TEŠKE RIJEČI - KNJIGA 5 - BEZIMENO 2

ISTINSKI UM - VARLJIVI UM
 
Za svakog Borilačkog Umjetnika važno je da pronađe svoj istinski um. Istinska priroda uma se nikada ne mijenja ali se mijenjaju neki dijelovi našeg uma. Zamislimo um kao more, more mijenja svoj vanjski oblik ali je bez obzira na oblik ore uvijek istog sastava. Tako bi um mogli podijeliti na varljivi um i istinski um.Taj varljivi um je vanjski oblik (kao valovi kod mora) a istinski um je samo more.


Varljivi um, podijeljeni um, razlikovni um - u stvari Lažni UM
Taj je um zauzet sa ljubavlju, osjećajima, mržnjom, strahom, hrabrošću, dobrim, zlim, čistim, prljavim, zauzet svakodnevnim podjelama. Sve te stvari postoje lažno zbog vanjskih utjecaja, kao što valovi postoje zbog vjetra iznad mora i struja unutar mora. Važno je shvatiti da voda koja sačinjava more ostaje ista.

Kada naučimo kako zaustaviti i spriječiti razlikovni um, lažni um samo istinski um ostaje. Kad se takvo stanje postigne - a to je jedinstvo - više ne postoji dualizam i razne podjele.  Svi ljudi imaju originalni istinski um, neki su ga sposobni naći dok drugi ne uspijevaju.

Svi se slažu sa činjenicom da sunce sija svaki dan, ponekad je svjetlost sunca zaklonjena oblacima, po mraku ne vidimo sunce - ali-Iako ne možemo uvijek vidjeti svjetlost sunca znamo - svi mi znamo da je ono tamo gore i da sja. Isto tako čovjek ima svoju originalnu prirodu- izvornu prirodu uma (sunce) ali ju ne može pronaći zbog svog razlikovnoga - podijeljenoga lažnog uma. Kad se otkloni laži um, originalni um je doveden do vidljivosti i shvaćanja.

Kada netko nađe svoj originalni um, zapazit će da posjeduje svojstva ogledala. Bilo što stavljeno ispred njega, protiv njega će se reflektirati i odbijati natrag. Naš originalni um reflektira isto kao i ogledalo, 100% bez ikakvih dodatnih veza.

Kada netko zadržava lažni um, stalno je zarobljen u podjelama - život i smrt, strah i hrabrost - razmislite - da li tigar razmišlja o strahu i hrabrosti, o životu i smrti? Eliminacija straha od smrti za ratnika na bojom polju je najvažnije dostignuće koje ratnik može postići. Kada BU - ratnik pronađe svoj originalni um nema više podjela ni strahova.

Izvorni um mora biti testiran u svakodnevnom životu kroz osobna iskustva. Zato BU mora stalno testirati sam sebe. Ići u planine meditirati sam samcat, biti sa drugim ratnicima i Borilačkim Umjetnicima sa kojima će razvijati istinski um, družiti se sa ljudima ne namećući im ništa, uživati u umjetnosti, izvoditi teške zadatke, odmarati kad je potrebno, vježbati u svim uvjetima u prirodi i na čudim mjestima.

Ovo je sažetak učenja majstora Won Hyo-a (617.g.-686.g) Koreja.

BEZIMENO

Sve napise iz knjige Teške Riječi, teško je imenovati, mogu samo naznačiti njihovo značenje i postojanje. Stvarnost se mora osjetiti ne može se opisati. Sva ova rukopisanja su samo vodič ka samospoznaji i spoznaji.
Nazivi kao gore - Istinski um, Lažni um i slično su samo sredstva kako bi se shvatila viša istina, tako je sa svim ovim rukopisima - sve je to u stvari bezimeno ali da bi o tome mogli raspravljati, razgovarati i usavršavati dalje - moramo imenovati neke stvari i pojave - važno je obratiti pažnju - sve što je imenovano ima svoje značenje, dodatna značenja, više značenja izvan domene samog suhog naziva, shvaćajući ta značenja ostvarujemo i spoznaju viših mudrosti.

ŽELJE IZ MLADOSTI

Kad sam bio mali, htio sam biti jak, naravno i najjači. Kad sam imao sedam godina u mojoj kući sam našao malu knjižicu o Karateu, zamislite koje je to bilo otkriće. Tada sam sam gledao slike i imitirao pokrete iz knjige. Knjižica je pripadala mome starijem bratu koji je tada vježbao karate. Ta knjižica mi je postala moja glavna literatura, čitao sam ju i gledao i proučavao stalno i vježbao po njoj, mada mi puno toga nije bilo jasno, moje vježbanje je napredovalo i bio sam sve bolji i bolji, čak sam uspio srušiti jednog mog vršnjaka nekim čudnim udarcem nogom koji naučio iz te knjige. Stalno sam vježbao prema toj knjižici -ona je bila kao moj tajni svijet.

Nakon godinu dana od otkrića te knjižice otišao sam sa bratom u kino, gledati Bruce Lee-a, film se zvao- Na Zmajevom Putu - Enter of Dragon, o kako je to bilo dobro, moj prvi susret sa Bruce Lee-om. Zanimljivo je to da su svi nakon filma poludjeli i skakali oko kina, vičući hajaa, kija, acca, i izvodili neke svoje udarce i skokove, svi su na neko vrijeme htjeli biti kao Bruce Lee. Naravno i ja sam isto tako htio biti kao on, jak, brz, opasan, vješt, moćan, pravedan i mlatiti zločeste. To je bilo zanimljivo vrijeme, svi koje poznam su radili nunčake od drveta da bi s njima mlatili kao Brus.

