ZVIJEZDA I MJESEC


Irak, pustinja, zapadno od grada Basre, mjesec ožujak, 2015 godina, datum 15. Kamp od jedne američke firme, ograđen betonskim protunapadnim T zidovima, šancima oko cijelog kampa, žičanom ogradom, bodljikavom naoštrenom žicom, stražarskim tornjevima.

Velike mjere sigurnosti ali standardne za ovaj dio svijeta. Unutra je sve napravljeno od limenih kontejnera, sobe, kuhinja, blagavaona, vježbaona, kancelarije….Posao vrlo usamljenički, po 3 mjeseca tu, daleko od civilizacije i obitelji. Navečer pustinjski mir  i tišina, prekrasno nebo za promatranje.

Izlazim navečer iz teretane i pogledam u nebo. Na nebu  upravo vidim ovo što je gore prikazano na najstarijem Hrvatskom grbu.Točno tako stoji iznad mene mjesec i iznad mjeseca zvijezda. Gledam ja to i ne mogu vjerovati.



Sjetim se odmah svih starih Hrvatskih grbova po Hrvatskoj sa takvim oznakama, mjeseca i zvijezde, sjetim se i našeg Hrvatskog grba i ovog najstarijeg grba. Sjetim se i nekih naših ljudi i povjesničara i znanstvenika, koji tvrde da je ta zvijezda u grbu zapravo sunce (i pomislim: Vidi Gogi bome nije sunce, na znaju  što pričaju jer nisu proveli godinu dana u pustinji da vide ono što su nekada davno vidjeli stari Hrvatski Ratnici).

Nije slučajno da se poklopi da je Gogi koji je na Crobran Hoždeniu, pogledao u nebo u sred Iraka i vidio isto ono što i Hrvatski Ratnici prije jedno 50000 do 28000 tisuća godina.

Gledam ja tamo gore, mislim si, odavde gdje sada stojim more je daleko 80 km, Babilon, drevni Babilon je daleko 400 km, Eufrat i Tigris, na oko 100 km od mene se te dvije rijeke spajaju u jednu koja zatim odlazi u more, Iran se nalazi 70 km istočno od mene, mislim si tada tu večer, ovdje mora da je stajao Drevni Hrvatski Ratnik i isto tako gledao taj mjesec i zvijezdu iznad njega.

Tako da ja nisam došao u stranu zemlju raditi, ja sam došao doma. Tu su izgleda moji Hrvatski ratnički korijeni. Doduše ti korijeni su rasprostranjeni na široko i nadugačko i tamo gdje je danas Izrael i Palestina i u dijelu Afganistana i dijelu Irana ali i u dijelu Iraka i onda svim drugim zemljama po kojima su Hrvatski Ratnici putovali do svoje današnje Hrvatske.

Točno tu gdje ja stojim u pustinji je put prema moru, a svi znamo koliko Hrvatski Ratnici vole more. Izgleda da je baš tu stajao davni Crobran majstor.
Iz tog razloga izgleda ja osjećam jedinstvo sa tom zemljom, sa tom vodom tu. Ne sa trenutnim njenim stanovnicima koji su muslimani, doduše ovi gdje ja radim su vrlo dobri muslimani, dobri prema meni, kao i ja prema njima. Oni svi odreda mi govore, svi koje god sretnem, Gordane ti si dobar čovjek, Gordane ti si very, very good, Gordane ti si dobar i to ponekad bez ikakvih povoda, bez da sam im ja išta dobroga učinio. Nemojte nikako krivo shvatiti ovu rečenicu gore o muslimanima. Nespretno sam se odrazio, nemam ništa protiv muslimana, mada svi znamo da ima i onih koji nisu baš tako dobri i vole rezat glave. Htjedoh  reći da tu prije 50000 i 28000 i još nešto posljje godina nisu  bili muslimani, ko zna tko je tu bio ali znam da je tu bio Hrvatski Ratnik. To je ono što  je važno za ovu priču.

Naravno da pomognem svima i svuda kako mogu i koliko mogu  i da ne pravim razlike među ljudima i tako to, ali mislim da oni osjećaju ustvari moje iskonsko jedinstvo sa mojom nekadašnjom zemljom. Mada ja tako osjećam jedinstvo i sa našim morem i planinama i šumama i poljima. Ali hoću naglasiti da izgleda mogu osjetiti to jedinstvo točno tamo gdje su moji ratnički preci boravili.

Koliko god puta hodam po toj trenutno sasušenoj zemlji i pustinji ili uz njihove vode, i kanale i rječice, svaki put osjećam jedinstvo sa tom zemljom, zemljom po kojoj hodam.

Izgleda da su ovuda nekada hodali Hrvatski Ratnici i da mi se naš stari Hrvatski Grb ukazao na nebu kao znak i potvrda toga. Teritorijalno to uopće nije važno jer to više nije naša zemlja, i nećemo ju osvajati natrag ali je važno znati dio svojih korijena, a izgleda da je dio naših korijena i iz Iraka.

Taj mjesec i zvijezda mi nikada neće izaći iz glave. Na tamno plavom nebu, možda je ipak originalni grb bio plavi, a možda crvena boja ima još kakvo dodatno značenje.

Šest krakova zvijezde, mjesec ispod, crveni grb, plavi grb tj štit.
Zvijezda i mjesec: označavaju staru domaju, na grobovima označavaju vraćanje čovjeka u njegovu staru domovinu, njegova duša se vraća kući odakle je došao kao nebeski rod, vraća se u svoje nebesko prebivalište ispod zvijezde i mjeseca. Kroz tisuće godina Hrvatski ratnik je otišao daleko od svog nebeskog prebivališta i od svoje stare zemlje i kad umre on se vraća tamo, zato s na njihove grobove stavlja zvijezda i mjesec i mač.

Šest krakova: Perunov znak, stare hrvatske crkve u velikom broju imaju šesterostranični tlocrt. Zašto, također veza sa nebeskom zvijezdom stare domaje, kao veza sa bogom Perunom, jer njegov znak ima šest točaka, šesterokutno.

Ponekad je zvijezda i sa osam krakova: Peruna je 4, Peruna je Peruna je mnogo.
Polegnuti mlađak: znak stare domovine, znak nebeskog svijeta, mladog Jurja, sina Boga Peruna.

(Naši znanstvenici su utvrdili da su i stari Hrvati vjerovali u boga Peruna)
Plavi štit: jedno  pleme
Crveni štit: drugo pleme
Treba to još sve istražiti.

Kao i mnogo puta do sada znam da se nisam prevario i da su moja proučavanja potpuno točna. No vrijeme će to ionako pokazati. Kako to znam? Crobran Ratnik na Crobran Hoždeniu ima nepogriješiv osjećaj za Crobran stvari.

Ako je nešto dio Crobrana, ja to jednostavno znam, to je moj dar, moja povezanost sa davninom. No naravno da se to sve očituje u svakodnevnom proučavanju i ispitivanju i preispitivanju istraživanju i proučavanju.

Primjedbe

MOST POPULAR POSTS