HO GO SVIJET

HO GO SVIJET


Na svijetu postoji  puno dimenzija. 
Ovoje HO GO dimenzija. Niti je dobra, niti je losa. To je HO GO.

Moj svijet Nije tvoj.
Moj svijet je Opasan.
Moj svijet je jak.

Moj svijet je Neizmjeran.
Moj svijet je Mocan.
Moj svijet je Pravda.

Moj svijet su Ratnici.
Moj svijet nije Mir.
Moj svijet nije Rat.



Moj svijet je Dobar.
Moj svijet je Velicanstven.
Moj svijet je Dostojanstven.

Moj svijet je Iskren.
Moj svijet je Uzivanje.

Moj svijet je UM.
Moj svijet je Duh.
Moj svijet je Dusa.

Moj svijet je Harmonija.
Moj svijet je Akcija.
Moj svijet je Znanje.

Moj svijet je Mistreija.
Moj svijet je Uspjeh.
Moj svijet je Napredak.

Moj svijet je Posten.
Moj svijet  Stvara druge svjetove.
Moj svijet Stvara Dobro.

Moj svijet Dobri  Ljudi.
Moj svijet je Jednostavan.
Moj svijet je Ljubav.

Moj svijet je Postovanje.
Moj svijet je Cvrstoca.
Moj svijet je Karakter.

Moj sviijet je Proslost.
Moj svijet je Sada.
Moj svijet je Buducnost.

Moj svijet je Moj, nije tvoj.
Moj svijet nije za kukavice.
To je HO GO svijet.

HO GO svijet je samo Vodic.
HO GO Svijet je samo svjetlo koje  pokazuje moguce Hozdenie!
HO GO 

Napravi Svoj svijet i uzivaj.

Primjedbe

MOST POPULAR POSTS