Od tih dana do danas nisam prestao sa vježbanjem. Moje prve nunčake bile su napravljene od drški od metle, vježbao sam iz knjiga po kiši, snijegu, ledu, zimi, magli, suncu, po šumama i livadama. Čitao sam sve što se moglo nabaviti o borilačkim vještinama. Tako je to išlo pa sam upao na Full Contact Kick Boxing treninge, pa na Tae Kwon Do, pa Kuk Sul Won, pa na Kuk Sul Do, i između svega toga Samoobrana, Judo, Hrvanje, Jiu Jitsu, Ninjutsu, Box itd..svašta sam probavao i istraživao. Stalno me gonila želja iz najranije mladosti biti jak, i stalno sam težio toj neko snazi u svemu što vježbam, ali sam kroz sve ove godine treninga shvatio da nije sve u snazi - trening mora biti ravnoteža svih sposobnosti, osobina, vještina, mudrosti, uma, duha i energije. Kad je ta ravnoteža postignuta onda si jak - univerzalno jak.

BU mora znati da koliko god on želio biti jak uvijek ima netko jači, koliko god ti htio dizati velike težine iz nekog razloga uvijek dođe netko tko može dići više - ali isto tako mora znati da na cijelom svijetu postoji jako malo ljudi koji su u Harmoniji i koji su stvarno univerzalno jaki na svim poljima života.

NEŠTO O CHUCK NORRISU

Gospodin Chuck Norris je legenda filmskog platna i filmova o borilačkim vještinama. On je jedan od prvih prvaka Amerike i Svijeta prvo u amaterskom Karateu, zatim u profesionalnom Karateu - Full Contact kako su ga tada zvali. To je čovjek koji je također bio uzor generacijama ljudi do danas kada o njemu cijeli svijet priča viceve. Osim te šaljive strane kojom ga svijet sada promatra Chuck Norris ima svoju pravu istinsku stranu: njegova vještina se zove Chun Kuk Do - univerzalni put, to je stil koji je o izumio, pod okriljem tog stila djeluje svjetska organizacija UFAF - United Fighting Arts Federation, koja je glavna za razvoj te vještine.

Ono što je još važnije g. Norris je osnivač pokreta Izbacimo Drogu iz Amerike- Kick Drugs Out of America - koja djeluje u svim velikim školama države Teksas,.... i ima ogroman uspjeh u obrazovanju mladih ljudi i postavljanju mladih ljudi na pravi put. Chuk Norris je legenda koja se i dalje bori na svim poljima kako bi pomagao drugim ljudima, klinci koji dođu vježbati u program Kick Drugs Out of America za nagradu za trud dolaze na posebne treninge sa g. Norrisom na njegov ranč,on se druži sa njima i radi na neprestanoj promociji borbe protiv droge. Da bi to mogao morao je postati politički aktivan i zato je došao pod kritiku američke javnosti i svijeta ali koliko ja znam čovjeka to ništa ne smeta, o se i dalje bori.

Čak sam i ja dobio direktni i osobni pozdrav od g. Chuck Norrisa jednom, kad sam neke njegove prijatelje iz Amerike vodio po Zagrebu. Ti ljudi su bili stariji par američkih službenika ATF agencije za borbu protiv zlouporabe droge, alkohola i duhana, koji zajedno sa g. Norrisom ponekad rade na organizaciju priredaba usmjerenih na borbu protiv droge.

G. Norris je također u svom sistemu Chun Kuk Do osmislio nekoliko važnih moralnih poruka koje ću vam ovdje navesti:

1.Razvijat ću se do maksimuma mojih mogućnosti na sve načine,

2. Zaboravit ću na pogreške iz prošlosti i baciti se na veća dostignuća,

3. Uvije ću biti u pozitivnom stanju uma i prenositi taj osjećaj na svaku osobu koju sretnem,

4. Neprekidno ću raditi na razvoju ljubavi, sreće i odanosti i spoznati da niti jedna drugi uspjeh ne može zamijeniti neuspjeh kod kuće u domu.

5. Tražit ću dobro u svim ljudima i pokušati im pomoći da se osjećaju vrijednima,

6. Ako o nekome nemam ništa dobro za reći neću reći ništa,

7. Dat ću toliko vremena u poboljšanje samoga sebe, tako da neću imati vremena da kritiziram druge,

8. Bit ću entuzijastičan uspjehu drugih kao da se radi o mom vlastitomu uspjehu,
9. Zadržat ću otvoren um prema viđenjima i stavovima drugih osoba dok ću se i dalje čvrsto držati za ono što ja znam da je istinito i pošteno,

10. Pokazat ću poštivanje onih koji su autoritet i pokazat ću poštivanje uvijek,

11. Uvijek ću ostati odan mojoj zemlji i poštivati zakon zemlje,

12. Ostat ću uvijek orijentiran ka visokim dostignućima jer taj pozitivan stav pomaže meni, mojoj obitelji i mojoj zemlji.

Eto te toliko da znate da osim što je Chuck Norris najajči u svemiru - jer kad on radi sklekove ne pomiče se on gore dolje nego se planeta pomiče gore dolje i to od straha, i zato jer on hod zemljom Supermen mora letjeti-osim toga i takvih strašnih snaga..ha,ha,ha, g. Norris je pravi istinski čovjek.

Primjedbe

MOST POPULAR POSTS