IZNAD ŽIVOTA

Iznad života – iznad smrti –iznad ulične mudrosti nalazi se univerzalna mudrost.
Časno preživjeti, časno živjeti i časno umrijeti. Kako to izvesti, za ovo prvo dvoje znam, za treće ne jer planiram živjeti vječno.

Izabirem ni život ni smrt, izabirem postojanje u svim razinama. Život i smrt su samo nazivi za nešto što ljudi uglavnom slabo razumiju. Postojanje je izvan toga, ja postojim i uvijek ću postojati.

Moja iskra postojanja nije ograničena na moje tijelo, trenutno tu da, ali kako je svemir star milijune godina, tako sam i ja star milijune godina.

Kada pogledaš religiju bilo koju, u niti jednoj, pa ni u tvojoj nitko ne govori o uništenju postojanja. Uvijek ćeš postojati, a o tvojim djelima ovisi gdje i kako.

Uvijek ćemo postojati, samo je pitanje gdje?, kako?, kada?, u kom obliku?, to su tajne koje treba otkriti.

Iznad života i iznad smrti je naše sveopće postojanje koje smo okaljali sa vanjskim materijalnim svijetom i ružnim djelima prema svijetu i ljudima. Zato malo ljudi može otkriti tajnu vječnog postojanja.

Malo ljudi vide tajnu u svom životu, jer kroz taj život samo prolaze u materiji. Tajne nije u jahtama, slavi, bogatstvu, tajna je duboko u nama.

Otkriti tajnu vječnog postojanja životni je zadatak svakog borilačkog umjetnika, svakog praktikanta ulične mudrosti.

Kroz put tog otkrivanja mi postajemo vrijedni najvišeg nivoa bivanja u svemiru.

Znam ja da je to teško, raditi u polju, uredu, radioni, tvornici, na bilo kojem poslu raditi po cijele dane i noći i otkrivati tajne, ali ako su to mogli ljudi davno prije nas, a radili su puno više, možemo i mi.

Znaš koji je prvi korak ka otkrivanju tajni iznad života i smrti? Nije neka velika filozofija, prvi korak je da ugasiš tu prokletu televiziju, navečer dok se izležavaš i šaltaš po programima, e to ti je prijatelju moj prvi korak.

Drugi može biti ova knjiga, ali i ne mora, glavno je da se pokreneš i osvijestiš a ne da si hipnotiziran vanjskim izvorima.

Hipnotizirat ću se dragovoljno samo vrhunskoj ljepoti, ali ne za dugo, samo toliko koliko treba da razmijenimo energije.

Otkrivanje tajne vječnog postojanja osobni je događaj i ne treba o tome trubiti okolo, jer ćeš lako završiti u luđačkoj košulji. Ako nekome želiš pomoći, pokloniš mu knjigu. Ako je pametan shvatit će, ako nije shvatio, shvatila, možda ipak jednog dana shvati. To je prava pomoć.

Razmisli o ovome: Sve je energija, ti si energija, energija je neuništiva, samo mijenja oblik.

Primjedbe

MOST POPULAR POSTS