BILO JEDNOM U DUGOJ RESI...

Da ne mislite da je Crobran osnivač mašina--čuo sam da su me zvali Terminator jedno vrijeme neki dečki koje sam trenirao...
PORUKA ZA VAS MLADE...E MOJA DJECO..DOK SAM JA BIO MLAD...jesam uvjek vježbao kao lud i bio uvijek dobar svima i svakome ..ali znao sam i mogao..
LJETO..ODEM VAN SA PRIJATELJIMA U PETAK I VRATIM SE DOMA U SUBOTU ALI ONU TAMO SUBOTU...nakon osam dana---
a u tom vremenu sam feštao od jutra do mraka --svaki dan obala Mrežnice, pa kod nekog doma, pa negdje vani pa opet Mrežnica, pa Karlovac, pa Kupa, Korana, Dobra, pa po svuda i tako do slijedeće subote bez stajanja -- pa kod prijatelja i priajteljica doma --- uvijek negdje i gdje god dođoh dobro dođoh..jedi--pij--zezancija-druženje--
ALI NISAM SE NAPIO NITI JEDAN OD TIH DANA, nit je tu bilo droge, niti nam je to trebalo --JA SAM SAMO ISKRENO BIO VESELl I FEŠTAO I POPIO I POJEO KOLIKO MI JE DOSTA ..i nisam nikom nikavu štetu napravio samo dobro i zezancija...ni tučnjave ni sranja.
DA LI VI TO DANAS MOŽETE? I to vam je Crobran na djelu. hahahahahahahah ihaaaaaa.
BILO JEDNOM NEGDJE DALEKO
Tako sam mogao i u dalekom svijetu ...nakon određenih vrlo tajnih i vrlo teških zajedničkih akcija Ameri organiziraju druženje--a nemaju pive a ubili bi za nju nakon mjeseci i mjesecui u pustinji...i tako kažem im ja..pa ja ću vam nabavit pive..i vratim se sa kolegom...i punim velikim ruksacima pive..a oni će meni: Gordan ti si Bog..hahaha..Gord you are a God...a ja umro od smjeha..i tkao pijuckamo mi dan/noć i Ameri leže po podu ujutro--vani na pijesku..kao mrtvi...a ustvari malo samo mamurni...a mi odosmo natrag kod nas pa u misiju, pa na trening, pa dalje...to je Crobran..iako feštaš ne gubi glavu da ti ju neko ne otfikari....hahaha--ihaaaa....pogotovo tamo daleko....
Nije Crobran samo ozbiljan ali ima mjeru kad je dosta. Pazite na sebe i ostajte mi zdravi i veseli. 
Crobran Osnivač-Gogi.

Primjedbe

MOST POPULAR POSTS