ZAHVALA


Pozdrav svima. Prije zahvale moram nešto reći o meni, nešto kratko: Ja sam Gogi iz Duge Rese. U toj Dugoj Resi ima jako puno ljudi koji podržavaju moj rad i pisanje, te kako čujem često misle na mene i moju situaciju..ovdje u Afganistanu. Postoji čak i cijela jedna grupa ljudi..velika grupa ljudi koji se na svojim crkvenim događajima i službama mole za mene.

Kad sam to čuo bio sam jako iznenađen, ali moram priznati da mi je ipak vrlo drago da je to tako. To znači da moje riječi ipak uspijevaju motivirati ljude. Naravno tu je i ona domaća veza, jer smo mi svi iz istog grada, ali ta veza je kod mene odavno stanjena jer ja tamo ne živim već godinama, no svejedno mi je moja Duga Resa najdraži grad u svemiru i za mene je tamo centar cijelog svemira i moj centar.

Ovim putem se zahvaljujem svim dragim ljudima grada Duga Resa koji me preko moje obitelji pozdravljaju, misle na mene i mole se za mene. Od sveg srca vam hvala. 

Znam da stvari nigdje nisu više kao nekada, kao u dobrim starim danima, sve se mijenja pa tako i naši rodni krajevi, ljudi dolaze i odlaze, ideje se ostvaruju i propadaju, borba za život i preživljavanje preuzima razne oblike, pojavljuje se i kriza i neimaština, ali sve je to prolazno. Nekad je bilo bolje, sada je lošije, doći će opet bolje, možda ne nama, jer ništa što je dobro ne dolazi lako i brzo, ali će doći. U to moramo vjerovati i boriti se za to bolje.

Hvala svima na podršci i dobrim mislima.
Gogi

Primjedbe

MOST POPULAR POSTS