VELICINA RATNIKA VELICINA COVJEKA


Nedavno u jednoj dalekoj zemlji, sretnem jednog Istinskog Hrvatskog Ratnika.  I tako usred kampa koji se nalazi usred pustinje, usred nigdje, pocnemo pricati nas dva o znacenju covjeka i postojanja na ovoj nasoj  zemlji.

U tom trenutku ja kazem da  u srcu i dusi nosim stav da sam ja najvazniji i najveci na svijetu i u ovom svemiru. Moj prijatelj ratnik se zacudio, i odmah stavio sebe u taj pogled na zivot i kaze on - Pa po cemu sam ja (misleci on pritom na sebe) to najveci, vidi me gdje sam, u prasini i pustinji, na dnu dna (do naseg susreta taj je covjek radio jako teski posao po 14 sati dnevno koj ga je mentalno potpuno iscrpio).

Na to ja odgovaram? Krenut cu ti redom.



Najveci si i najznacajniji svojoj djeci koja te vole i obozavaju, zbog njih si ovjde svojim izborom, da njima bude dobro i bolje, djeci svojoj si sigurno najveci i najvazniji od svih.
Najveci si najvazniji jer volis svoju obitelj.
Najveci si i najvazniji svojoj cijeloj obitelji mada se oni ponekad prave da nije tako, ali je tako i svi to znaju.
Najveci si i najvazniji svojoj Hrvatskoj jer si ju spasio.
(ne mislim ovdje na politicku hrvatsku - malo slovo ovdje je namjernno).
Najveci si i najvazniji za svoje ljude sa kojima zivis jer koliko sam cuo neke si spasio i od opasnih ubojica, a neke od dilera droge. A to mogu samo Istinnski Hrvatski Ratnici koji su Najveci, Najvazniji u svemiru prijatelju moj.
Najveci si i najvazniji zato jer si skroman i preskromann i ne razmeces se sa svojom snagom i moci, a imas i snagu i moc.
Najveci si i najvazniji zato jer volis svoje ljude.
Najveci si i najznacajniji jer si istinski dobar.
Najveci si i najvazniji jer si vitez postenja i casti, koji se zrtvuje za druge.
A sad cu ti odati jednu tajnu koju te nitko nigdje nije naucio - dragi prijatelju:
NAJVECI SI I NAJVAZNIJI U SVEMIRU VEC SAMO ZATO JER POSTOJIS I JER SI TU NA OVOM SVIJETU. I TI I SVAKO DRUGO LJUDSKO BICE, SVI SMO I NAJVECI I NAJVAZNIJI U SVEMIRU.
Ovu tajnu mnogi od nas kriju i uce nas drugacije. Ja vam ovdje kazem da tko god vas uci drugacije je u krivu. Ne smijete zivjeti u strahu, nego u slobodi misli i uma. Slobodan um je um kojeg vodi ljubav. Ljubav koja je bezuvjetna, ljubav prema svemu. Istinska ljubav. Da vam i to pojasnim: Istinska ljubav je ona koja drugima i vama donosi samo i samo srecu, dobro, dobrotu i nista drugo. Istinska ljubav nikada i nikome ne donosi strah, bol i mrznju.

No da se vratim mome ratniku.
Tko je taj ratnik. Taj je covjek bas pravi ratnik sa velikim zivotnim iskustvom, ali uvjek na pravoj strani. Makar sam ga upozano tek ove godine, Istinske Ratnike prepoznam odmah. On je jedan od onih  koje se nisu predali i dalje se bori za svoju obitelj na sve moguce nacine.

Taj ratnik ima iskustva i u ratnim vjestinama, u ulicnim borbama i u okrsajima protiv raznih losih  ljudi. Takvih ljudi kao sto je on imamo jos puno u Hrvatskoj, to su vam oni pravi ratnici koji su vam oslobodili drzavu. Ali nazalost jako puno takvih ljudi misle da oni nisu vise vazni, da su mali i ostavljeni, da su beznacajni. K tome ne samo ratnici nego svi drugi ljudi u velikim dugovima i kreditima i nnesrecama gledaju neke druge kako se bahate i uzivaju na drzavni ili kriminalni racun i naravno da za sebe mogu pomisliti da su mali.

Niste mali - vi ste svi veliki - najvazniji i najveci.

