POMAGATI

Pomagati

Ulična mudrost je pomaganje onima u potrebi, onima u nevolji. Ulična mudrost postoji da služi i spašava.

Uvijek svima pomogni ako možeš, ne ako moraš i zato što moraš, nego zato što želiš.

Čovjek leži na ulici, svi ga zaobilaze, koliko puta ste vidjeli takvu sliku, koliko, koliko? Sram vas bilo sve koji ste prošli pored, pa neće vas on pojesti.

Zamisli da si ti taj koji leži u na tlu a svi prolaze i nitko ne pomaže, zamisli da je to tvoje dijete?!! To se lako može dogoditi, da bi napravio razliku zato uvijek pomogni.

Kad nekud žuriš a netko je u nevolji, bilo kakvoj, ne opravdavaj se, žurim, već će to netko drugi. Neće, ti si tu i sada i moraš djelovati.

Tu, sada i pomoći, o tome ovise ljudski životi. Nema ljepšeg nego kad nekome spasiš život.

Ne traži zahvale i hvalospjeve, to ti ne treba, pomogni i idi svojim putem, previše nagrada lako iskvari čovjeka.

Jednom spasih čovjeka od sigurne smrti, nikad mi nije rekao niti hvala, ali ja znam da kad god me vidi da je iskreno zahvalan. Vidim to po poštovanju koje iskazuje.

Živim da pomažem, pomažem kroz moj rad i posao, kroz moje vještine, gdje god dođem pomažem, ali to ne znači da ću ja za tebe kopati i orati dok ti gledaš. Moja pomoć se sastoji u tome da te naučim kako se to radi, kako se ispravno živi i djeluje.

Kako pomaže borilački umjetnik, ponekad pobijedim borbu za obranu slabijega, puno više puta naučim ljude kako da si sami pomognu, kako da pomognu drugima.
Ova knjiga je dio moje pomoći, želim vas naučiti nečemu dobrom, nečemu lijepom, nečemu efikasnom.

 Teško ti je, a misliš da je drugima lako, boli te briga za druge, eee, nemoj tako. Zaigraj sa IS-om, i više ti neće biti teško, a moći ćeš pomoći drugima.

Primjedbe

MOST POPULAR POSTS