ZAŠTO CROBRAN SAMOOBRANA?


Meni to ne treba!
Meni to ne treba! Tko će mene napsti?! Mene nitko neće napasti! Ja sam siguran-sigurna! Ma kaj će to meni? Nije to za mene! Djeca će mi postati agresivna od toga! Ma kako se ja slaba mogu obraniti od ludog muškog napadača! Ovakve odgovore daju nam razni ljudi ali najviše imućne osobe oba spola koje nemaju dodir sa uličnim svijetom jer u svojim skupim vozilima prolaze kroz svijet do svojih skupih ureda i skupih kuća, vikednica, hotela i tako dalje. No upravo takve osobe su mete zbog njihovog statusa i novca. Neće mene nitko napasti kaže čovjek i onda ga/ju istuku na radnom mjestu metalnim šipkama do šok sobe.

Obiteljsko nasilje!
Osim toga, jednako za siromašne, bogate, imućne, srednje imućne i njihoive kombinacije  - niti jedan sloj društva nije imun na obiteljsko nasilje koje u velikom broju doživljavaju baš osobe iz "visokog društva." Muževi mlate i maltretiraju žene i djecu, žene mlate i maltretiraju djecu-ponekad i muževe-oba spola mlate i maltretiraju roditelje i djecu i koju god si kombinaciju zamisltie. Nažalost ta kombinacija postoji-danas sada i tu u svim slojevima društva-iza lijepih fasada-iza runiranih fasada jednako.

Nasilje u školama, oko škola i u blizini škola - također vrlo velika opasnost za vašu djecu! Želite li da vam netko maltretira i tuče djecu?

Zakoni
Jedan od odgvora na naše tvrdnje da trebate vježbati Crobran samoobranu je slijedeći:
Mene štiti zakon, pravilnici, propisi, policija, sud, udruge i društva za jednakopravnost, zakoni protiv diskriminacije, obiteljski zakon i sve druge institucije i zato ne trebam vježbati samoobranu.


Crobran odgovor na ovakvu tvrdnju: Što ako napadač odluči ovdje i sada --OVDJE I SADA- trenutno gdje god se nalazili (pazite i svom divnom domu, uredu, autu, jahti, vili, vikendici-plaži-šetnji-bazenu-hotelu-kafiću NISTE NEDODORLJIVI).

Što ako napadač ovdje i sada --tu kod vas gdje god vi bili odluči napasti baš vas, želeći vas tuči šakama, nogama, cipelariti na podu, razderati vam odjeću, gurati u vas razne predmete, gasiti po vama čikove, rezati vas staklom, bubati glavom u stol, silovati, vezati nakon svega toga i ostaviti vas još malo za kasnije, izbosti nožem 20-30 puta, što ako baš sada taj napadač odluči nad vama raditi svoje orgije nasilja, mrcvarenja, ubijanja-polako-brzo- na javnom mjestu (sjetimo se nesretne djevojke u kafiću u Zadru - nitko joj nije pomogao dok ju je luđak mlatio)-na parkingu-u vašem najskupljem autu-na vašoj naskupljoj jahti? Što ako je taj napadač vaš iz vaše obitelji ili bliska osoba (a u 80% slučajeva je baš tako) što ako vas baš sada i vas i djecu posjedne u auto i vozi gas do daske prema zidu, pruzi, provaliji pa koči ko lud i smije se uživajući u vašim vriskovima i strahu, što ako baš sada i tu takav napadač odluči napasti vašu djecu-vašu svetinju i uživati u vašim i njihovim mukama i strahu? DA LI ĆE VAS TU I SADA ZAŠTITI POLICIJA, ZAKONI INSTITUCIJE I PRAVILA? --NEĆE -ovaj što ako -tu i sada-se nažalost događa zapravo i tu i sada i dok mi ovo čitamo i pišemo.

Mene štiti zakon!
Zakon će vas zaštiti poslje i možda, jer smo svi svjedoci puštanja nasilnika na slobodu prema zakonu i ponovnog počinjenja nasilja, ubojstava i maltretiranja.
OVDJE I SADA - zaštiti se možete samo vi --Crobran je riješenje za takvu zaštitu.

Zakon i institucije će vas možda i to je veliko možda zaštiti poslije ali tu i sada u vrijeme počinjenja napada samo se vi možete zaštiti. Da policija i zakon će možda uhvatiti počinitelja kasnije ali: Napadač ne mari za zakon niti posljedice  - a žrtve ima poslijedice za cijeli život - strah - prestravljenost-fobije-nemogućnost funkcioniranja u životu-radu-samoubojstva-razoranje obitelji-ne vjerovanje ljudima-nemogučnsot sklapanja životnog partnerstva- nemogućnost imanja djece -trajna invalidnost-fizička i psihička kod preživjelih žrtava, bijeg u drogu i alkoholizam- te ružna smrt kod preminulih žrtava- i zakon tu ništa ne može---možete samo vi sami i nitko drugi!


ZAŠTITI SE MOŽETE JEDINO VI SAMI - JEDINO VI -a da bi to mogli stvarno vam je potrebno vježbati Crobran Samoobranu jer to je jednostavan, efikasan, čvrst sisterm koji omogućuje svakome da se obrani i preživi i najteže napade i najluđe napadače. Jer Crobran je stvarno najbolji na svijetu i stvarno pomaže. Ne kažemo da je to lako i lagano za postiči ali ako nam poklonite vaše povjerenje iznenadit ćete se brzinom kojom nova efikasnost, znanje i čvrstina stižu u vaš život. Crobran Samoobrana. Mi smo tu! Potez je na vama: idividulani treninzi, treninzi, seminari..zovite nas i idemo zajedno u sretan i siguran život. Vaš Crobran Team! 0992785170!

Primjedbe

MOST POPULAR POSTS