ULIČNA MUDROST


Niže navedeni postovi su svi odlomci iz moje knjige Ulična Mudrost. Tu knjigu sam napisao nakon što sam stradao u eksploziji izazvanoj benzinom i benzinskim parama, 2005. godine. Tom zanimljivom prilikom izgorjelo mi je 50% tijela sa prednje strane, i glava i ruke i noge i tijelo i sve, no zbog univerzalne mudrosti uspio sam se oporaviti iz nepokretnog stanja za 16 dana, a nakon drugih 16 dana već sam vježbao na treninzima.

Nakon oporavka i početka ponovnog života napisao sam ovu knjigu. Knjiga ima i svoje englesko izdanje. Zanimljivo je to da ovu knjigu nitko od izdavača u Hrvatskoj ne želi objaviti. Srećom imamo internet, ali ono što je još zanimljivije - svi ljudi koji su ju pročitali javljaju mi se sa povratnim informacijama, da im je baš ta knjiga pomogla u životu, pomogla da žive bolje, sretnije, ispunjenije, pametnije i sigurnije. Ono što je još ljepše - javljaju se ljudi koji kažu g. Krajačić, vaša knjiga, vaše rijeći su mi spasili život.

To je najviše od najvišega što jedan mali, mali autor može poželjeti - da je njegova knjiga stvarno pomogla nekome negdje na kraju svijeta i negdje na početku svijeta i naravno tu doma kod nas.

Svi komentari su dobrodošli.
Hvala!
Gogi

Primjedbe

MOST POPULAR POSTS