HRVATSKE RATNIČKE VJEŠTINE i HRVATSKA BORBENA UČENJA





Ovo je moja osobna priča, priča o Hrvatskim - da primjetit ćete niti jedan pridjev u ovom slučaju neću pisati malim slovom, jer svaka čast pravopisu - poštovanje je važnije i iz poštovanja i poštivanja svaki značajni naziv pisat ću velikim slovima a ne po uvriježenom pravopisu, ---priča o Hrvatskim Ratničkim Vještinama i o Hrvatskim Borbenim Učenjima.

Cijeli moj život vježbam borilačke vještine, borilačke sportove i ratničke vještine dalekog istoka, i cijeli život proučavam njihovu filozofiju i njihovu etiku, moral, pravila, značenja i skrivena značenja, metode disanja, meditacije spoznaje i samospoznaje, njihovu povijest i majstore i cijeli život se divim svim tim stvarima, nalazim uzore u tim istočnim majstorima i filozofima.

Svima nama u Hrvatskoj i drugima na zapadu i drugdje je to vrlo lijepo, mistično pametno i mudro. Sve je to točno. Točno je i to da je meni to i takvo proučavanje donijelo ogromne koristi na svim poljima u životu a pogalvito u tome da postanem i ostanem dobar čovjek i da stalno postajem još bolji i bolji.

To moje vježbanje pomoglo mi je da steknem veliko znanje i iskustvo te mi je pomoglo puno puta u životu da sačuvam živu glavu i svoju a bome i neke druge. Koristi od vježbanja istočnjačkih borilačkih vještina na ispravan način su ogromne i tu nemam zamjeriki ...hvaliti ih mogu do bekskonačnosti, ali....ali....ali....jednog dana u šetnji šumom...Hrvatskom šumom doživio sam moje osobno prosvjetljenje:


Misao - svi vježbaju istočnjačke vještine (misleći na one koji ih vježbaju) i svi oni se udubljuju u te istočnjačke vještine i njihova učenja i tehnike, taktike...i svi sretni pomalo napreduju u tom svijetu.....ALI....mi nismo istočnjaci, mi nismo koreanci, kinezi i japanci i nikada u potpunosti nećemo moći razumjeti njihovu kulturu, vještine, jezik, simbole i značenja....možemo se truditi koliko god hoćemo...tako je i meni sinulo...pa ja sam Hrvat, ja sam Hrvatski ratnik, ne korejski ili japanski ili neznam koji treći...Hrvatski ratnik i već sam do sada izumio Hrvatski sistem borbe..Hrtvatsku Ratničku Vještinu---Instinktivnu Samoobranu koja ima svoje tehnike, svoj program, svoju filozofiju i teoriju...koja je u potpunosti Hrvatska....nema veze sa vještinama istoka.

Misao ide dalje - svi vi vježbate istok umjesto da vježbate svoje vlastite vještine ....postoji Hrvatski luk i strijela, postoji Hrvatski nož, Hrvatska palica, Hrvatski štapovi i batine, Hrvatski bičevi, Hrvatske sjekire, Hrvatska koplja, Hrvatski pištolji i dr...i tehnike sa tim oružjem.

Mi smo ratnički narod od kad znamo za Hrvate---ratnička nam je sva povijest....imamo svoje ratnike iz davnine pa do sadašnjosti i koji su svi bili vrlo umješni u vještini ratovanja, jahanja, borenja, taktici, vođenju i uporabi oružija i oruđa. Uzmeš motiku i sa njom vježbaš borilačke tehnike i evo majstora borbe sa ..Hrvatskom motikom ...umjesto sa japanskom, uzmeš veslu i vježbaš tehnike borbe...i eto majstora Hrvatske vesle a ne korejske, uzmeš Starohrvatski mač...i vježbaš sa njim i eto majstora Hrvatskog mačevanja ---ne japanskog ili korijeskog....

Nadalje misao---mi imamo nalazište krapinskog pračovjeka i nalazišta koja potvrđuju postojanje ljudkog života u Hrvatskoj u dalekoj davnini  -- nalazište Punikve ---nađeno oruđe---a ja bi rekao oružje--obrađeni oštri kameni vrhovi, noiževi i slično stari oko 500 000 godina,--da, da ljudi moji--PETSTO TISUĆA GODINA, ---misao--uvrsti u HRVATSKE RATNIČKE VJEŠTINE i prethistorijske vještine naših davnih predaka ---naših HRVATSKIH predaka a ne korejskih i kineskih ili japanskih.

