TAJNO ZNANJE

TAJNO ZNANJE - PERGAMENT




Poštovani čitaoci, evo jedan post kao mala pauza od Teških Riječi. U svim borilačkim vještinama svijeta tajno znanje se prenosi osim usmenim i praktičnim putem i pisanim putem. Kad se recimo u Japanu želi učeniku prenijeti tajno znanje sistema  - učitelj mu - nakon što je učenik to zaslužio godinama iskrenosti i vježbanja - svečanim činom predaje Densho. Densho - su uglavnom najtajniji zapisi o vještini, o svim bitnim aspektima vještine, naprednim, tajnim, osnovnim, povijesnim itd... U Kini, Koreji, Vijetnamu, Tajlandu, i drugim istočnjačkim zemljama se također odabranim učenicima predaju takvi svitci sa tajnim znanjem.

U zapadnom svijetu taj način predaje znanja se zove predaja Pergamenta. Pergament u obliku svitka na kojem su zapisana razna znanja o vještini borbe, religiji, tajnama izgradnje brodova, oružja, zamaka, tajne mape i putevi i razne druge tajne.


Zašto vam to ovdje govorim? Govorim to iz razloga jer želim da sve zapise na blogu HO GO shvatite kao predaju tajnog znanja, kao najtajnije Pergamente, Svitke ili Densho svitke u kojima je opisano tajno znanje do kojeg sam došao u mojim istraživanjima. Duboko vjerujem da će ta znanja pomoću svakoj osobi koja se bavi bilo kojim vidom samousavršavanja od Joge, modernih oblika vježbanja, meditacija, religije, vjere pa sve do borilačkih vještina. 

Vjerujem i to da treba objaviti sve tajne do kojih možemo doći kako bi se njima moglo poslužiti, jer na taj način pomažemo čovječanstvu da živi bolje, sigurnije i ljepše. Naravno, te tajne nikome neće vrijediti ništa ako sam ne upne iz petnih žila da ih usavršava, proučava, vježba, uči i tek onda primjenjuje. Zato nema opasnosti od objavljivanja tzv. tajni. Ako ih sami ne majstoriramo niša one ne vrijede osim možda kao zabavno štivo.

Svaki post koji objavim je prepun znanja i spoznaja i nadam se da će netko biti dovoljno mudar da si to iskoristi u svom životu. Ja na taj način proučavam sve čega se dohvatim, uvijek iz svega tražim znanje, spoznaju i saznanje - pa makar samo čitao Marina Mystera dok sam na godišnjem odmoru ili obične novine. Iz svega se može nešto naučiti, stvar je u našoj svjesnosti - pisao sam već o njoj.

Dakle na ovom blogu vam prenosim tajna znanja do kojih sam došao kroz moj život lijući i krv i znoj i suze i dijeleći radost, ljubav i razočaranja, dostižući i gubeći harmoniju, boreći se, pobjeđujući, gubeći,  preživljavajuči, proučavajući te zapisujuči sve što sam spoznao. Naravno sva ta istraživanja idu dalje - to je beskonačni proces nadogradnje znanja i spoznaja, to je način života. Možda se sve to nekome neće svidjeti i to je u redu. Poštujem sve vaše putove i cijenim ih, ovdje iznosim moj.

Mudrost je poklon mudrima. 


Gogi.

Primjedbe

MOST POPULAR POSTS