CROBRAN TEŠKE RIJEČI ZA LAKŠI ŽIVOT - CROBRAN POVED


Poved je čarobna riječ koja znači mudrost, znanje, priče i riječ koja donosi osvješćivanje. Crobran Poved znači također i Crobran Mudrost. Pažnja -  ova mudrost je direktna, jednostavna i bez skrivenih značenja i kao takva VRLO MOĆNA. Vama će biti moćna kada kroz vježbanje Crobran vještina steknete moć mudrosti:
G
Djeco vi ste važni ali i vaši prijatelji su važni, niste važniji od onih pokraj vas.
G
Smisao Crobran mudrosti je pomoć drugima, smisao Crobran moći je pomoć drugima, smisao tvog postojanja je pomoć drugima - da bi to mogli morate postati mudri, dobri i moćni.
G
Put moći i mudrosti je Crobran put. To je put snažne ličnosti, čvrstog tijela, čvrstog uma, čvrstog duha. Nema dobrote bez velike moći i čvrstine - kako fizičke tako i duhovne. Ne možeš biti dobar ako si slab u bilo kojem smislu jer te slabost vodi u pasivnost, pasivnost u ne činjenje, ne činjenje prema popuštanju lošim ljudima i lošim postupcima i prema zlu, zlu prema sebi i zlu prema drugima. To je tako.
G
Karakterno slabi, mekani, pasivni, oni koji ne izražavaju svoj stav i svoje mišljenje i svoju osobnost unatoč mišljenjima cijelog svijeta i koji su ujedno i fizički slabi ne mogu biti, nikad nisu bili niti će ikada biti dobri. Dobri su samo jaki, oni kojima čvrsta namjera ispunjava duh i tijelo i koji idu naprijed unatoč cijelom svijetu - ti su jedini dobri.
G
Biti dobar ne znači biti mekan i onaj koji uvijek igra prema pravilima, biti dobar znači biti onaj tko može odlučivati i preuzeti odgovornost za svoje odluke odmah i sada, bez uvijanja i skrivanja.
G
Biti dobar znači ne tražiti krivce i tražiti izgovore. Dobri su odgovorni, dobri su akcija, dobri odlučuju, dobri rješavaju.
G
Biti dobar nije samo snaga tijela i jurnjava biti dobar znači snaga i mudrost, ispravnost i ravnoteža svega toga a to je jako teško - no, teško neka te veseli jer kad savladaš nešto tako teško kao što je biti dobar - to znači da ćeš sve druge teškoće savladati s lakoćom.
G
Za dobre nema nesavladivih prepreka.
G
Biti dobar znači zaustavljati zlo i nepravdu kad god možeš i tražiti pomoć kad sam ne možeš.
G
Ne boj se odbijanja i odbaci stid. Neka vam se drugi smiju i neka ispadnete smiješni u njihovom očima ali svejedno budite spontani i iskreni budite taj VI - taj JA. Nije sramota biti svoj nego je sramota biti ono što nisi, glumatati i ulizivati se da bi bili prihvaćeni od neke grupe ili "navodne većine" mekušaca i manipulatora.
G
Moraš znati da čim imamo neku većinu koja te želi formulirati prema svojim mjerilima - to su manipulatori koji tobom žele manipulirati iz svojih bolesnih i sebičnih razloga. Ne nasjedaj na to.
G
Svi nose ovakve hlače pa moram i ja, svi nose ovakve čarape ma moram i ja, svi imaju najnovije mobitele pa moram i ja, svi imaju te aplikacije pa moram i ja, svi vrijeđaju nekoga na mrežama pa moram i ja, svi rade tako pa moram i ja--NEEEEE, NE MORAŠ I TI. Budi svoj, budi svoja - nosi što ti se sviđa, budi što jesi. Uživaj u životu a ne u popuštanju budalaštinama svjetine. Budi ispravan, budi ispravna, budi istinsko dobro - a to je čvrstina u svim smjerovima i nitko te neće gnjaviti nikada.
G
Ja sam u jednom periodu mog života nosio odjeću za trening (KIMONO - DOBOK) ono bijelo odijelo za vježbanje borilačkih vještina napravljenu od plahte za krevet. Moja baka mi je po originalnom korejskom doboku sašila moj dobok od plahte i to ne jedan, nego dva - to je bilo sašiveno s ljubavlju kakvom se ne može opisati koliko je mene moja baka voljela. U svaki taj šav i milimetar tog materijala je bila ušivena ljubav prema svom unuku - meni. Taj dobok sam ponosno nosio deset godina dok se nije poderao i postao neuporabljiv od silnih treninga - i NIKADA ME NIJE BILO SRAM ŠTO JA VJEŽBAM U PLAHTI - i što idem na natjecanja u plahti i pobjeđujem u plahti. Za original nisam imao novaca tada ali me to nije niti najmanje sprječavalo da ganjam svoje snove, imao sam baku koja me voljela i našli smo rješenje. Taj je dobok izgledao isto kao i pravi, nije bilo razlike. Ja sam te doboke nosio s ponosom jer je moja baka bila čudo - što god sam ja izmislio ona mi je sašila ili isplela: kratke hlače sa skrivenim džepovima, majice, pulovere, kape, rukavice...pa kako ne bi nosio taj dobok onda. Eto tako i vi ne morate biti kao netko drugi - budi svoj - budi svoja - i nikada me nitko nije zezao niti prigovorio na moju odjeću ili što god drugo - čak i kad sam u podrapanim i prljavim trenirkama otišao u grad na piće - jer se baš tako pogodilo - a to je zato što je na to piće došao Gogi a ne podrapana trenirka..neka vas ne zamara vaše imanje ili nemanje - budite ljudi i uvijek ćete biti dobrodošli svugdje. Meni to radi tako od škole, fakulteta, posla, Hrvatske, pa preko Afganistana, Iraka, Libije, Europe i još dalje--pa onda može i vama.
