TAMA

Tama

Tama i smrt su svakodnevni pratitelji ulične mudrosti.

Život je najvredniji.

Tama nas uvijek prati, tebe, mene, sve nas, uvijek je tu uz nas kao sjena, nikada se ne odvaja.

Svjetlo i tama su dio jednog postojanja, život i smrt su dio jednog postojanja.

Kako je život svuda oko nas jasan i vidljiv, tako je i smrt svuda oko nas jasna i vidljiva, ali odbijamo da ju vidimo.

Zato jer svakodnevno živimo i bavimo se životima i svjetlošću, ne vidimo da je smrt isto toliko tu kao i to naše svjetlo.

Smrt po prirodi stvari nije ništa loše, smrt može biti loša samo kada je izazvana neprirodnim putem.

Kao pravi ratnik moraš biti spreman umrijeti svaki čas, svaki tren, svaki moment, svakim udahom pluća svojih. Umrijeti za svoja uvjerenja. Da li si spreman?

Ja jesam, spreman sam umrijeti za ono što volim i za ono u što vjerujem.

Praktičari borilačke umjetnosti, se sa smrću sreću svakodnevno. Svaka naša tehnika je smrtonosna ako tako želimo. Svako naše djelovanje može biti tamno i smrtonosno. No, mi pobjeđujemo tamu svaki dan i ne djelujemo smrtonosno nego slavimo život.

Da, ja vježbam ubijanje na tisuće načina, tako sam blizu smrti i smrtnog djelovanja, ali ne ubijam. Takva vježba stvara moćne i pravedne ljude.

Pazi svako tvoje djelovanje ima svjetlo i tamu, život i smrt. Uleti muha zunzara, ubiješ ju ili ju krpom i rukama otjeraš van, kužiš.

Uvijek sam biraš ono što ćeš biti, smrt ili život. Ponekad namjerno ubijemo da bi se zaštitili, razne kukce i životinje, možebitno i ljude. To nije ništa loše ako nema drugog načina, ako ga apsolutno nema. Ali skoro uvijek ima drugi način.

Ljudi ubijaju ljude na sve strane, ne samo u ratu, svaki dan je netko ubijen, vozilom, nožem, batinama, sjekirama, oružjem. Sve to je stalno oko nas i sa nama, isto kao i rađanje, svaki dan se netko rodi.

Može se desiti baš tu i baš sada, baš na tvojoj omiljenoj ulici ili kafiću ili bilo gdje drugdje, da te napadač natjera da ne možeš poštivati njegov život, jer je tvoj ugrožen, moraš preživjeti i pobijediti, ponekad to može usmrtiti napadača.

Može se desiti da su nam oni koje volimo najviše na svijetu u smrtnoj opasnosti, tada nema razmišljanja, spašavaš živote, ako to prouzroči smrt napadača, sam si je kriv.

Ponekad je put tame jedini put, pa ma kako god to društvo, politika i zakon gledali. Svi ti ljudi iz svojih sigurnih fotelja i života, ako nikada nisu bili na ulici među ljudima nemaju pojma o životu i smrti.

Sve umire, svi umiru, ali to nije strašno kako si svi misle. Smrt je dio života, gledaj oko sebe malo i razmisli, smrt je dio života, smrt je dio života.

Jedino ne valja, što je u ljudskom postojanju i nasilna smrt postala dio života.

Ako te napadač natjera da mu oduzmeš život, i ne možeš drugačije, oduzmi ga, ali znaj da kako god okreneš ishod po tebe neće biti povoljan. Zakon ima svoje viđenje svega toga, a suci i odvjetnici svoje i nastradao si po tom gledištu, ali budi svejedno veseo jer nisi završio na groblju, jer nisi ti taj koji grize travu odozdo, prije reda, jer si ipak živ i ipak ćeš moći kako tako brinuti o svojoj obitelji.

Nemoj nikako krivo shvatiti, nitko nema dozvolu za ubijanje, niti ti ja govorim da ideš okolo ubijati ljude.

Uloga ulične mudrosti je ovdje samo to da te osvijesti na grub način, smrt je tu kao i život. Ljudi to ne razumiju i ne gledaju tako.

Kada netko umre mi žalimo i to je uredu, ali smrt je dio života, znači da ta osoba nije nestala iz postojanja, svi oni su tu negdje, u vama, nama, na nebu, negdje u nekom drugom svijetu.

Živi ljudi to ne mogu pojmiti jer nemaju vremena, jura i žure, pa kad ih tragedija zadesi šokirani su.

Ulična mudrost kaže smrt je dio života, stalno je prisutna kao i život. Onda, ako je smrt nešto loše i život je nešto loše.

Ne traži od mene rješenje te zagonetke, jer da ti i kažem nećeš mi vjerovati, traži odgovor sam, traži kroz svoj život, ne kroz moj, ja sam ti dovoljno pomogao, sad si sam na svome.

Smrt nije velika stvar, to je jednostavnije rješenje, lako je izabrati smrt. Pravi ratnik izabire život i sve teškoće, uvijek težim putem.

Ubiti se to je tama, to je lakši izbor, nemoj o tome ni pomišljati-Stani, ustani i bori se, nema predaje, uvijek ima rješenja, samo nemoj stalno piliti po jednom, mijenjaj se i razvijaj.

Misliš da su tvoji problemi nerješivi, nisu, nisu, samo ih počni rješavati sam, ne čekaj druge, jer nećeš ih nikada dočekati, ali ne odbijaj pomoć.

U uličnoj mudrosti samoubojstvo nije niti najmanja opcija, ako se ubiješ i ja bi te još jednom ubio. Misliš da je bez tebe svima lakše. Gdje je moj tata!?! Gdje je moja mama!?! Tko to zaslužuje, bori se i ne seri.

Nikada nikome ne želi smrt, ma kako loš bio, jer pazi želja ti se može ispuniti, uvijek mu želi život, za sve ima nade.To je ratnikova pobjeda nad smrću.

Primjedbe

MOST POPULAR POSTS