DUHOVNA UČENJA CROBRANA
Mudre Izreke


    Dok ne ostane jedan!
    Natpis sa zastave Pukovnije kraljevskih Hrvata u službi kod francuskog Kralja u 18.st.

DUHOVNA UČENJA CROBRANA
MUDRE IZREKE
Ovoj knjizi ne treba ni sadržaj ni uvod ni ostale kerefeke, treba samo čitanje i uživanje u pročitanom i to je to.

Sve ove izreke pokušajte razumjeti prvenstveno u kontekstu života, rata, borbe, stradanja, gledanja smrti u oči bez imalo straha, borbe na život i smrt, borbe za poštenje i radost, borbe za domovinu,obitelj, borbe za gole živote i preživljavanje. Poneke od tih izreka bez tog konteksta su vrlo čudne osim naravno ljudima kojih se tiču. Sve su one nastale u trenutku najtežih borbi i napora koje običan čovjek ne može ni zamisliti a kamoli podnijeti.

Te su izreke vrlo jednostavne, motivirajuće, humoristične, duboke, istovremeno i grube ratničke i fine duhovničke. Na primjer kad Nix kaže: - SAMO DAJ, SAMO DAJ -, to u ratničkom kontekstu znači samo ti gade neprijateljski pucaj i ruši, evo mene stižem da te sredim…u treningu to znači da daš sve od sebe i još malo a Nix će sve to primiti na sebe kako bi ti mogao bolje napredovati….puno je značenja mudrih riječi Hrvatskih Ratnika.

Ove crtice, iako na oko vrlo jednostavne, toliko su moćne, da su pokretale ljude u akciju, da su sprječavale ljude da poginu bez veze, da su motivirale, smirivale, da su pogonile energijom i davale toliko potrebnu hrabrost. I to samo zato jer su izgovorene od neustrašivih plemenitih Hrvatskih Ratnika.

Drugi kontekst može biti borba danas, samoobrana, borba na ulici, borba, treći kontekst sportska natjecanja, peti kontekst poslovna borba….šesti kontekst…naš svakodnevni život.

Biti čvrst a opet prilagodljiv kao Hrvatski Ratnici i upotrijebiti to u svom životu to bi bio cilj ovog vodiča- Hahaha opet se smijem, iznenadit ćete se jednostavno, mudro, duhovito, duhovno.

Svaka od ovih izreka ima svoju priču, neke su poznate, neke vam mogu samo ja ispričati, ako vas zanima, pitajte.
Iskreno Vaš,
Gogi
Basra, Irak,
25. lipnja 2015. Hrvatska, 2017.

DUHOVNA UČENJA CROBRANA
Mudre Izreke Hrvatskih Ratnika i Duhovnika



HRVATSKI RATNICI I DUHOVNICI NJIHOVE IZREKE

Hrvatski Ratnički Duh ne možeš uhvatiti, on hvata tebe!
Crobran Izreka!

  • Domovini vjeran!!!Domovini vjerni!
Pozdrav današnjih Hrvatskih vojnika

  • Kako vam mogu pomoći!!!
Hrvatski Ratnik Nix


  • Samo daj, samo daj!
Hrvatski Ratnik Nix

  • Nije to baš tako, kume!!
Hrvatski Ratnik Vota

  • Ja nisam nikad bio u ratu!
Hrvatski Ratnik Šoki-Heroj Domovinskog Rata.

  • Poštenje i dobrota, dobre namjere prema sebi i drugima- takva ujedno želim davati pozitivan primjer svojoj djeci!
Crobran Ratnica Mela

  • Nismo marili za svoje živote, nego smo živjeli za Hrvatsku!
Hrvatska Ratnica Jasna B.S.

  • Srce mi je od radosti zaigralo kada sam svom snagom navalila na protivnike!
Junakinja I svjetskog rata Štefica Falica

  • Ostali su da brane svoje, grad, takvi su bili moji sinovi!
Hrvatska Heriona i Duhovnica Kata Šoljić


  • Ako je srce čisto i obrana je čvrsta!
Hrvatski Ratnik Kum

  • Ja sam pobjednik i ponosan sam na to!
Hrvatski Ratnik Tomi

  • Ma Aj Biž Ča!!
Hrvatski Ratnik Veli Jože
(ne pričaj gluposti, makni se, stradat ćeš)