G
Usred najtežih nekih ratnih trenutaka ili akcijskih trenutaka iz mog života - gledam oko sebe razne ljude - puni su najskuplje opreme i oružja ali kad treba krenut u akciju, ne radi ovo, ne radi ono, razbilo se zapelo, smeta...a ja ko da sam lud među njima - imam samo osnovno i sve mi radi i sve moje vještine i znanje radi i preživljavam i spašavam. Ti si taj, ti si ta koja/KOJI JE VAŽAN I VAŽNA ne oprema, odjeća i obuća. TI i tvoja vještina. tvoje znanje, tvoje sposobnosti, to stvara svijet a ne lijepa oprema i lijepa odjeća. NO svejedno ako te ponekad čini sretnim kupi si i nabavi lijepo i kvalitetno, ali bitno je znati tko si i što si,  a sigurno nisi to što stavljaš na sebe i po sebi.
G
Svi se napijaju pa ću i ja, svi puše pa ću i ja, cool je probati drogu pa ću i ja, svi ne jedu jer misle da su debeli pa ću i ja - NIKADA NEMOJ POPUSTITI NA TAKVE STVARI - tko želi neka radi to ali TI NEMOJ - Ja pijem ili ne pijem kada ja hoću i točno onoliko koliko ja hoću, ja pušim ili ne pušim kada ja hoću i što ja hoću i ja se ne drogiram nikada i ne napijam do besvjesti nikada. Ja sve radim pod mojim uvijetima a ne tuđim iskrivljenim bedastoćama koje vode u zlo a vrlo često i u smrt - tvoji ili nekoga drugog.
G
Ispravno i pristojno ponašanje te odavanje poštovanja nije znak tvoje slabosti nego tvoje snage i moći. Samo moćni ljudi se mogu ispravno i pristojno a ipak iskreno ponašati u svakoj situaciji. Samo moćni i snažni - svi ostali će gubiti kontrolu čim nešto ne ide po njihovom i počet će se ponašati kao mala razmažena djeca, važno je to znati i stalo težiti svojoj snazi, moći i ispravnosti.
G
Čak i dobri ponekad gube kontrolu i naprave ili izreknu glupost. Nitko od nas nije imun na glupost nažalost, znaj to i ispravljaj se neprekidno, to je jedini način da tvoja glupost bude mala i zanemariva.
G
Odgojem ili neodgojem, životnim iskustvima dobrim ili lošim, navikama i školovanjem izgubio si svoj pravi JA. Pronađi svoj pravi JA. Tvoj pravi JA tvoj pravi TI nije vani, nije u odgoju, školovanju, životnim iskustvima ni bilo kom vanjskom ponašanju tebe i drugih. Pa gdje je onda taj tvoj pravi JA/TI? Ne daj da ti bilo koja okolina nameće što je tvoj pravi JA - pronađi ga sam, pronađi ga sama unutar sebe. Okolinu iskoristi kao alat da ti u tome pomogne.
G
Tvoj Ja je unutar tebe, samo unutar sebe možeš pronaći sebe. Sve ovo vanjsko su samo alati koji ti mogu pomoći ili odmoći da se pronađeš. Ako si dovoljno mudar pomoći će ti, ako nisi dovoljno mudar odmoći će ti.
G
TI si unutar sebe, tvoj pravi i stvarni JA je unutar tebe. Uroni svaki dan unutar sebe i traži svoj ja, istražuj uživaj u tome. Zatvori oči, blokiraj zvukove i opažaj i osjećaj sebe sama i promatraj to je jedan od načina kako češ doći do svog JA. Kad ga nađeš razgovaraj s njim i postavljaj pitanja - i pričekaj odgovore.
G
Gdje postoji ljubav zakoni ne vrijede, gdje postoji ljubav zakoni ne trebaju. Razmatraj zašto je to tako.
G
Ljubav i uspjeh također češ pronaći unutar sebe - tamo traži a ne vani - vani se ne nalazi ništa. Prvo unutar sebe pa onda prema van. To znači da nečeš isključiti vanjski svijet od sebe,  to znači da češ vrijedno istraživati sama sebe. Takvi istraživači vole vanjski svijet i razumiju ga bolje od ostalih bez obzira na sve vanjske prepreke i smicalice.
G
Poštuj tuđi izbor, pomogni im ako možeš i ako žele ali poštuj njihove izbore. Ne osuđuj, ne osuđuj nikada. Nije na tebi da sudiš. Na tebi je da živiš, uživaš, istražuješ bez zamjeranja i suda.
G
ZA MLADE - VI STE PRELIJEPI I PREVRIJEDNI - VI STE ZLATO I DIJAMANTI KAKVI GOD DA JESTE - VI STE SAVRŠENSTVO SVIJETA I NEDAJTE SE ISKVARITI OD LAŽNOG SVIJETA KOJI VAS NAPADA.
G
Život je istraživanje i otkrivanje, stalno istražuj i otkrivaj - kreni sa svojom nutrinom, svojom dušom, svojim vibracijama, svojim energijama, svojim duhom, svojim tijelom.
G
Za to istraživanje moraš znati: sve je energija, sve je vibracija, sve ima svrhu i sve je tu da bi se vi razvijali i dosegli saznanja o sebi - nauči vidjeti i osjetiti sve to.
G
Prvi korak: sjedni, gledaj, slušaj i osjećaj - bilo gdje, bilo kada ali redovito. Drugi korak, blokiraj vanjske zvukove i opet ponovi prvi korak. Treći korak...javite vi meni što je to...
G
Od mog srca vašem,
Gogi.

Primjedbe

MOST POPULAR POSTS