MIJENJAJ SEBE - PROMJENIT ČEŠ SVIJET 1


MIJENJAJ SE UŽIVANJEM U TRENUTKU
Puno ljudi se boji stvarno prepustiti i uživati u trenutku - jer misle da će se odmah  poslije ili kasnije dogoditi nešto loše--jer su spustili gard. Pa nemoj uživati gol po sred ceste i neće se ništa lošega dogoditi. Uživajte u trenutku - uživajte spontano i sklad sa dušom i srcem-prepustite se trenutku --naravno to ne znači da ćete vrištati kao luđaci na sred gradskog trga ---za tako nešto odite u sred šume pa tamo vrištite ili na vrh planine i brda pa tamo vrištite i uživajte na taj način. Možeš i sasvim mirno i u sebi uživati u svakom trenutku - osnova je stalo shvaćati pojam - TU I SADA - budi tu i sada i uživaj u trenutku.

Prepustiti se trenutku i uživati znači biti u skladu sa duhom i svemirom i nećeš zbog toga izgubiti kontrolu. U isto vrijeme trebate ostati otvoreni za kreativnost univerzuma i pustiti tu kreativnost da dođe do vas --a to možete samo tada kade se prepustite potpuno trenutku i prestanete postojati kao vi - kao ti,  nego kao dio univerzuma---tada se čuda događaju...svijest o tome je dovoljna...rituali pomažu u tome -- vjerski  ili samo vaši ali rituali u kojima nije bitno paziti na svaki detalj - i centimetar nego rituali koji vas spontano vode ka univerzumu.

Ne možete pogriješiti u ritualu --npr..palite svijeće prije molitve i molite--nije bitno da i palite lijevom ili desnom rukom ili da li idete kleknuti prvo lijevom nogom ili ne---takvi detalji dovode do praznih ceremonija --duh funkcionira na razini duha a ne lijevo i desno- pokreta.

Tako da neki vaš ritual treba biti takav da se magično izražava u vašem srcu kroz jedinstvo pokreta, misli, duha, duše, okoline, poezije svega, i metafora i prenesenih značenja i simbola -- to može biti nešto vro jednostavno ali za vas vrlo moćno...tako ćeš instalirati NAMJERU u svoju dušu i ta namjera će se ostvariti u tvojoj stvarnosti. U Crobranu je to Kinezis kao ritual mijenjanja sebe. Možeš Kinezis raditi kao ritual -- uz upaljene svijeće, baklje ili vatru i sl..isto tako bilo koji samo tvoj ritual koji uz svjesnu NAMJERU - vodi ka promjeni koju želiš. 

MIJENJAJ SE SPAJANJEM SA PRIRODOM- OKOLINOM -UNIVERZUMOM
Idu van i ponesi bilježnicu i olovku, Sjednu u svoje dvorište, klupu u parku, drvo u šumi i  promatraj sve oko sebe, drveće, travu, cvijeće, vlati, lišće, detalje prirode, bube, kukce, ptice, nebo, --- isto tako navečer promatraj nebo ..i zapiši svoje misli u kratkim natuknicama - ili rečenicama ili riječima svejedno ---promatraj, opusti se uživaj u trenutku i zapiši kad osjetiš da trebaš zapisati baš to nešto jednu riječ, pa drugu nevezanu za prvu---to je super način da se spajaš sa univerzumom ...tu nema mjesta mislima poput --ja ne znam pisati --nema smisla za pisanje.--ne trebaš postati pisac--trebaš napisati makar jednu riječ --tipa --predivno, prekrasno, strašno, lijepo, veliki, beskrajno, zastrašujuće, vidi mene tamo gore i sl... itd...i to je to.

MIJENJAJ SEBE - PRIHVAĆANJE ONOGA KAKO JE --bez predrasuda, bez osuđivanja -- kako sebe tako i drugih. Sebe prihvati sa dozom humora i realnosti --npr.--prase jedno-kopam nos kad ne trebam, skrivam cigarete sam od sebe a onda opet pušim -- koja bena --- ne jedem slatko a onda se ubijem u čokoladi--pa baš sam pametan a...otkrij svoje mane i nasmij im se i odmah ćeš ih lakše otkloniti i smanjiti...tako i kod drugih. Gledaj ljude i prihvati ih takve kavi jesu i situacije isto tako i onda hrabro stani ispred njih sa snagom u srcu i duši sa energijom i žarom i tada ćeš svijet vidjeti potpuno drugačije i tvoja rješenja će biti ispravna.