  • Sitne duše, jadnici!
Hrvatski Ratnik Mirkec

  • Stalna molitva, spašava!
Hrvatski Ratnik Mirkec

  • Dobar i siguran dan,
Mirna i sigurna noć,
Hrvatski Ratnik Buco

  • Ma ajde, samo mi nemoj tu plakat, jesi li ti muško?!!!!
Hrvatski ratnik Velik D

  • Oteto prokleto, ništa od toga meni ne treba!!
Hrvatski Ratnik Zec


Obadva, oba dva, oba dva,
Oba su pala!!!!
Hrvatski Ratnik Filip Gaćina

  • Zaskakat ćete vi to, kad-tad!
Hrvatski Ratnik Zec
(proročanstvo za domače nam lopove i izdajnike)

  • Za Doma, Uvjek Spreman!
Hrvatski Ratnik Starac

  • Plisnjivac jedan, plisnjivi!!
Kaje plis!!
Hrvatski Ratnik Mika
(dragost starih ratnih drugova)

  • Ako udriš onda udri, nema stajanja!
Hrvatski Ratnik Mika

  • Ma moš ti bit marinac, zelena beretka, specijalac, Kad ti ja blisnem šamar, opast će ti i to malo kose s glave!
Hrvatski Ratnik Mika
(izrečeno jednom kriminalcu koji je netom prije napao žrtvu, Mika bio tu, rekao to i pljus..krimos u nesvijesti) Ne dolazi k nama doma radit sranja, stradat ćeš..bi to značilo u prijevodu…

  • Znate, to da sam baš ja najbolji pilot helikoptera u Europi uzmite s malom rezervom, ne bi to nikad rekao za sebe!
Hrvatski Ratnik Pukovnik Križanac
(najbolji ratni pilot helikoptera na svijetu)
  • I onda mi je pala klapna,
On je moj i božji!
Hrvatski ratnik Čenti

  • Di si Starac?!
Hrvatski Ratnik Čenti
(susret sa Hrv Ratnikom kojeg samo čenti smije zvati Starac)

  • Šta je debeli, di si?!
Hrvatski Ratnik Čenti
(kad Čenti sretne kolegu u formi)

  • Smiri se debeli!
Hrvatski ratnik Čenti
(kolegama kad je frka)


  • Kad ti ju zavarim!!
Hrvatski Ratnik Čenti

  • Ja nikud ne bum bježal, a vi kako hoćete!
Hrvatski Ratnik Starac

  • Sad ili nikad!
Hrvatski Ratnik Starac

  • Tenkovi, ma ko pečeni pilići!
Hrvatski Ratnik Marko Babić

  • Prvo osvajamo ovo, onda ono, dolazimo iznenada, napad i pobjeda!
Hrvatski ratnik Starac

  • Ma, ja sam obična domaćica,
Kuham djeci dok supruga radi!
Hrvatski ratnik Ninđa

  • Eee nečete četnici!
Hrvatski Ratnik Čađo

  • Ma pusti pikzibnere nek bježe, sredit ćemo mi to! Ajde zamnom!
Hrvatski Ratnik Čikva

  • Sim-tam, sim-tam i nedamo se!
Hrvatski Ratnik Čikva

  • Ma to je luk i voda!
Hrvatski Ratnik Čikva -kad su u pitanju najveće opasnosti ili najveće komplikacije koje on rješava kao od šale.

  • Zašij to i pusti me, moram na teren!!!
Hrvatski Ratnik Ivan Anđelić Doktor

  • Pusti maloga, idem ja!
Hrvatski Ratnik Deda Rigo

  • Bit će bolje, sine, Bit će bolje!
Hrvatski Ratnik Deda Rigo

  • Mislila sam, pucali su po mom djetetu, uzvratit ću!!!
Hrvatska Ratnica Vicky

  • Po meni, domovina je na prvom mjestu, obitelj na drugom a vjera na trećem.
Hrvatski Ratnik Mikulandra

  • Jesu li svi tu!!!
Hrvatski Ratnik Ante Gotovina
(izjava nakon 8 sati borbe i 4 metka u nogama, kad je čuo jesu tek onda je stao)

  • Ja nisam bio vojnik, ali sam htio sudjelovati u nečemu o čemu se sanja 1000 godina, u obrani i u stvaranju Hrvatske Države. Htio sam se provjeriti je li laž ili je svetinja ono sto sam slušao od starijih cijeloga života. Ako je svetinja, mislio sam, i ako želim biti dostojan samoga sebe, onda moram biti tamo. A sto ču raditi, e, o tome nisam previše razmišljao...
Hrvatski Ratnik Stipe Grbavac


