POTRAGA

POTRAGA



Cijeli moj život tragam sam za sobom, za svojim smislom i ne smislom, za svojom biti. Istinski tragam, ne putem svojih želja koje su čisto ljudske kao i kod svih ljudi i ja bih htio biti bogat, moćan, neovisan o bilo kome, imati Mercedese, vile i jahte. Baš bi htio, baš mi to treba i baš bi mi bilo dobro tako. No, potraga postavlja druga pitanja, ne želje.

U traganju za samim sobom imam puno svakakvih pitanja cijeli život, pitanja bez pravog odgovora:

Tko sam ja?
Što sam ja? 
Odakle sam došao?
Zašto mi se sve to događa? 
Zašto radim sve to što radim? 
Kuda idem?  
Što će od mene postati? 
Kuda me taj život vodi?
Što sve to znači?
Zašto sve to?

DANAS-DANAS-DANAS-DANAS


Danas sam u paklenoj pustinji gdje gori vatra i suklja crni dim dan i noć, gdje sunce prži a noć hladi, gdje je obilje  uništene prirode i zagađenog zraka, gdje istovremeno na mjestima svega toga buja zeleni život koji se nikada ne predaje, gdje ljudska pohlepa  i glupost vlada, gdje je novac jedina vrijednost i gdje pustinjski demoni letaju, u toj pustinji, toj pustinji danas sam shvatio odgovore na sva moja pitanja.

Ja više ne tragam sam za sobom.
Ja sam sebe našao u  tom dalekom paklenom svijetu.
Kad sam to spoznao, smijao sam se do neba, i još se sad smijem.

JA SAM CROBRAN RATNIK!
I kuda god da me život odvede: 
JA SAM CROBRAN RATNIK!
-Gogi-

Primjedbe

MOST POPULAR POSTS