CROBRAN UČENJA - O PROMJENI

Promjena može doći samo ako se ti promijeniš! 
Samo ako se sam Promijeniš!
x
Želiš Promjene, Promijeni sebe!
x
Želiš da te svi više cijene, da cijene tvoj rad i trud. Radi još više, trudi se još više, pomogni drugima, radi bolje i misli na druge!
Pokaži da cijeniš ljude i dobit ćeš to isto natrag!
x
Želiš promjenu, pričaš o promjeni, pišeš po internetu o promjeni i svojim vizijama promjene, pravde i nepravde i usput "pljuješ" po drugima! Reći ću ti: To što radiš to ćeš i dobiti! 
Jedno loše zrnce, jedna loša misao, jedno loše mišljenje, samo jedno je dovoljno da NIKADA ne dobiješ željenu promjenu!
x
Vjeruješ u Boga, ideš i Crkvu, moliš se, štuješ obrede, dio si vjerske zajednice i onda redovno poslije svojih vjerskih obreda "pljuješ" po drugima, omalovažavaš, varaš, lažeš, kradeš, spletkariš, ne radiš pošteno i iskreno, tračaš i guraš nos tamo gdje mu nije mjesto, napadaš druge zbog svog egoizma.
Vidi sad sve to i zapitaj se: Kakav sam ja to vjernik, kakav sam ja to čovjek? Ja ću ti reći: LAŽAN VJERNIK, LAŽAN ČOVJEK! Onaj pred kojega ne treba bacati biserje. 
I što god to tko rekao - ukoliko se ne promijeniš za takve nema oprosta!
x
Ako želiš promjenu, ako želiš sebi istinsko dobro put ti je vrlo jednostavan: PROMIJENI SE!
x
Samo ti sebe možeš promijeniti. Postani onaj koji voli ljude, koji vole, koji pomažu, koji šire dobrotu gdje god dođu i to je to! Postani DOBAR i DOBRO češ i dobiti!
x
Crobran je moćan, Crobran ti omogućuje da postaneš dobro, da širiš dobro, da dobrota i ljubav zrače iz tebe i mijenjaju tebe i svijet oko tebe. To je moć Crobrana.
x
Crobran ti daje moć da na sebe primiš sve to loše od drugih, da ih pustiš da lažu, spletkare, "pljuju" rade protiv tebe, što god i da i dalje ti širiš dobro, da i dalje pomažeš, da i dalje voliš ljude, da i dalje učiš i te LAŽNE ljude o tome što je dobro, što je istinska ljubav.
x
Neka me razapnu na sto strana, neću ih zbog toga mrziti. Crobran je ljubav a ja sam Crobran. To je moja promjena, to je moć Crobrana.
x
Promjena, ha, nemoj biti LAŽAN ČOVJEK, LAŽAN VJERNIK, nemoj biti glup čovjek - budi onaj koji voli, budi dobrota i svaka promjna će ti uspjeti!
x
Negativne misli, zle misli, loše misliti o nečemu-nekomu, stalno traženje krivice, jal, zavist, pohlepa - sve to dovodi do promjene također! Tko tako misli tako će mu i biti - loše, ružno, jalno, negativno i zlo!
x
Dobra promjena, ako to želiš moraš misliti samo dobro, samo pozitivno. Misliti samo i uvijek ljubav, voliti svijet, voliti ljude, voliti! Tada ćeš dobiti svoju promjenu!
x
Misliš da će te ljudi iskorištavati zbog tvoje dobrote i ljubavi! Pa sigurno će pokušati, sigurno će ti zlo zakucati na vrata puno puta i u puno oblika, pa što? Crobran Putnik, Crobran Čovjek, Crobran Duša, Crobran Ratnik:
JAČI JE OD SVAKOG ZLA!    
x
Stara Crobran izreka kaže:
Gdje hodam ja zlo ne vlada!
x
Nemaj brige oko zla, iskorištavanja i zlih djela. Budi dobrota, budi ljubav, zlo se od takvog Crobran Putnika odbija natrag i uništava samo sebe.
x
Kad prihvaćam zlo, ustvari ga preusmjeravam pokraj sebe u promjenu, promjena je posebna dimenzija gdje je sve moguće i tamo se i zlo mijenja i više nije zlo.
x
O promjeni se sve može sažeti u samo dvije riječi:
Dobrota i Ljubav!
x
Gogi!


Primjedbe

MOST POPULAR POSTS