SLUČAJAN SUSRET


Jučer sam slučajno na jednom javnom mjestu susreo dvoje vrlo zanimljivih ljudi. Ti ljudi su bračni par, veseli, vitalni i puni života. Razgovarao sam sa njima neko vrijeme onako neobavezno dok smo čekali. Kako stara poslovica kaže - Učitelj se pojavljuje onda kada je učenik spreman.- Tako se jučer pojavilo to dvoje ljudi.

Prvo je naišla gospođa - i ona mi je sa velikom ljubavi pričala o svome mužu i njegovom jučerašnjem rođendanu, pa smo malo pretresli priče o hrani, zdravlju, vremenu, prirodi, godinama i tako dalje. Tada se pojavio gospodin, visok i uspravan, pa sam i sa njim popričao, čudio se da kako ja tako mlad moram biti tu gdje su i oni....

Gospođa ima 85 godina, a gospodin 92. Bili su vrlo lijepo odjeveni i sriktani. Nakon što smo završili naš razgovor, oni su se ustali i otišli prošetati do svoje kuće, kao kakvi mladi cura i dečko, uzeli se za ruke i lagano odšetali. Oboje izgledaju mlađe za 15 do 20 godina, oboje su vrlo sretni, oboje malim znakovima pokazuju stalnu pažnju svom partneru. Iz njihove međusobne komunikacije bilo je vrlo vidljivo da se još uvijek vole.

Eto jučer su mi oni bili učitelji. Od njih sam naučio da je istinska ljubav vječna, da čovjek može biti sretan i zadovoljan i u starosti, da se ne treba sramiti iskazati svoju ljubav - jer ju to iskazivanje hrani i jača.

Uz to naučili su me da se brinem jače i više o svome zdravlju, jer po njihovim riječima treba sve probleme rješavati na vrijeme i sve dok ih se ne riješi - to je tajna njihove vitalnosti i malog broja zdravstvenih problema. Ovo pogotovo trebaju upamtiti mladi ljudi koji vrlo često zanemaruju svoje ozljede i zdravstvene probleme, opravdavajući se da nemaju vremena, pa nakon nekog vremena nemaju zube, nemaju zdrave zglobove, dobiju čir i tako dalje i dalje...

Zauvijek ostaje slika dvoje zaljubljenih kako se gledaju, uzimaju za ruke i odlaze u daljini, pa makar to dvoje zaljubljenih imaju zajedno 177 godina.

Zato kako godine idu - majstorija mora biti sve veća kada govorimo o našem vježbanju i usavršavanju ali tako i naša ljubav mora biti sve veća i jača.

Primjedbe

MOST POPULAR POSTS