SVAKI DAN




Crobran Mudrost donosi korist svaki dan!

Svaki sam dan se veselim svakom svom udahu i izdahu i to mi je dovoljno za mene.

Svaki dan se smijem i sretan sam, smijem se u sebi, smijem se na glas, širim smijeh i veselje, to mi je bolje nego da sam mrgud sa čirom na želucu!

Svaki dan se veselim svojoj djeci i obitelji i svakom njihovom i najsitnijem pokretu i riječi!

Svaki dan vježbam kao lud, da bih mogao pomagati drugima, i da bih pomogao sebi! Naravno higijena je također bitna svaki dan, ne jedan put na tjedan! 

Svaki dan planiram za sutra i dalje, svaki dan rješavam planove od jučer i prije! To mi daje efikasnost i brzinu u životu! Brzinu za rješavanje neophodnih stvari, pa tako imam više vremena za obitelj i trening! 

Svaki dan sam sve bolje i bolje, makar za milimetar, ponekad i za metar! Ako ti ne ide taj dan, napravi nešto što ti ide jako dobro i evo ga, ne očajavaj nego se pokreni i već si bolje! 

Svaki dan pomognem nekome u nečemu pa sam super sretan! Ne zbog egoizma, istinski sretan, ne tražim pohvalu niti se samoproklamiram, najviše volim pomoći i nestati, ali ni ne bježim od ljudi volim se i družiti! 

Svaki dan proučavam mudrost, filozofiju, povijest, sportske znanosti, razne borilačke materijale, usavršavam nove tehnike i taktike! 

Da, svaki dan se i umorim, ponekad i ne odmorim, ali svejedno imam energije i veselja za izvoz, ideje me tjeraju da ne ležim pred televizijom! 

Svaki dan želim dobro svima svojima i onima koji to nisu! 

Svaki dan mislim na sve svoje prijatelje, na sve svoje učenike, bar nekoliko trenutaka u danu, brinem o njima jer su mi dragi! 

Svaki dan novi izazov!
Gord K


Primjedbe

MOST POPULAR POSTS