STARAC

Mudri Poved 11

Starac


U jednoj šumi u Dugoj Resi živio je jedan starac. Imao je svoju malu kučicu u vinogradima na obroncima šume i često je sjedio ispred te kučice i uživao u prirodi. Ja sam kao mali tuda često prolazio tražeći svakakve avanture i istražujuću po šumi i okolo. Jednom sam išao sa prijateljima mimo njegove kuće – živo ga se sjećam, stari sjedi djedica, veselog lica sa okruglim naočalama, oslanjao se na drveni štap i črpkao neko pecivo. Moji dečki su ga nešto zezali i dovikivali mu,:“Budalo, stari, kaje čoro“ i tako to i htjeli pobjeći ali stari djedica je odjednom oživio i pretvorio se u vrlo brzog djedicu i stvori se pred nama u tren oka.

Mi smo svi ostali iznenađeni i ustrašeni a on se nasmijao i rekao dečki hoćete se vi boksat protiv mene, mi smo odmah rekli da hoćemo i ajmo ruke gore i udri, mislili smo izboksati starog djeda samo tako – mi  smo bili manji al nas je bilo tri. Dok si rekao keks svi smo sjedili na turovima u prašini trljajući brade, svako je dobio po jedna lijep udarac u bradu a da se nismo stigli ni pomaknuti. Djedica je bio jako brz. O kako se on smijao, jako veselo i rekao je nešto sebi u bradu…a još stari nije za bacit. Moji dva prijatelja su brzo ustala i pobjegla glavom bez obzira a ja sam ostao, ispričao sam se starcu, zamolio ga da mi oprosti na ružnom ponašanju prema njemu. Starac se samo nasmijao i pozvao me da poslušam što mi ima reći. Tako sam sjeo razgovarati sa njim. Saznao sam da je on stari boksač koji je cijeli život boksao i sada tu uživa u mirovini i prirodi.

Od tog dana ja sam skoro svakodnevno išao u šumu i kod starca, kad god sam došao kod njega malo smo boksali, malo pričali i ode ja dalje. Taj djed je uvijek govorio: „Mali, uvijek dobro gledaj prije nego što krećeš u akciju, jer čak i starac kao ja može biti opasan, ha, ha, ha, ha, kao kad sam te nokautirao iz prve.“ Od tada više nikada nisam podcijenio nikoga ma kako na prvi pogled izgledali. Tako se na mojoj vlastitoj koži razvilo Crobran učenje - Ne podcjenjuj nikada i nikoga - Uči od starih!

Primjedbe

MOST POPULAR POSTS