Kad netko kaze mali ljudi - zanima me tko je taj - kako je to on velik a drugi mali.
Kad netko kaze pucka veselica - narodna veselica - zanima i tko je taj - kakv je on to visoki gradjanin.
Kad netko kaze: obicni ljudi, ma zanima me tko si to ti koji to kazes - ti mislis da si neobican, vazan.
Kad netko kaze neobrazovani seljaci - ma zanima me i tko si to i tvoje obrazovanje.

Oganicit cu se na Hrvatsku.
Mali ljudi u Hrvatskoj ne postoje. Svaki covjek u Hrvatskoj je najveci u svemiru.
Pucka veselica - sto je to, Hrvatsku tvore ljudi koji su veseli ne puk nego Hrvatski Drzavljani i svi su najvazniji u svemiru.

Obicni ljudi - normalni ljudi - mali ljudi- radnici-seljaci: danasnje novine vam stalno na nos turaju takve termine. Pa gospodo u krivu ste, u Hrvatskoj nema obicnih, malih, nekih tamo beznacajnih radnika i seljaka. Imamo samo najvece i najznacajnije ljude u svemiru od prvog do zadnjeg. Cak i vi koji pisete takve gluposti kad vam se jednog dana procisti mozak postatt cete najveci i najznacajniji u svemiru. Veselim se tom danu.

U Hrvatskoj nema beznacajnih, malih, obicnih, glupih, puckih, neobrazovanih i svakavih drugih minimizam ljudi. Bez obzira na trenutno stanje u drzavi i u vasem duhu, i u vasim djelima i makar ponekad moram srediti nekog losega od vas, i taj los, i svi vi ste za mene najvazniji u svemiru, ko sto sam  i ja najvazniji u svemiru.

Svemir  je velik a mi mali. Fizicki gledano. A sada gledajte na svemir duhovnim ocima, i postanite dio svemira i onda ste i vi veliki, mozete cak taj cijeli svemir i smanjiti i stavit ga u sebe da svemir postane dio vas. Zemlja je velika a mi mali. Pogledajte zemlju duhovnim ocima, postanite dio zemlje i onda ste i vi veliki. Pogledajte duhovnim ocima, jedinstvo izmedju vas, svemira i zemlje. Sto cete vise gledati - i zatvorenih i otvorenih ociju vidjet cete da ste dio svemira i zemlje i da ste vrlo veliki.

U Hrvatskoj nazalost imamo ne malih ljudi nego podosta zlocestih ljudi, losih ljudi. Koji su to losi medju nama. Definicja je jednostavna. Losi su svi oni koji nam nanose stetu i bol bilo koje vrste. Ljudi nemojte biti jednni drugima losi.

Ako zelite da vam bude dobro - pazi da ti bude dobro onda to dobro i cini drugima - jedino tako ce ti biti dobro. Dobro zelis sebi - dobro daj i drugome - i to na svim nivoima. Na sto vecem nivou radis imas mogucnost dati vise dobroga vecem broju ljudi, pa ne budi onda los, daj dobro i dobit ces dobro. Daj lose i dobit ces lose.

Sve je to vrlo jednostavno treba samo tako zivjeti.
Dragi ljudi, vasu, nasu, moju velicinu ne odredjuje zanimanje kojim se tko bavi, ne odredjuje polozaj u drustvu koji netko ima, ne odredjuje bogatstvo ili siromastvo. Nasu velicinu odredje nase postojanje. Postojis dakle najveci si. E sad nasa osobna zamisljanja kakv bi tko htio biti, pa jeli uspio ili nije to je proizvod uma koji nije slobodan. Nije vazno sto si postoigao, vazno je da postojis.

Kada to znate, sada s takvim stavom krenite  u zivot, u borbu za opstanak, jer unatoc tome sto smo najveci i najvazniji moramo se boriti za opstanak i uzivanciju u zivotu.  Pod boriti ne mislim na ubijanje  i mlacenje drugih ljudi i ostalih bica, mislim na borbu za posao i dostojan zivot.

Ima jos jedna tajna koju su mnnogi zaboravili, poggotovo ovi mnogi koji se smatraju vaznima i na  nekim vlastima. Tajna glasi i od vas nas najvaznijih i najvecih ima jos vazniji:
NASA DJECA

Primjedbe

MOST POPULAR POSTS