Svaka čast svim istočnjačkim vještinama, one su odlične i proizvele su mnoge velike ljude, majstore i heroje....ali nisu Hrvatske. Zašto bi se ja poistovječivao sa majstorima iz Koreje..kad se o nepobjedivom duhu mogu poistovječivati sa našim ratnicima...mogu se poistovjetiti sa Nikolom Zrinskom, sa Barunom Trenkom, sa Blagom Zadrom, sa Banom Jelačičem, sa Kraljem Tomislavom i drugima...zašto bi proučavao mitoligiju i filozofiju Korejskih i Japanskih vještina kada imam svoju vlastitu Hrvatsku, i to vrlo lijepu i prekrasnu.

Tako već imamo MODERNE HRVATSKE RATNIČKE VJEŠTINE - zovu se Instinktivna Samoobrana.

Ja ću i dalje proučavati sve borilačke vještine svijeta--i poštivati njihove majstore, proučavati iz razloga da se upoznam sa njihovim tehnikama i taktikama kako bih se mogao obraniti od svih vrsta napada i prilagoditi svim vrstama napada, a ne proučavati iz obožavanja...kako bi mogao razumjeti te ljude i njihove vještine...te kako bi još bolje razvio svoj -tj. naše Hrvatske vještine.

U zadnje vrijeme počeo sam se sramiti sam sebe jer znam više o korejskim frazama, riječima i značeinjam tih riječi i simbolima vezanim za borilačke vještine nego o Hrvatskim riječima. Također više znam o korejskoj povijesti  ratničkih vještina nego o Hrvatskoj povijesti i o Hrvatskim ratnicima - shvatio sam --u mome slučaju--Gordane pa to je sramotno.

Na primjer - razumijevanje simbola i nama čudnih riječi je važno znanje u borilačkim i ratničkim vještinama jer razumijevanje takvih simbola otkriva skrivena značenja i tajne tehnike i važna znanja...tako naprimjer izraz OTAI HO - zvuči istočnjački ali nije..toje je Starohrvatski izraz koji znači --OTAI--tajno---HO --je skraćenica od HOŽDENIE - put, putovanje, način života...tako da i mi imamo svoje izraze koju zvuče mistično i plemenito i istovremeno skrivaju znanje i značenje...isto tako imamo i svoju Hrvatsku kaligrafiju u obliku za mene presvete Hrvatske Glagoljice. Uglata glagoljica, obla glagoljica, krčka glagoljica... zante li da postoji i Hrvatska čirilica----sve pisma pogodna za vrhunsku kaligrafiju i za označavanje Puta Ratničkih Vještina.

Poštujem i cijenim sve druge vještine, ali ih isto tako ovdje i sada odbacujem i posvećujem se razvoju HRVATSKIH RATNIČKIH VJEŠTINA I HRVATSKIH BORBENIH UČENJA, jer mi u našoj zemlji imamo sve što i istočnjačke vještine ali bolje za nas iz Hrvatske jer su to naše vještine, naše domaće--Hrvatske.

CHROATUM BRANSK POVED -----je Starohrvatski izraz koji može imati dvojaki prijevod ---Hrvatske Ratničke Vještine ---ili točnije Hrvatska Borbena Učenja---skraćeno CROBRAN

Što se tiće modernih vještina - Hrvatskih koje ja predstavljam kroz moju Instinktivnu Samoobranu - moram vam reći da možete svi biti ponosni na opet naše Hrvatske vještine te na tu Instinktivnu Samoobranu i sva znanja koja ona sadrži --kako i zašto:

Proteklih 6 i po mjeseci bio sam u Afganistanu i tamo sam se suretao i surađivoa sa najelitnijim američkim, njemačkim, švedskim, mongolskim i dr. specijalcima i koristeći sva moja Hrvatska znanja u zajedničkim aktivnostima i akcijama uvidio sam - a i oni su uvidjeli da  su naše Hrvatske vještine jednako efikasne kao i njihove američke - na stranu to što oni imaju veći budžet i bolju opremu, također sam vježbao i radio sparing sa njihovim najboljim vojnicima --mlađima od mene po 15 do 20 godina i tu sam im pokazao da su naše Hrvatske borilačke vještine----jednaklo efikasne kao i njihove američke MMA vještine---u svim sparinzima nisam bio pobijeđen makr smo se borili po njihovim pravilima...