MIJENJAJ SE DA POSTANEŠ ISTINA 
Istinu možeš naći samo ti sam, ti sama -- jer istina drugih nije stvarna istina -- istina naše povijesti -- cijele ljudske povijesti nije stvaran istina -- istina tuđih interpretacija događaja nije stvarna istina -- oni ne znaju istinu -- moraš tražiti istinu sama - sam -- drugačije do istine nećeš doći. I sad dolazi problem: Svi mudraci svijeta znaju da je istina neuhvatljiva kao zrakkoji želiš uhvatiti - kad god ju želiš uhvatiti i zadržati ona ode i zato istina u Crobranu znači STAV: 
ISTINA TO SAM JA: istina je što ti činiš, što ti govoriš, što ti radiš i kako stojiš iza svojih riječi, djela i misli --to je istina--tvoja hrabrost činjenja u sadašnjosti--to je istina...istina se živi --istina je kad živiš svoju istinu --i stojiš u istini--ne iza nje nego u istini u svakom trenutku. Istina se živi prihvaćajući ono što jest--objektivno sagledavajući to što jest sa svih strana bez osobnih predrasuda. Istina se ne živi dodvoravanjem i povlađivanjem da bi uspjeli --to je život u laži. Čim ne živiš istinu - po stavu istina to sam ja - znat ćeš to odmah i tada nemoj biti kukavna kukavica i zanemariti istinu - nego hrabro stani i ispravi se i kreni na put istine.

MIJENJAJ SEBE SHVAĆAJUĆI SVIJET PODCJENJIVANJA
Ja sam živio od malena u svijetu podcjenjivanja.
Podcjenjivali su me razni ljudi, svjesno ili nesvjesno --- od vlastite obitelji -- on je mali, slab, nejak, neće on to moći, on laže da ga boli, pa do svih drugih: on -- ko je on -- nitko -- neće uspjeti, on je upisao fakultet -- ma nemoguće  --- on je mali šmrkljo -- ne može on imati tu curu -- cijela kultura tadašnjeg življenja je bila podcjenjivačka -- na raznim nivoima -- ajde da vidimo kako ti znaš svirati klavir divljak jedan -- kad tamo ja sviram klavir a profesor glazbenog gleda u čudu -- kako sad, ha. U uličnom životu - samo podcjenjivanje -- kaj ti, nemreš ti, kaj buš ti, kaj ovo, kaj ono, ma gle ga, mal, kaj neće ići, ne ide a, glup si, ružan si, majmunko... itd.. NO NIKAD NISAM DOZVOLIO DA MI IČIJE PODCJENJIVANJE OBESHRABRI - ONI SU SVOJE REKLI A JA SAM DJEČJE BEZBRIŽNO RADIO PO SVOME A NE PO NJIHOVOME.
ISTOVREMENO SAM ŽIVIO I U SVIJETU PODRŽAVANJA - određeni ljudi su mi ranoj mladosti govorili --sviđa mi se kako razmišljaš - odrasli  ljudi--i govorili da to je odlično i bilo bi dobro da razvijaš to svoje dalje, i pomagali su svojim savjetima--ovako radi pa ćeš napraviti još bolje, --od svih ovih negativnih ljudi --nikad nisam uzeo srcu ništa --čak mi nisu služili ni za motivaciju --jer sam imao učenje moga djeda o svima njima - a on je o svima takvima rekao: Sve su to flundre i niš koristi--i to je to ---kad je on tako rekao ja ih više nisam zarezivao ni za zarez... a sve one pozitivne i dan danas držim u srcu i motiviram se na njihovim pozitivnim ohrabrenjima --a to sve počinje od rane mladosti --zato vam i ja sad i ovdje kažem---TKO GOD VAS PONIŠTAVA, POVRIJEĐIJE, PODCJENJUJE, OMALOVAŽAVA I UMANJUJE -- SVE SU TO FLUNDRE I NIŠ KORISTI - i to je to---ne zamarajte se sa tim -- samo preusmjerite tu negativu pokraj sebe u prostor da se tamo razbije i to je to...a sve pozitivno ---a i to vam kažem ovdje i sada --sve to pozitivno i dobro njegujte u sebi--VI STE DOBRI, VI STE SAVRŠENI, VI STE VRIJEDNI, VI ZASLUŽUJETE BOLJE I BUDITE VI...I RASTITE I RAZVIJAJTE SE --i da: vi dobro crtate, pišete, pjevate, vježbate, sve je to dobro i vi dobro radite, učite i napredujete ---vi rasturate i nikad to ne zaboravite i takvi idite u život. Ponekad nećemo baš rasturati i raditi ćemo greške --ali prihvati to --nitko nije nepogrešiv--ali mi - vi znamo za to i opet ustajemo i idemo dalje na našem putu---i to je tada put svjetla.

MIJENJAJ SE SHVAĆAJUĆI DA POSTOJE LJUDI I ONI DRUGI
U Crobranu uz sve mudrosti i prosvjetljenja koja vas učim --treba shvatiti da postoje  ljudi --divna ljudska bića a postoje i oni koji to nisu --i postoje takvi koji će jednostavno sami sebe uništiti jer ne mogu biti ljudi i takvi koji uništavaju druge --i ponekad ćete i vi naići na takve ljude,  ponekad su takvi neljudi i u našim vlastitim obiteljima--ponekad ćete se i boriti protiv takvih na ovaj ili onaj način i ponekad će takvi neljudi stradati kao rezultat te borbe na ovaj ili onaj način --ne nužno od naše/vaše ruke ali ponekad će i stradati i to jako a tada se uvijek sjeti--kad se borim neprijatelja nemam --nismo mi krivi za njihovo stradanje---ne, njihovo djelovanje, njihovi izbori, njihove akcije ih dovode do njihovog stradanja --ako smo mi učestvovali u tome--nažalost tako je moralo biti a njihove duše će možda dobiti drugu priliku negdje drugdje da se iskupe. U Crobranu za takve neljude imamo izreku koju prilagođavamo situaciji a ide u osnovi ovako: Ako nastaviš tako ozlijedit ćeš se! 

