GOGIJEV SVIJET

Moji me prijatelji ponekad "kritiziraju" i govore da ja živim u svom svijetu, da je u Gogijevom svijetu sav život drukčiji. Znaju mi reći - a u tvom svijetu to tako ne ide, u tvom svijetu sve je lako, sve se može--i tako dalje...Pa da ja imam svoj svijet, evo koji je to svijet: Na svijetu postoji puno svjetova. Ovo je Gogijev svijet:

Moj svijet Nije tvoj.
Moj svijet je Opasan.
Moj svijet je Jak.
Moj svijet je Neizmjeran.
Moj svijet je Moćan. 
Moj svijet je Pravda. 
Moj svijet su Ratnici. 
Moj svijet nije Mir. 
Moj svijet nije Rat. 
Moj svijet je Dobar. 
Moj svijet je Veličanstven.
Moj svijet je Dostojanstven.
-
Moj svijet je Iskren.
Moj svijet je Uživanje.
Moj svijet je UM. 
Moj svijet je Duh.
Moj svijet je Dusa. 
Moj svijet je Harmonija. 
Moj svijet je Akcija.
Moj svijet je Znanje.
-
Moj svijet je Misterija.
Moj svijet je Uspjeh.
Moj svijet je Napredak.
Moj svijet je Pošten.
Moj svijet Stvara druge Svjetove. 
Moj svijet Stvara Dobro. 
Moj svijet = Dobri Ljudi. 
Moj svijet je Jednostavan. 
Moj svijet je Ljubav. 
Moj svijet je Poštovanje. 
Moj svijet je Čvrstoća.
Moj svijet je Karakter.
-
Moj svijet je Prošlost.
Moj svijet je Sada.
Moj svijet je Budućnost. 
Moj svijet je Moj, nije tvoj. 
Moj svijet nije za kukavice. 
Moj svijet će postati još opasniji svijet. 
Moj svijet je čudo. 
To je Gogijev svijet.
-----------------------------------------------------

Primjedbe

MOST POPULAR POSTS