Hrvatske Ratničke Vještine djeluju u ratnim uvjetima vrhunski, Sva naša Hrvatska učenja i znanja su mi tamo pomogli od najsitnijih stvari pa do iskazanog mi vrlo velikog poštovanja i uvažavanja od strane Afganistanaca, Amerikanaca  a i od naših vojnika. Također su mi pomogle Hrvatske vještine da prevladam strah, da budem primjer drugima, da oko sebe širim samopouzdanje, mirnoću, mir i dobrotu - te da to dobivam natrag od svih strana.

Tako da Hrvatske Ratničke Vještine djeluju u stvartnom ratnom svijetu i stoga mi kao Hrvati i Hrvatski državljani moramo biti svjesnio da ono što je naše domaće---ako to njegujemo i ako to usavršavamo i majstoriramo---to naše će biti jednako dobro kao i najbolje stranjsko čudo. A možda i zericu bolje.

U tim vještinama krenut ćemo upravo od onoga što znamo o ljudima od prije 500 000 godina i podijelit ih u:
1. Vještine početka-prapovijesne vještine,
2. Plemenske ratničke vještine kroz doba i vjekove,
3. Vojne ratničke vještine kroz doba i vjekove:
Kraljevske ratničke vještine,
Relogiozne ratničke vještine - Križari
Narodne ratničke vještine,
4. Moderne ratničke vještine - Instinktivna Samoobrana.
5. Vještine fizičke pripreme kroz vjekove i doba..od pračovjeka do danas.

Ovo sve je u fazi razvoja i mijenjat će se još. Ovdje iznosim ideju i koncept. Ono što je važno za naglasiti je da mi imamo svoije učenjake, svoje filozofe, svoje umjetnike, svoje znanstvenike, svoje-tj. naše Hrvatske izumitelje, heroje, borce, sportaše, trenere, profesore,  - Hrvatske - tako i Hrvatske ratnike na koje se možemo ugledati i od kojih možemo učiti.

Također imao svoju daleku i bližu prošlost iz koje možemo crpiti znanje i mudrost--ne treba nam za to istok...možemo mi proučavati i uvažavati istok i zapad i sjever i jug i trebamo---ali mi smo ponosnoi Ratnici Sunca- Hrvatski Ratnici sa Hrvatskim Ratničkim Vještinama.

Ovdje i sada tvrdim da mi u Hrvatskoj imamo sve što i bilo koji borilački ratnički sistem sa dalekog istoka ---od mudrosti, filozofije, tajnih znanja, tehnika liječenja, ljekovitog bilja do tehnika i taktika borbe u svim uvjetima i na to moramo biti ponosni.

Ono što dolazi je--- CROBRAN---Hrvatske Ratničke Vještine.

Znam da će ovaj tekst probuditi mnoge skeptične misli, ali kako sam oduvjek vrlo praktičan---ja ću praktično dokazati sve ove moje napise--kroz demonstracije Hrvatskih Ratničkih Vještina. Moj način formiranja ovih vještina je provjerenost u stvarnosti....svaka tehnika, taktika, mudrost i filozofija, svaka riječ i rečenica je provjerena u stvarnosti i testirana u stvarnim uvjetima..ne u simulacijama ..nego u stvarnim uvjetima. Zadnje testiranje 6 mjeseci Afganistana i sve radi.

Nadalje, može netko pitati - A, što će nam ratničke vještine i zašto....prvo bi odgovorio zbog samoobrane od svih vrsta napada i zločinaca, drugo zbog očuvanja naše kulturne baštine, našeg iskonskog Hrvatskog bića. Koliko god svi žele mir...Hrvati su ratnički narod...koji imaju svoje ratničke vještine koje moramo vježbati kako bi naši ljudi postali zdraviji, jači, snažniji i pametniji - te kako bi produbili znanje o sebi, znanje o svom identitetu, znanje o svojoj prošlosti, te kako bi razvili domoljublje na najvećoj razini. Sve to možemo postići vježbanjem Hrvatskih Ratničkih Vještina. Što si moćniji ratnik to je veća tvoja moć održavanja mira, kako tvog unutarnjeg mira--koji je najvažniji i može se steći jedino vježbanjem ratničkih vještina tako i vanjskog mira u svijetu.

Hrvatski Ratnik je za mene sveti naziv....da, sveti, ali ga treba zaslužiti.

Primjedbe

MOST POPULAR POSTS