SVE JE ENERGIJA

Osvijesti svoju povezanost sa svemirom, sa zemljom, sa ljudima, sa svim živim bićima, sa svim energijama, sa svim energetskim bićima. Ti energetsko biće a ne samo krv, voda i meso. Znaš li da je željezo u tvojoj krvi porijeklom sa zvijezda, da iz zvijezda iz svemira jer je u potpunosti isto kao željezo koje se nalazi u zvjezdanim galaksijama. Pa si ti sad misli. Ti si energetsko biće jer kroz tebe prolazi i u tebi kolaju i oko tebe kolaju i dio su tebe svjetlosne čestice čija je najmanja brzina -  brzina svjetlosti i ne mogu se kretati sporije nego samo brže. To su svemirske svjetlosne čestice koje su čista energija. Ti si energetsko biće jer tvoje stanice imaju svoju zasebnu energiju i memoriju koja ne ovisi o tvojoj svjesnoj mozgovnoj volji, osim ako se istreniraš da možeš utjecati i na te energije i memorije.  Da dragi moji vi ste energetska bića, koliko god vi htjeli biti tjelesni - vi ste duše i duh. Ne duh kao utvara nego duh kao Duh Sveti.  Naše tijelo je također energetsko biće i vrlo nam je važno da bi mogli kroz njega ostvariti spoj sa svojom dušom i duhom.  Molitva/meditacija je energetska vježba. Kad god moliš/meditiraš, uzdišeš se izvan ovog materijalnog svijeta i postojiš u duhovnom, duševnom energetskom Božjem svijetu. 

PROMATRAJ SVIJET KAO ENERGIJU - VJEŽBA:

Jedna vježba za promatranje energije i shvaćanje našeg jedinstva sa svemirom i svime što nas okružuje. Uzmi neki predmet npr. cvijet, kamen ili nešto slično i promatraj ga i kaži: "Vidi mene, opet ja, vidi to sam ja, ja sam." Kaži to i misli doslovno sjedinjujući se sa predmetom ili cvijetom. Zatim se usredotoči na miris objekta i kaži sam sebi bez mene ovaj npr. cvijet ne bi imao mirisa, zatim se usredotoči naboju objekta i opet kaži, bez mene ovaj cvijet ne bi imao boje, prstima prijeđi zatim preko površine objekta i kaži, bez mene ovaj cvijet ne bi imao teksture, fine površine i sl...ako još nešto opažaš - primijeti to i kaži bez mene taj cvijet ne bi imao to i to ili bio to i to. Isključi opažanja: prizor, zvuk, okus, dodir, miris, opip taj cvijet, kamen ili što god ostaje samo titranje energije, vibriranje atoma u praznom prostoru.

Zatim se usredotoči na DNK koji se nalazi u svakoj stanici tog predmeta, cvijeta ili nečeg drugog. Zamisli milijune atoma nanizane na dvostruke zavojnice DNK cvijeta i reci sam sebi: "Moja DNK promatra DNK ovoga cvijeta, DNK jednog oblika gleda DNK drugog oblika." Zatim zamisli kako obje DNK pucketaju, svjetlucaju i pretvaraju se u titrajuće vibracije energije. Zatim si reci: "Cvijet je nestao u svoju prvotnu energiju, ja sam nestao u svoju prvotnu energiju, sada jedno energetsko polje gleda u drugo en. polje." Zatim zamisli kako granica između tvog polja i polja cvijeta nestaje i kako se te energije spajaju u jedno kao valovi mora i kaži sam sebi: "Sva energija proizlazi iz istog izvora i ja sam ta energija i cvijet je ta energija izvora beskonačnosti i jedinstva. Uživaj jedno vrijeme u tom svom novom postojanju - ti si energija i povezan sa svime. 

Gogi

Primjedbe

MOST POPULAR POSTS