SNAGATORI

Mudri poved 12

Snagatori


Dolaze dva ogromna snagatora, mišići pucaju na njima, do neke djevojke na ulici i počnu ju tući i navlačiti u neki auto. U tom trenu do njih se odnekud stvori prilika, stari djed sa štapom u ruci i poviče djed dubokim i snažnim glasom: „Ej momci ostavite djevojku“…ovi dva ga nisu ozbiljno ni pogledali jer nisu mislili da ikakva opasnost prijeti od jadnog starca. No starac je odjednom zavitlao svojim štapom tako munjevito i brzo te udario po rukama od obojice pa su oba napadača morali pustiti djevojku bolno se držeći za ruke. Štap je bio vrlo čvrst i težak a "starac" ga je vitlao kao da je obična šiba.

Jedan od napadača je tada progovorio: "Stari ubit ćemo te sada a onda poslije i ovu tu"…i taj koji je to rekao krene prvi u napad zamahom šake prema starčevoj glavi. Velik i trom. Stari majstor je munjevito krenuo u akciju, izmaknuvši se u stranu udario je velikog štapom u mali mozak i onesvijestio ga u mjestu, napadač je odletio naprijed i pao na vlastiti automobil. Drugi napadač se tek uspio okrenuti i pokušati napad nogom ali je dobio istim onim štapom udarac u genitalije, koljeno i glavu te također ostao ležati bez svijesti. Starac se nije pošteno ni zadihao, njegovo disanje je bilo nepromijenjeno.

Stari majstor je na to pomogao djevojci da se ustane i udalji odatle i jedino što je rekao je:“Današnja mladež bi trebala imati više poštovanja prema nemoćnim starcima.“ Jedan dječak ga je upitao:“ Tko ste vi gospodine?“ On se samo nasmijao i u odlasku rekao:“ Tko sam i što sam nije uopće važno za vas današnje ljude, ti mali si pitao pa ću ti reći, ako si dovoljno mudar, istražuj pa možda jednog dana uspiješ shvatiti, ja sam drevni, ja sam vještina, ja sam vjetar, ja sam grom, a nekad davno su me tako ljudi i zvali Grom." 2Podcjenjivanje donosi propast, a sama snaga ničemu ne služi. Mudrost i Snaga, Snaga i Mudrost idu ruku pod ruku. I još nešto mali, ako ikada shvatiš tko sam, pronađi me i rado ću te podučiti. Rekavši to starac je munjevitom brzinom nestao u daljini.

Primjedbe

MOST POPULAR POSTS