PORUKA

U knjizi Univerzalna Mudrost napisao sam da su sve mudrolije iz te knjige nastale na temelju stvarnih bitaka iz mog života, koje sam vodio i koje još vodim sa ljudima i sa životom. To je stvarno tako jer kako sam već ranije negdje naveo ja živim jako.

Moji učenici me znaju ponekad pitati: "Treneru pa je li stvarno istina ono što ste napisali na HO GO stranicama ili je to neka bajka?"

Dragi moji učenici - sve što je napisano na HO GO stranicama se dogodilo stvarnim ljudima ili meni osobno. Sve što je napisano ima veze samnom i sa ljudima koje poznajem ili sam poznavao. Sve što je napisanao pa makar zvučalo totalno nevjerojatno - ima i u tome zrnaca stvarnih događaja! Svaki tekst na HOGO stranicama makar i najnevjerojatniji na prvi pogled ima veliku količinu istine i stvarnih događaja iz mog života - zamaskiranih u dobru priću.



To početničko pitanje je stvar stvaranja veze i povjerenja u ono što proučavaš i jako je dobro kad ljudi pitaju jer na taj način kao učitelj znaš da postaju samostalni, da propituju, da neće biti tek blijede kopije, da proučavaju i da na taj način postaju Istinski Crobran Ratnici.

To je uredu ali i nije toliko bitno, bitno je da svatko tko proučava mudrost može iz tih tekstova izvući neku korist. Korist svake HO GO  priče i teksta je višestruka:

Duhovna,
Intelektualna,
Fizička,
Zdravstvena,
Metafizička.

Bit je u tome da se sve to treba proučavati radeći sam na sebi  a što je najteža zadaća na svijetu.

Kako bih vas učio Ispravnom Ratničkom Putu - a to se može samo kroz CROBRAN Vještine i CROBRAN Mudrost odlučio sam mnoge tekstove pisati u formi priča. Duhovne važnosti se ne mogu učiti direktnim tumačenjem na način da vam ja kažem:"Sada ti budi plemenit i dobar!" i da je to gotovo. Duhovne važnosti se moraju samostalno čitati, proučavati, pokušati razumjeti, diskutirati o njima na treninzima. Uglavnom samostalno proučavanje i njihova vaša upotreba u vašem životu - zato jer vas je to proučavanje - potaknulo - nadahnulo - pokrenulo!

Duhovna učenja vas moraju duhovno pokrenuti  - vas same da se vi sami pokrente. Duh se uči pomoću CROBRAN Inspiracija i Mudrosti ali put mora biti vaš samostalan.

Znaći svaka Ho Go priča je u stvari stvarni događaj koji se u nekom sličnom onbliku dogodio negdje i nekome u svijetu, ponekad meni osobno a ponekad mojim prijateljima, poznanicma ili neprijateljima - odnosno onima s kojima sam imao neki kontakt kroz neko vrijeme i prostor.

Zapamtite, čak i najnevjerojatnije priče imaju u sebi zrnca stvarnosti i to vrlo nevjerojatne stvarnosti koja se uopće ne može objasniti racionalnim razmišljanjem i znanjem iz naše sadašnjosti.

Primjedbe

MOST POPULAR POSTS