SRETAN ŽIVOT

                      SAMOBLAGOSLOV - ZAHVALNOST I OPRAŠTANJE


Uzmi svoj život u svoju kontrolu - samo tvoju i ničiju drugu. Kako? Sa toliko jednostavnim i moćnim SAMOBLAGOSLOVOM - da mi imamo tu moć samo treba vjerovati i to je sve:

Čim ustaneš ujutro – kaži sam/sama sebi: PO MOĆI MENI DANOJ MOJIM ROĐENJEM i MOJIM POSTOJANJEM JA ĆU DANAS IMATI NAJSRETNIJI DAN, JA ĆU DANAS BITI ZDRAV I SRETAN, PUN LJUBAVI, RAZUMIJEVANJA I ENERGIJE I BIT ĆU ČOVJEK KOJI POMAŽE i zatim zahvali svemiru, Bogu, Majki Božjoj, Alahu, Budi, Perunu, Mokoš --vilama ---već prema svome vjerovanju i zahvali sam na sebi, na svom zdravlju, na svojim rukama i nogama, na svemu što ti je drago-obitelj, prijatelji, sreća, uspjeh (uspjeh je i najmanji pomak naprijed u životu –makar pomaknuo mali prst umjesto da taj prst stoji nepomično), zatim oprosti sam sebi – oprosti drugima.  Oprosti sam sebi na svim svojim grijesima - po moći meni danoj mojim rođenjem i postojanjem ja si opraštam (konkretne svoje pogreške), i opraštaj drugima --koji isto tako po moći tebi danoj tvojim rođenjem i postojanjem opraštaj drugima konkretne loše postupke-misli-riječi prema tebi, zatim ustani sretan i nosi tu sreću sa sobom dalje u život.

                                                      PROMATRANJE UNATRAG

                         

Lezi u potpunom mraku i miru i promatraj sebe i svoj život unatrag dokle god ide, od bliske prošlosti od jučer pa sve do djetinjstva, pa do stanja dok si bio beba, pa do majčine utrobe i dalje od toga-promatraj unatrag i uživaj u energiji života koja te pokreće. Budi uporan i redovan sa tim promatranjem – svaki put ćeš moći bolje i više detalja osvijetliti iz tog promatranja – ništa ne zaključuj i ne rješavaj samo vrti film unatrag i promatraj- kad ti je dosta- protegni se, zijevaj, protrljaj lice i oči, diži se i idi dalje i život i pobjede.

PROMATRANJE SRCA-UMA-PROSTORA 

Sjedni, legni, i promatraj otvorenih očiju ili zatvorenih, kako ti paše—promatraj svoje srce i njegove energije, promatraj svoj um i njegove energije, promatraj sada svoje disanje, nakon toga svoj unutarnji prostor u stopalima, pa svoj unutarnji prostor u dlanovima, pa svoj unutarnji prostor u razni trećeg oka – promatraj i osjećaj taj prostor i njegove energije, zatim diši u svoje srce – osjećaj sreću svog srca, osjećaj sretnu energiju srca, zatim zrači tu energiju svuda po sebi, pa nakon nekog vremena zrači tu energiju kao laserskom zrakom prema osobi prema i u osobu kojoj želiš dobro, ljubav, zaštitu, zdravlje, izlječenje i pomoć, zatim zrači energiju svog srce prema cijelom svemiru- zrači, sreću, ljubav, radost, zdravlje, veselje, snagu...ihaaaa sve to i mudrost isto, pa širu tu energiju srca izvan tijela --oko sebe kao da si u zaštitnom balonu energije, pa jedno vrijeme osjećaju tu energiju i zatim ju širi dalje i dalje sve dok se ne spojiš sa cijelom zemljom i cijelim svemirom, pa vrati tu energiju polako natrag u tijelo i srce, pa opet promatraj prostor između obrva, pa disanje i disanjem izađi dođi natrag, protrljaj oči i lice, protegni se i idi u život i pobjedu.

                                                                   Gogi

Primjedbe

MOST POPULAR POSTS