CROBRAN PRIČE HODAJU DALJE POVRATAK

Image may contain: one or more people, people standing and outdoor
Priča o vojniku događala se negdje u ranim devedesetima. Ovaj nastavak se dogodio 2011.
Nakon mnogo godina, nalazim se u akciji u nekoj dalekoj zemlji i usred akcije: „Paf,“ zadimilo se sve naokolo, i iz izmaglice izlazi vojnik i govori: „Bok Gogi, evo me opet, došao sam jer me svijet treba, moja mudrost će svima pomoći da postanu istinski ratnici protiv zla na kugli zemaljskoj!“ U trenutku kad se desila eksplozija, znao sam da on dolazi, čim sam ugledao obrise čovjeka u izmaglici znao sam da je to on!!!
Puno me ljudi zna pitati tko je taj vojnik, gdje je sad, što radi itd? Činjenica je da je on uvijek tu gdje potrebiti trebaju pomoć, ali nitko ne može reći odakle dolazi i kamo odlazi! Može se pojaviti kod vas baš sada, pomoći vam u djeliću sekunde te nestati isto tako u djeliću sekunde, to je njegov način!
Ja samo imam sreću da sam s njim nekako povezan, a on dolazi i odlazi kako mu drago! Ponekad ostane, pa zajedno vježbamo, učimo i treniramo ali onda opet nestane! Tko je on! On je tajna, on je mudrost, on je misterija! Ali trenutno on je među nama!
Tijekom mojih ranih dana bio sam jako inspiriran učenjima tog vojnika i pod njegovim utjecajem! Može se čak reći da je on jedan od mojih učitelja, ali Univerzalna Mudrost je samo inspirirana po vojniku, sva ova učenja i misli su moja!
Vojnikova filozofija je totalno drugačija, on je akcijski mudrac, uvijek u pokretu, uvijek u promjeni, bez veza i bez obitelji, u vječnom promjenjivom kretanju po životu! Njegova filozofija je puno brutalnija i žešća i on tako živi!
Njegovo glavno učenje je : NEMA PREDAJE NI POD KOJU CIJENU! Kad si odredio svoj cilj idi prema njemu i nikada ne odustaj makar se sav svijet urotio protiv tebe, kaže vojnik. Kaže i dalje, jedino što moraš paziti je da ne postaneš zlo na tom putu.

Primjedbe

MOST POPULAR POSTS