  • Rat pripada prošlosti, okrenimo se budućnosti!
Hrvatski Ratnik General Ante Gotovina

  • Kako, zašto žena? O tome ne bih. Znala sam teren, bila sam izviđač, bila je to moja dužnost prema Škabrnji.
Hrvatska Ratnica Danka Dražina

  • Narod, ne zna pravu istinu. A istina je da je temelj hrvatske države Domovinski rat. Zato nitko ne može Hrvatske Branitelje stavljati u isti rang s agresorima!
Hrvatski Ratnik Ivan Anđelić Doktor

  • Za mene je svaki moj vojnik bio general!
Hrvatski Ratnik Ivan Anđelić Doktor


  • Jesam, prilično sam izranjavan, ali PTSP nemam ni u tragovima. Niti jedan posto. Ne znam kako, valjda je to stvar karaktera!
Hrvatski Ratnik Ivan Anđelić Doktor

  • Pošteno, pa nismo mi flundre!
Hrvatski Ratnik Joža Krajačić

  • Povlačenje, Nikada!
Hrvatski Ratnik, Satnik Ivan Iskrić

  • Bog je visoko, a kralj je daleko!
Hrvatski Ratnik Nikola Zrinski

  • Za dom sad u boj, za dom u boj, u boj!
Hrvatski Ratnik Nikola Zrinski

  • Ja Miklouš Zrinski prisežem naiprvo
    g(ospo)dinu Bogu, potom cesa(ru) svit(lom) vsih nas g(ospo)dinu premilostivomu i vam
    vitezom ki ste sada ovdi. Tako meni pomozi Otac, Sin i Duh Sveti,Sveto Trojstvo i jedini Bog da vasja neću ostaviti nego da oću trpitis vami zlo i dobro i da oću ovdi s vami
    živiti i umriti.
Hrvatski Ratnik Nikola Zrinski

  • Na vojsku, na vojsku, vitezi zibrani,
    koga god majka junački odhrani
    jur bubnji, herpavke posvuda se čuju,
    šipi, trimbite nadalek glasuju,
    dični šeregi skup se zastaju.

  • Na noge, nanoge, vi jalni ležaci,
    u vojsku, u vojsku, hrabreni junaci,
    sablje i puške na berzom priprav’te,
    sebe i konje viteški oprav’te,
    vreda potež’te k slavnom dundaru…
Hrvatski Duhovnik i Ratnik Fran Krsto Frankopan


  • Navik on živo ki zgine pošteno!
Hrvatski Duhovnik i Ratnik Fran Krsto Frankopan

  • Svjestan sam, da sam Hrvat, i nikada se neću odroditi!!
Hrvatski Ratnik Nikola Zrinski

  • Bježite, ja ću ih zadržati!
Hrvatski Ratnik Ban Petar Berislavić
(sam protiv 60 turaka)

Preko kopna do vode i zraka!!
Hrvatski Duhovnik i Ratnik fra Vinko Vicko Paletin


  • Radije umiremo nego sramna predaja!
Kapetani Vojne Krajine i utvrde Gvozdansko
Stjepan Doktorić, Nikola Ožegović i Andrija Strepšić i 300 Hrvatskih Branitelja, Žena i Djece.

  • Ne budemo li imali bana, tada neka Vaša Prejasnost znade, da se ne ćemo pokoravati nikakvome generalu tuđe narodnosti, niti ćemo s njim polaziti u rat, pa makar svi zajedno s domovinom izginuli!!!
Hrvatski sabor, 1595. Sa budućim banom Ivanom Draškovićem

  • Kako oni nami, tako mi njimi!
Hrvatski Ratnik Ivo Senjanin


  • Mali rat!
Hrvatski Ratnik ban Franjo Batany-donio je novi taktiku svoga doba. Male ratove neprijatelju na više fronti kako nnikad ne bi imao mira, pa konačna pobjeda velikim udarom.

