CROBRAN PREDSTAVLJA: MATEA

MODERNA CROBRAN RATNICA MATEA



Matea Ereiz, Pakrac. Mlada snaga Crobran Vještina Matea. Uzorna učenica, sportašica, od ove godine i studentica je vrlo unikatna mlada dama. Matea je vrlo, vrlo posebna djevojka kao i njezina kolegica Gea, o kojoj ćemo pričati par redaka poslije.
Zašto unikatna. Pa dragi čitaoci, iz razloga jer (sjetite se da sam prije naveo da je jako malo Crobran Ratnica, Hrvatskih Ratnica općenito) je ona uz Geu jedna jedina srednjoškolka koja vježba Crobran Vještine i borilačke vještine uopće. Taj je podatak jako važan jer u srednjoj i osnovnoj školi u njenom gradu imao oko 500 djevojaka. Mali grad i sve se zna, gdje ima što za vježbanje. Matea zdušno proučava Crobran Mudrost i Vještinu i prava je divota gledati njezin napredak. Uz to Matea je vrhunska u svom vježbanju i znanja koja usvaja transformiraju ju u pravu Crobran Ratnicu, no neka nam ona sama o tome kaže nešto više:
Matea:
Čim vidite visoku djevojku vjerojatno pomislite: „Ona se zasigurno bavi košarkom ili odbojkom.'' Tako su i mene od malih nogu vidjeli u tim vodama te sam tim sportovima posvetila dosta pažnje. Do 5 razreda je to uglavnom bila ulična košarka s ocem, a onda je počela i ljubav prema odbojci. Marljivo treniram od 5. razreda i sve do negdje 3. razreda srednje škole to me ispunjavalo. Međutim, falilo mi je nešto, treninzi su postali monotoni, a ja sam polako gubila volju. Odlučila sam uvesti malo raznolikosti pa sam uz redovne treninge odbojke ubacila trčanje i rekreativni biciklizam.
Nisam imala baš puno slobodnog vremena, no ponekad sam znala otići u grad sa prijateljima.Tako je došla i ta jedna subota prije 2 godine i trebao je biti sasvim uobičajeni izlazak, no nastale su neke svađe, izbila je tuča i nisam se ni snašla, a stol mi je već pao na noge i bila sam otjerana u kut i nisam mogla disati od pritiska ljudi. Letile su čaše i na kraju me prijatelj jedva izvukao iz te gužve. Idući dan mi se javio taj prijatelj i predložio mi Crobran vještine. Raspitala sam se malo o tome i razmišljala je li to za mene. Žena, pa ratnica? Odlučila sam pokušati i vidjeti što je to zapravo.
Crobran borilačke vještine obuhvaćaju hrvatsku ratničku kulturnu baštinu od davnina pa sve do danas. One se dijele na moderne, stare srednjovjekovne i drevne vještine. Naši su treninzi uglavnom bazirani na modernim vještinama, točnije na instinktivnoj samoobrani.
Ono što me zadržalo na treninzima je taj trenerov duh koji te potiče da razmišljaš pozitivno u svakoj situaciji. Na Crobran treninzima imamo odličan spoj efikasnih borilačkih vještina i vrhunske fizičke pripreme. Koliko god se premorila na treningu, na kraju se osjećam zadovoljno i ispunjeno. Znam da sam napravila nešto dobro za sebe i svoje tijelo.
Instinktivna Samoobrana omogućava svim modernim ženama efikasnu obranu od stvarnih napadača. Crobran mi je mnogo promijenio život i poglede na svijet. Doza stresa mi se smanjila i ne reagiram burno u teškim situacijama.
Trener nas uči da treba prvo uzeti u obzir sve komponente problema, raščlaniti ga, a zatim djelovati na najbolji mogući način. Osim jačanja duha, jako mi se popravio i fizički izgled. Počela sam sa zdravijom prehranom i rezultati su nevjerojatni. Puno sam izdržljivija, a to se odražava i na ostalim mojim fizičkim aktivnostima.
U odbojci osjetim 2 puta veću snagu u udarcu, a s biciklom mogu odraditi veliku kilometražu bez nekog većeg napora. Neki bi rekli da čovjek takvim treninzima može postati agresivniji, no Crobran mudrost nas upravo drugačije uči. Nekad iz šale znam reći da mi je moj trener duhovni vođa, no koliko to nekima smiješno zvučalo, on to u jednu ruku i jest. Zadnjih 10 minuta treninga uvijek posvetimo Crobran mudrostima koje savršeno zaokruže trening.
Kako bi trener rekao: „Crobran ratnik ne vodi rat, on djeluje, ali nikad ne ratuje! Kada Crobran ratnik ima mir u sebi, niti jedna ga borba ne može preuzeti u rat!''
Matea je na odličnom putu da postane i Crobran Ratnica i Duhovnica jer u svojim proučavanjima uspješno spaja Crobran Mudrost i duhovna učenja sa Crobran Vještinom. Takav način proučavanja je vrlo vrijedan i nimalo lagan, zahtjeva puno,uz fizički trening i umnog rada i truda.

Primjedbe

MOST POPULAR POSTS