SVETA HRANA

Sve što jedeš, sve što piješ – svakoj toj čestici-proteinu, ugljikohidratu, vitaminu, mineralu, namirnici, tekućini i elementu koji koristiš kaži HVALA. Uhvati zdjelu sa hranom ili tekućinom kaži im hvala, ja sam na tvojoj strani, ja sam dio majke zemlje, neba i svemira, ja sam tvoj i hvala što mi daješ život. Rukama obuhvati posudu, čašu i što god jedeš i piješ i svjesno kaži u sebi ili na glas – zdravlje i jedinstvo i hvala ti—i proiciraj tu energiju iz ruku u tvoju hranu i vodu ili pića—sve što uzimaš jesti ili piti blagoslovi na taj načinMože i ovako—neka nam/neka mi/neka ti ova hrana, ovo piće donese zdravlje i energiju, harmoniju i sklad, hvala ti hrano. Na taj način sve što jedeš postaje sveto i zdravo i gradit će te u najboljem smjeru...naravno ako ne pretjeruješ u hrani i piću i ne jedeš otrove. Pogledaj svoju hranu i piće na kraju zahvale i kaži još jednom: HVALA SVETA HRANO.

Budi svjestan i svjesna:  hrana ti daje život, voda ti daje život - i budi jako zahvalan/zahvalna na tome - NIKADA više u životu ne uzimaj hranu i vodu -zdravo za gotovo - uvijek im zahvali na tome što ti daju život i što su oni na tvojoj strani i ti na njihovoj - i nemoj nikada više jesti bez mozga - bez uživanja u hrani - jedi sa svjesnošću toga što jedeš (ne čitajući za stolom ili gledajući razne multimedije) - žvači dobro i jedi polako.

Molitva proje jela također može pomoći - ali uz ovo zahvalu i molitvu još ćeš više pojačati djelovanje ovakve zahvale i stvaranje SVETE HRANE - a to je ona hrana koja tebi povećava doseg.

Gogi

Primjedbe

MOST POPULAR POSTS