  • Uzdanje moje je u Boga!
Hrvatski Ratnik Stjepan Dragić

  • Napredovali ili uzmicali, zazivajte neprestano Ime Isusovo. U tom imenu nam je jedino spasenje!
Hrvatski Ratnik i Duhovnik Sveti Ivan Kapistran

  • Sveti Juraj, pomozi nam!
Hrvatski Ratnik Ludvig Isolani


  • Sačuvaj nas bože kuge, gladi, rata i Hrvata!
Švedsko/Njemačka molitva iz 30 godišnjeg rata

  • Ovo je živa crikva, kamo idem, i potrebuje oko olonih duš već se truditi se, nego li oko crikve koja kad je početa, oće se i svršit s vremenom!!!
Hrvatski Duhovnik i Ratnik Pop Marko Mesić

  • Gospodine oslobodi dušu moju opakih usta i pogana jezika!!
Hrvatski Duhovnik i Ratnik Pop Marko Mesić


  • Na mejdan, na voj, za narod svoj!!!
Hrvatski Duhovnik i Ratnik fra Luka Ibrišimović

  • Mudro zbori Ibrišim Sokole,
Soklole je momče na oružju!
Narodna o fra Luki

  • Već on svlaći misničko odilo,
I oblači od mejdana ruvo,
Pa on ide po ravnih sokacih
I pozivlje što vojevat more !
Narodna o fra Luki

  • Varka i oganj!
Hrvatski Ratnik pukovnik Ivan Makar

  • Trenk Francuzima; Došao sam u vašu zemlju sa svojim zemljacima da se naučim uljudbi i ponašanju!
Hrvatski Ratnik barun Franjo Trenk

  • Ja sam Slavonac!!!
Hrvatski Ratnik barun Franjo Trenk

  • Dok ne ostane jedan!
    Natpis sa zastave Pukovnije kraljevskih Hrvata u službi kod frnacuskog Kralja u 18.st.
  • Div Junaci
    Naziv za legandarnu 42. Hrvasku domobransku pješačku diviziju.
  • Nikad nisam vidio hrabrije i bolje vojnike”, Hrvati su najbolji vojnici na svijetu. Kad bih imao samo 100 000 Hrvata, pokorio bih cijeli svijet!
Napoleon

  • Batthyany: Vidimo se na Dravi.
Jelačić: Nema potrebe da se umarate. Vidimo se na Dunavu!
Hrvatski Ratnik ban Josip Jelačić

  • Najsigurniji je onaj, koji je na sve pripravan.
Otac Domovine Dr. Ante Starčević

  • Jedino uz samostalnost mogu cvasti narodi, zemlje i gradovi.
Otac Domovine Dr. Ante Starčević

  • Nas sve bez razlike vjere mora ujediniti sloga i bratimstvo!
Hrvatski Ratnik ban Josip Jelačić
  • Raztergnimo paklenu mrežu, koju nam je svima naš obćeniti neprijatelj razapeo;

  • Zaboravimo na nepravde i uvrede, koje smo jedni od drugih preterpili;

  • Pripišimo svu nesreću našu, njezinim početnikom, a ne narodom našima;

  • Oprostimo neprijateljem našima, i nastojmo, da nam u buduće nemogu škoditi;

  • Pomirimo se i pobratimo, te nas se zauzmi jedan za sve i svi za jednoga;

  • Zakunimo se na svetom grobu naših mučenikah, a taj je grob sva naša domovina, zakunimo se da ćemo dostojno osvetiti otce naše, a osveta nam budi svih nas sloboda, jednakost i bratstvo.
Otac Domovine Dr. Ante Starčević

  • Moj naklon, gospodine krvniče... Zbogom narode, Čaruga putuje!
Hrvatski razbojnik Čaruga, netom prije pogubljenja

  • Moja je nada u Bogu!
Kako je Božja Volja!
Hrvatski Ratnik Fran Krsto Frankapan Brinjski

  • Pojdite bez traga, pojdite, bez traga vi opaki!
Hrvatski Duhovnik i Ratnik Ivan Česmički

  • Repatica naviešta krvave ratove!
Hvatski Duhovnik i Ratnik Ivan Česmički


  • Nisam rođen za rat i junaka, ratnu slavu rado prepuštam junakom…
Pak koja je korist da padnem u ratu, pa onda ne bi imali ni pjesnika, koji bi opjevao njihova junačka djela i smrt!
Hrvatski Duhovnik Ratnik Ivan Česmički
(izjave u njegovim pjesmama nakon teških bitaka protiv turaka koje je vodio kao vojskovođa, i to kao najhrabriji od hrabrih) to je izjava kao i od Hrvatskog Ratnika Ninđe da je Domačica)

  • Čovjek svojim duhom treba nastojati da od kopnenog bića postane vodeno, a na neki način i zračno biće a sve po Božjoj volji.
Hrvatski Duhovnik i Ratnik Fra Vicko Paletin


  • Zdravo da si, domovino mila,
    Moja majko, zdravo, zdravo bila!
    Pozdravlja te vjeran sinak tvoj…

