TVOJ NAČIN

Tvoj način

Ulična mudrost njeguje tvoj način, a ne moj način, ona je samo mapa do skrivenog blaga, a na put do blaga moraš krenuti sam.

Svako od nas ima svoje ideje i načine ali malo nas te ideje i načine upotrebljava u stvarnom životu. Zašto? Pali ste u kolotečinu i ne možete izaći, ne isplati se misli većina ljudi, ne mogu jer nemam novaca, ne mogu iz tisuću razloga. Aaaaaaaaaaaa, dođe mi da vrištim kad vidim sve to. Prvo ne možemo svi dobiti nobelovu nagradu niti bit Michael Jordan, ali svi možemo početi sa malim idejama koje su sasvim ostvarive, malo, malo, malo –i gle puno maloga na hrpi stvara veliko.

Imaš svoj način i svoje ideje, iskoristi ideje, upotrijebi svoj način. Ne kopiraj stalno nekog drugog, nemoj biti zombi, budi original i ostavi neki trag, ne idi po već utabanim putovima.

Pokreni se i radi, male stvari, samo se nemoj izležavati pod raznim izgovorima jer onda nema razlike između tebe i leša u mrtvačnici.

Moj način nije tvoj, tvoj nije moj, ja volim proučiti i tvoj način i tisuće drugih ali opet će iz toga izići moj način, zato jer smo svaki za sebe jedinstveni i posebni, a to treba cijeniti a ne prezirati.

Znači svatko tko se trudi i radi i daje svoj maksimum je čisti original a ne kopija. Zašto biti original, zato da možeš uživati u životu, jer ako samo kopiraš stalno paziš na tuđe korake i propuštaš vidjeti, osjetiti i uživati u životu.

Mi volimo ovaj ili onaj način, to je temeljni ljudski problem. Način nije bitan, bitna je pobjeda i zdravo preživjeti.

Svak zna svoje, ali tko zna najbolje. Nitko! Zato puno uči, vježbaj proučavaj, radi, usavršavaj i eto tvog načina, najboljeg za tebe.

Ne nameći svoj način drugima, ako je jako dobar spontano će ga prihvatiti, isto tako prihvati dobre načine od drugih i upotrijebi ih.

Sjeti se, tvoj način!

Primjedbe

MOST POPULAR POSTS