DUHOVNI CROBAN KROZ MOLITVU 1


Jedna drugačija molitva:

BOŽJI OKLOP 

Nebeski Oče,

Tvoj ratnik se priprema za bitku.
Danas ja zahtijevam pobjedu nad Sotonom stavljajući
cijeli Božji oklop!

Ja stavljam pojas istine!
Neka stojim čvrsto u istini Tvoje Riječi
tako da ne budem žrtva Sotoninih laži.

Ja stavljam na svoja prsa oklop pravednosti!
Neka čuva moje srce od zla,
tako da ostanem čist i svet,
pod zaštitom krvi Isusa Krista.
 

Ja oblačim cipele mira!
Neka stojim čvrsto u Radosnoj vijesti
Evanđelja, tako da tvoj mir sjaji kroz mene
i da bude svjetlo svima s kojima se susrećem.

Ja uzimam Štit vjere!
Neka budem spreman za Sotonine vatrene strelice
sumnje, poricanja i prijevare, tako da neću biti
ranjiv na duhovni poraz.

Ja stavljam kacigu spasenja!
Neka moj um bude usredotočen na tebe, tako da Sotona
neće imati svoje uporište u mojim mislima.

Ja uzimam Mač Duha!
Neka dvosjekli mač Tvoje Riječi
bude spreman u mojim rukama tako da mogu razotkriti
primamljive riječi Sotone.

Vjerom Tvoj ratnik je
stavio na sebe svu Božju opremu!
Ja sam spreman živjeti ovaj dan
u duhovnoj pobjedi!
Amen.



Primjedbe

MOST POPULAR POSTS