  • Ti si meni sve što zovem svojim,
    Sve što ljubim, sve što željom gojim,
    I bit ćeš mi kroz danaka broj
    Koje mi je sudba odredila. –
    Zdravo, zdravo, domovino mila,
    Pozdravlja te vjeran sinak tvoj!
Hrvatski Duhovnik i Ratnik Petar Preradović
(dio pjesme Pozdrav domovini)

  • Hej, ratnici moji, rat je zlo, samo veliko zlo!
Pazi da nikada ne postaneš to zlo!
Hrvatski Duhovnik i Ratnik Gogi



  • Kakve je to vještina Crobran. Kad kažeš Crobran, mora ti svanuti sunce, makar se našao u najmračnijem trenutku tvog života! Takva je to vještina Crobran!
Hrvatski Duhovnik i Ratnik Gogi

  • Crobran Ratnik, što je to?
To je ljubav!
Hrvatski Duhovnik i Ratnik Gogi

  • Lako je pametovati drugima!
Zato ja pametujem sebi!
Hrvatski Duhovnik i Ratnik Gogi

  • Poštovana gospodo, nisam ja Austrijanac, ja sam Hrvat, rođen u kršnoj i ponosnoj Lici, u podnožju Velebita, tamo di se rđa sije, a junaci niču…, di namjernik dobri nikada zanoćiti neće pod vedrim nebom, gladan i žedan, i gdje zlonamjeran tuđin nikad nije mira konačio, niti spokojan osvita…“
Najjači Čovjek Na svijetu Marijan Matijević

  • Velepoštovane gospođe i poštovana
gospodo! Čast mi se prestaviti vama : Svjetski sam šampion u grčko-rimskom hrvanju i teškoj atletici Marijan Matijević. „Junak iz Like“
Najjači Čovjek na svijetu Marijan Matijević

  • Rođen sam u Gračacu pod kršnim Velebitom, gdje zmije plazu, gdje zelembaći skaču , gdje gušterice poskakuju , gdje lisice viju a vukovi urlaju, gdje se rđa sije a junaci niču.
Najjači Čovjek na svijetu Marijan Matijević

  • Otišao sam kao ličko dijete u široki svijet , radio sam po štrekama, tvornicama, tunelima , šumama , kamenolomima i tvrđavama. Tvornice i tuneli to su bile škole i gimnazija, pijuk i lopata to su bile pero i olovka. Ja, koji nisam znao čitati ni pisati postao sam prvi svjetski prvak u grčko-rimskom hrvanju.
Najjači Čovjek na svijetu Marijan Matijević

  • U kristalu imamo čistu evidenciju egzistencije formativnog životnog principa, i ako pored svega ne možemo razumjeti život kristala – to je ipak živo biće. Kristali su živa bića u počecima stvaranja.

  • Sve stvari imaju frekvenciju i vibraciju.

  • Svi smo mi jedno. Ljudi su međusobno povezani nevidljivim silama.

  • Iako imamo slobodu da mislimo i djelujemo, mi se držimo zajedno, poput zvijezda na nebeskom svodu s nerazdvojnim vezama. Ove veze se ne mogu vidjeti, ali ih možemo osjetiti.
Hrvatski Genije Nikola Tesla

  • Gospodo, ja nemam nikakvih garancija osim svojih otkrića. Ja nisam osiguravajuća tvrtka. Morate mi vjerovati na riječ i prepustiti se instinktu, intuiciji, mašti.

  • Instinkt je nešto što nadmašuje znanje!
Hrvatski Genije Nikola Tesla

  • Oprosti mi, Gospodine, jer sam Dalmatinac!
Hrvatski Duhovnik Sveti Jeronim


Još Hrvatska ni propala dok mi živimo,
visoko se bude stala kad ju zbudimo.
Ak je dugo tvrdo spala, jača hoće bit,
ak je sada u snu mala, će se prostranit.
Hura! nek se ori i hrvatski govori!
Hrvatski Duhovnik Ljudevit Gaj

  • Kad vidim kamene spomenike kako su propali, izbrisana slova na njima, onda pomislim što će biti s ovim što ja radim!
Hrvatski Genije Duhovnik Ruđer Bošković
Duhovna Učenja Crobrana
Basra, Irak, završeno: 25.06.2015.
Gordan Rigo Čikva Josip Petar Krajačić Gogi
2015.Revidirano na brzinu danas 20.07.2017. Hrvatska.

Primjedbe

MOST POPULAR POSTS