LAŽ I POHLEPA


Onaj tko misli da se izvukao lažima i pohlepom, krivo misli, samo je još dublje propao.


Laž je svuda oko nas, ali ti ne moraš biti ta laž.


Pohlepa je svuda oko nas, ali ti ne moraš biti ta pohlepa.

Ti, znaj, da ja znam kad god muljaš. Znaj da ja znam kad god lažeš. Znaj da ja znam kad god petljaš. Znaj da ja znam kad god govoriš u lažima. Zato pazi, ja znam čim zineš, što ćeš reći---laž ili istinu. Ponekad se pravim naivan pa možeš misliti da si uspio, ali nisi.

Laži brzo plivaju, laž i pohlepa isplivaju na površinu u sekundi i onda te imam. To što ja ne reagiram na te laži, to je samo moj trening, ti ne vidiš moju reakciju izvana ali iznutra meni je sve jano.

Čim govoriš laži, znam to odmah istog trenutka bilo da razgovaramo uživo ili telefonom, ali ti dozvoljavam da se tako ponašaš jer time štetu ne nanosiš meni nego sebi.


Ti, koji si pohlepan na svoj neki čudni način, nepromišljen na još čudniji, znaj da ja uvijek znam, shvaćam i vidim tvoju pohlepu, tvoj jad u pohlepi, tvoju glupost i nepromišljenost.

Znaj da od mene ne možeš ništa sakriti. Znaj i to da ti i takvo ponašanje dozvoljavam jer opet ne štetiš meni nego samo sebi.

Razmisli da li sreća dolazi od novca za kojim trčiš cijeli život i nikad ih nemaš. Kad ih stekneš potrošiš ih odmah.

Razmisli da li možda zato i nemaš tih silnih novaca za kojima trčiš cijeli život - što ih više ganjaš-oni jače bježe.

Razmisli i znaj; tvoje laži i tvoja pohlepa vrijeđa tvoje bližnje.

Razmisli i znaj: tvoje laži nanose štetu tvojoj obitelji.

Razmisli i znaj: tvoje laži uništavaju tebe i tvoju obitelj.

Znaj i to da tvoja okolina i moja okolina dobro vidi i shvaća tvoje muljanje.

Znaj da je sve što radiš u životu tvoj izbor, to znaj i upamti.

Znaj da život nije flim, pogotovo ne lijepi film.

Znaj kad očekuješ istinu od svoje djece, a istine nema, da si ih ti tako naučio.

Znaj da lopovska nastrojenost nije dobra, jer život vođen pohlepom, laži, trkom za nedostižnim novcem i nekom lokalnom slavom nije ni život n sreća.

Znaj da nema sreće u lopovluku. Znao, neznao vidjet ćeš to kroz vrijeme, ali onda će možda biti prekasno.

Kud vodi laž - - - u drugu laž.

Kud vodi pohlepa- - - u jad.

Laž i pohlepa vode te sigurno na put pun jadi, zavisti, mržnje i gluposti.

Kud sve to vodi, nikuda, nikuda, nikuda.

Ti koj lažeš jadan si i glup. Ti koji si pohlepan, jadan si i glup.

Mržnja i zavist su otrovi koji se hrane lažima i pohlepom.

Ovi otrovi izjedaju polako iznutra.

Laž i pohlepa su okovi duše.

Laž i pohlepa - - - sanjaš o slobodi- - - ne, prijatelju, ti si rob i sa njima nikada nećeš biti slobodan.

Primjedbe

MOST POPULAR POSTS