MIJENJAJ SEBE DA NE OGOVARAŠ I TRAČAŠ
Veliki grijeh --je ogovarati i tračat --to je ako da bacaš kletvu na nekoga drugoga--slušanje ogovaranja i tračanja također ---bacaš kletvu na ljude koje uopće ne poznaješ i sudiš o njima bez ikakvog znanja o istima. To je gubitak vremena i energije i odmiče te od shvaćanja uma-duha i duše jer na tom nivou svijesti moraš shvatiti da kada tračaš nekoga --to si ti - tračaš sam sebe - pljuješ sam po sebi tračajući druge - što nije loše kad u trenu shvatiš - vidi to sam ja --pa nisam ja takva-takav - Ako o nekome ne možeš govoriti lijepo - nemoj govoriti ništa.

MIJENJAJ SEBE DA NE OSUĐUJEŠ SVIH I SVEGA I STALNO TRAŽIŠ KRIVCA
Klasična društvena potreba svih --medija, novinara, institucija i naroda: tko je kriv, on je kriv, oni su krivi. Na osobnoj razini isto tako uvijek osuda--on, ona oni su krivi, izgovori - nisam ja, da on/ona nije napravila to i to ne bi ja tako, ne bi ja ovo ili ono.
Ne osuđivati i tražiti krivca. Da, moramo govoriti istinu o drugima ali istinu sa činjenicama i bez osuda. Bog će suditi i zakon i sudovi --mi nismo ni Bog ni sud--zato mi govorimo činjenice bez osuđivanja. Za govor činjenicama treba imati moć, hrabrost i znanje. Senzacionalizam medija--je samo biznis, smicalica da se više zaradi--na klikovima, kupovini i lajkovima i sl...istina --činjenice bez osuđivanja...i takvi trebamo biti i tako odgajati djecu. Kod napada se braniš - i opet na osobnoj razini ne tražiš krivca - obraniš se i govoriš činjenicama - on-oni-one-ona su me napali i ja sam se branio-branila i točka. Ne shvaćaš nikoga kao krivca i ne nosiš ih na duši kao krivce - oprostiš im odmah jer ne znaju što čine. Samo se sjeti - taj naš oprost ne znači ne djelovanje, ne prijavljivanje, ne obrana, ---naš oprost je na osobnoj razini  - opraštam ali djelujem ispravno, činjenicama i istinom.

MIJENJAJ SE SHVAĆANJEM NIVOA SVIJESTI: Razvij svoju svijest na slijedeći način:

Tjelesni nivo od zmije do medvjeda - od korjena do livade, rijeke, planine, drveća, šume, stabla, vulkani, oceani, dubine zemlje i mora - tijelo od puzanja do snage i povezanosti sa cijelom zemljom, kad shvatiš svoju povezanost napreduješ dalje u umnu svijest i stojiš tu i sada kao najsnažniji medvjed.

Umni nivo - ris - brzi um, koji se može kretati i penjati po svuda, biti oštar, opasan i iznenadan kao ris. Um kad se razvije do kraja da bi napredovao dalje shvaća da mora skočiti sa najviše litice, sa najvišeg drveta u vis i tada se pretvara u lastavicu. (to ne znači doslovno skočiti sa najviše točke --nego u svijesti).

Nivo duše -lastavica: slobodno leti po svuda i stvara svoj novi svijet i kada osjetiš da trebaš još više stvaranja pretvori se u Orla.

Nivo duha - orao: lebdi iznad svega u univerzumu stvaranja --iznad tijela, uma, duše --leti slobodni duh povezan sa svime i sa cijelim univerzumom i svakim djelićem tijela i zemlje.

Na ovaj način počni promatrati sebe i shvati da ti nisi u svom tijelu nego je tvoje tijelo u tebi, tijelo je u umu, duši i duhu - samo produžetak tih svemirskih - univerzumskih - božanskih tvorevina - i to je to. Sjedni negdje u miru i razmatraj ove nivoe i sjedini se s njima-od zemlje do orla.

KAKO MIJENJATI SVIJET - PROMJENI PRVO SEBE - gore su ti recepti a onda mijenjaš svijet automatski čim si se promijenio/promijenila. A možeš pokušati i sa SVOJIM SNOVIMA - idi za svojim snovima --jedino tako se mijenja svijet.
Gogi

Primjedbe

MOST POPULAR POSTS