TEŠKE RIJEČI - KNJIGA 3 - LUTANJE 6

KRAJ KNJIGE 3

Nakon Lutanja Putom došli smo do Borilačke Umjetnosti, lutanje se nastavlja pod drugim nazivima a za kraj ove knjige donosim samo dvije kratke teme.


BORILAČKA UMJETNOST

Borilački Umjetnik kaže ovako:

Moj život je Borilačka Umjetnost,
Borilačka Umjetnost je moj život,
Sve moje misli su Borilačka Umjetnost,
Sva moja djela su Borilačka Umjetnost,
Svaki moj pokret je Borilačka Umjetnost,
Borilačka Umjetnost je u meni i ja sam u njoj,
Borilačka Umjetnost, to sam ja.

TRENING SA ORUŽJEM

Borilački Umjetnik mora trenirati sa svim vrstama oružja, od svih vještina i disciplina, mora postati majstor borbe sa raznim oružjima. Puno tehnika sa oružjem u svim vještinama zasniva se na golorukoj borbi i obratno, tehnike goloruke borbe zasnivaju se na tehnikama sa oružjem. To je vrlo važno znati, jer na taj način možemo proniknuti dublje u biće vještine raznih sistema. Iz praktičnih razloga Borilački Umjetnik koji vježba sa puno vrsti oružja i starih tradicionalnih i modernih, moći će u svim samoobrambenim situacijama iskoristiti bilo što iz svoje okoline kao neko oružje i efikasno se obraniti.

Kada se boriti sa oružjem, bilo pravim, bilo improviziranim, nađenim na brzinu u okolini? Uvijek, borba nije igra i ako imate priliku za dohvatiti neko oružje koje će vam omogućiti da se zaštitite odmah ga upotrijebite, odmah. To može biti i najobičnija baterijska lampa.

Borilački Umjetnik mora i može svoje poznavanje raznih oružja kombinirati i inovirati, slagati nova oružja koja će mu omogućiti efikasnu zaštitu i brzu upotrebu istih.

Trening sa oružjem je vrlo važan jer na taj način zatvaramo krug vježbanja golorukih tehnika, tehnika protiv oružja i tehnika sa oružjem. Tada imamo kompletan krug sveobuhvatnosti na djelu.

Otkrit ću vam jednu veliku tajnu svijesti i vještine:
Borilački Umjetnik zna da je sve što on radi u životu Borilačka Umjetnost, način na koji sjedim, način na koji odlažem tanjur na policu, način na koji vješam kaput na vješalicu, način na koji baratam alatom u radu, način na koji vozim, način na koji radim što god da radim, način na koji gledam, doslovno sve, svaki pokret, svaki udah, sve je Borilačka Umjetnost. 

Primjedbe

MOST POPULAR POSTS