio i ostao samo jedan: Da mogu pomoći drugim ljudima! Čak kad sam bio tamo negdje daleko i u nekim opasnim situacijma i davno i nedavno, opet sam pomagao drugima. Naravno moj trening mi je to omogućio, da steknem takvo znanje i moć da to mogu. Pomagati. 

Uvijek sam htio biti velik, brz i jak, i neustrašiv i nepobjediv kako bi mogao pomoći drugim ljudima u nevolji. Čak sam iz tog razloga u mojoj mladosti počeo odlaziti i na razna mračna mjesta, i u šumu samo sa idejom da pomgnem nekome u nevolji, da obranim ljude od napadača i napada. Eto zbog tog motiva sam počeo vježbati borilačke vještine. Nisam počeo vježbati kako bih zaštitio sam sebe, nego kako bih zaštitio druge.


I kroz moj dosadašnji život to sam uvjek i činio. Zato sam i kreirao Instinktivnu Samoobranu, da pomognem ljudima u nevolji, zato sam i napisao one razne knjige, da pomognem nekome tko će to pročitati. Uglavnom sam shvatio da kroz to moje vježbanje i učenje drugih pomažem ljudima i to vrlo efikasno i zato je moj prvotni motiv vježbanja još uvjek tu u akciji - pomagati.

Danas vježbam Hrvatske Ratničke Vještine i čistog gušta, zato jer mi je tako baš lijepo i dobro, zato jer se tada i jedino tada osjećam potpuno slobodan, nesputan i sretan, kad vježbam moj CROBRAN. To je osjećaj koji me kao najača droga tjera da stalno vježbam. Naravno ima to veze i sa mojim vjerovanjem da jednio kroz takav trening jedan borac može postići ujedinjenje sa svim svjetovnim i duhovnim znanjima i steći univerzalno znanje, mudrost i moć.

I tako je jedno od osnovnih pravila CROBRAN vještina: POMAGANJE. Kad god možeš pomozi drugima. Najveća CROBRAN pomoć je ta da mi učimo ljude kako da si sami pomognu. To je najvažnije, i onda takvi ljudi mogu pomoći nekome drugome i tako stvaramo veliki krug sposbnih i voljnih ljudi koji uvijeki mogu pomoći.


Ponekad je nekome nemoguće pomoći iz raznih razloga i zato se ne treba sekirati, pogotovo ako su pojednici postali - izvan pomoći - da ih se ne može dotaknuti našim djelovanjem, takve osobe moramo pustiti njihovom životu. Ponekad je najveća pomoć nekome i to da ga pustiš da živi po njegovom, da ga ne natjeravaš po svome pa makar on/ona/oni bili 1000 puta u krivu. Crobran ratnik mora shvatiti da ljudi imaju pravo izbora i njihovi izbori ih vode kroz život. Makar nas ti izbori ratužili i ne slažemo se sa njima, to je njihov izbor i treba ga poštivati. Naravno u nekim ekstremnim situacijama ponekd se čovjeku mora njegov izbor oduzeti pa čak i silom kako ne bi proizvo štetu nekome drugome. Život nije crno bijeli niti ima sive zne, kako se to popularno govori, život je živ i promjenjiv, takvi su i izbori ljudi.

Ko hodi s nama hodi po strani svjetla, to je činjenica, ali i drugi putevi i načini ili ne načini mogu biti dobri za druge ljude. 

Pomaganje je divno pogotovo kad u praksi vidite rezultate tog pomaganja kao na primjer: Treneru ja sam uradio baš onako kao ste mi pokazali na treningu i sve se odigralo brzo i sogurno po mene a napadći su samomletjeli na sve strane a ja sam se smijao kaoko su nesposobni...ili: treneru oni napadaju a ja se izićem rušim ih i zbrišem bez da me itko dotakao, ili: treneru - opravio sam se od ozljeda za tjedan dana jer sam napravio kako ste mi rekli, led, masaža, odmor, neforsiranje....ili kad to masa ljudi počne pljeskati i vikati bravo jer si se nekako stvorio baš tamo gdje treba i otvorio petere vrata da par stotina ljudi mogu normalno izaći van, a koji su se do tada gnječili u gužvi, ili kad spasiš nemkome glavu jer jedna viće - sad ću te ubiti ali toi nailaziš , sređuješ ga u prolazu i odaziš i čovjek ostaje živ....ili kad staneš nekom strijem čovjeku/ženi/baki autom i povezeš ih pa makar i nisu stopirali ali shvaćaš po govoru tijela da trebaju prijevoz...ili kad pomopgneš prijateljima raditi oko drva, kuće ili bolio čega...pomaganje je divno i to je osnovno pravilo CROBRAN vještina.


Pomagati možeš na razne načine. CROBRAN pomaganje je to da vas učimo CROBRAN vještine kroz koje ćete biti sposbni brinuti se sami o sebi i pomoći sami sebi.

Pomaži svima, počevši sa ljudima na treningu.

Primjedbe

MOST POPULAR POSTS