DUHOVNO PISANJE



Uzmi si 10 minuta, prazan papir – bilježnicu i piši , možeš napisati i datum da znaš kad si što napisao-što god ti padne napamet – samo piši ---to mogu biti riječi, rečenice, stihovi, nepovezane riječi ili pojmovi- sve što napišeš je dobro. Nakon toga pročitaj napisano i razmisli o tome. Kod pisanja samo se opusti i piši...ovo je vježba duhovne samo-ispovjedi – piši iskreno sam sa sobom –npr. oprosti mama/tata/bako/djede itd.. jer sam bio bezobrazan prema tebi, dvojka fujjj, bit ću bolji, ne učim, zajefrkavma se, nije dobro, popravljam, ja sam važan, pobijedit ću---ili što god,, mercedes, lova, osvojit ću onog dečka—curu...od takvih misli do duhovnijih tipa...vjetar me danas nosio putem duha i baš sam uživao, sunce me ogrijalo do koštane srži, hladnoća me ne smeta jer me grije moj unutarnji žar, moje cvijeće raste jer ga volim, volim i radujem se, opraštam ti jer si me povrijedio, jer si me iznevjerio-iznevjerila – ja opraštam i radujem se...otpuštam tu ružnu prošlost – opraštam i živim tu i sad, ja sam tu i sada, ja sam to – ja sam tu – vidi me to sam ja- ja imam moć, ja mijenjam, opraštam sam sebi jer ja imam moć opraštanja i idem dalje kao novi ja u život....poslije par dana ponovo čitaj svoje bilješke i opažaj promjene koje ti se događaju zbog osvješćivanja napisanog.

Primjedbe

MOST POPULAR POSTS