ČIME SE BAVI KLUB CROBRAN HRVATSKA BORBENA UČENJA

OPET CROBRAN

Mi se u našem klubu bavimo vježbanjem, stvarnim vježbanjem Hrvatskih Ratničkih Vještina, zatim stvaranjem Modernih Crobran Ratnika i kroz taj proces mijenjanja vježbača iz uobičajenog vježbača u Crobran Ratnika i Duhovnika.

Koristimo i ugrađujemo sva ratnička i duhovna iskustva iz naše prošlosti i sadašnjosti, od naših Herojskih Hrvatskih Ratnika i Duhovnika. Ona iskustva koja su prikladna za daljnji razvoj mudrosti Crobran Vježbača, osobnosti, karaktera, moralnosti, dobrote, ljubavi, hrabrosti i domoljublja, i još mnogo toga.

Znači mi ovdje izgrađujemo ljude u ljude, vježbače u Crobran Ratnike. To ne znači da mi proizvodimo specijalce kao sa ovih slika, ne moji Crobran Ratnici su svih profila, od najljućih ratnika današnjice do domaćica, djece, znanstvenika i znanstvenica, konobara, kuhara, radnika, srednjoškolaca, studenata....
Crobran služi odgoju i obrazovanju, efikasnoj samoobrani, duhovnom, tjelesnom, mentalnom i mudronosnom napretku čovjeka.

Ne bavimo se politikom, ne bavimo se pitanjima: "A zašto su ovi ili oni na vlasti a ovi nisu?" Mi smo klub...koji se bavi Ratničkim Vještinama i ugrađujemo sve što je dobro u naše članove naravno ako oni to žele i mogu prihvatiti. Ima ponekad ljudi koji ne mogu sve to prihvatiti, koje ne žele, i to je u redu oni imaju svoj put. Mi nismo ovdje da osuđujemo, sudimo i prekoravamo druge. Crobran postoji samo da pomaže ljudima na izvorni Hrvatski način.

Proučavamo sve ratničke vještine od naših prvih neandertalaca i njihovog kamenog oružja iz Šandalje kod Pule (800.000 g. prije Krista) do danas. Imamo potpuno razvijen moderan sistem borbe - Moderne Crobran Vještine - poznate pod nazivom INSTINKTIVNA SAMOOBRANA. Sve ostale vještine kroz povijest konstantno proučavamo i razvijamo. To je ogroman posao koji zahtijeva stalni predani rad.

Sve velebne Hrvatske Ratnike i Duhovnike koje ovdje predstavljamo shvatite u motivacijskom obliku za svoj osobni napredak i razvoj.OSOBNI. U Crobran Vještinama morate shvatiti da ste vi ti koji se trebate promijeniti nabolje, ako to ne shvaćate, na krivom ste mjestu. Ukoliko mislite da se ne trebate mijenjati, da ste sami sebi dobri i ovakvi kavi god da jeste, to je od odlično i samo tako nastavite dalje, mi podržavamo sve vaše puteve. ALI CROBRAN SLUŽI DA SE PROMIJENIŠ U DOBRU OSOBU O KAKVOJ MOŽEŠ SAMO SANJATI MA TKO TI BIO.

Ovdje nije mjesto za pitanja: "A zašto su na vlasti ovi ili oni, ko su komunisti a tko četnici?"...ovo je mjesto gdje se bavimo samoousavršavanjem, ne politikom, BORILAČKIM VJEŠTINAMA, BORILAČKIM UČENJIMA, RATNIČKIM VJEŠTINAMA - koje pomažu i u naizgled najsitnijem i naizgled najnebitnijem dijelu vašeg života, koje pomažu i u najznačajnijim dijelovima vaših života i koje pomažu uvijek. Da bi Crobran pomagao, potrebno ga je proučavati i vježbati.

Ja vam mogu dati odgovore i na sva ta pitanja, ali ne ovdje. Ovdje se bavimo Hrvatskim Borbenim Učenjima i Hrvatskim Ratničkim Vještinama.

Ponekad se dragi ljudi pitaju:"Da li je sve to istina što ovdje piše!" Pa dragi ljudi: ISTINA, SVE ŠTO JA PIŠEM JE ISTINA, ISTINA KOJA JE ISPISANA KRVLJU NAŠIH RATNIKA, KRVLJU NAŠIH NEPRIJATELJA, ISTINA KOJA JE ISPISANA KRVLJU I ZNOJEM MOJIH PRIJATELJA, SUBORACA, KOLEGA, MOJOM VLASTITOM. ISTINA KOJA JE TESTIRANA U STVARNIM SITUACIJAMA TISUĆE I TISUĆE PUTA. ZATO CROBRAN VJEŠTINE DJELUJU U STVARNOSTI UVIJEK. Naravno ako se ispravno vježbaju i proučavaju i ako ste spremni na krenuti na put Crobrana.

ALI ISTINA BOLI DRAGI MOJI. Boli jer vam se neće svidjeti ponekad gola istina. I to je u redu, neka boli al barem znaš istinu i nitko ti ne može mazati oči. Što će svatko od nas učiniti sa svojim saznanjima istine na njemu je. Najbolje što ja mogu trenutno ponuditi su Hrvatska Borbena učenja kao lijek za sve ružne istine, kao lijek za sve što muči ljude. Kako? Pa jednostavno, vježbajući Crobran vi postajete moćni i dobri, a kad si moćan i dobar, lakše se, sretnije i zdravije živi. Crobran Vještine Hrvatsku Ratničku Istinu koriste isključivo za pozitivni razvoj Crobran Ratnika.

Kada ovdje pročitate o djelima Hrvatskih Ratnika ne trebate se pitati jel to istina, nikada, istina je i to umanjena, da ne izgleda da pretjerujem. Ono što trebate tko god vi bili trebate pokušati u sebe ugraditi vrijednosti i kvalitete tih ratnika i duhovnika, ugraditi ih u svoje biće, svoj život, svoje misli....i život će vam biti lakši a vi 100 puta bolji ljudi, na taj način postajete ELITA.

I uz sve to rečeno, mi ne tražimo javno priznanje od nikoga, niti trebamo javno priznanje od nikoga, mi smo Hrvatski Ratnici koji pomažu potrebitima na naš specifičan način i to je to. Ponekad će vam i same naše riječi pomoći da bolje živite. Nama je to sasvim dovoljno.

Eto time se bavimo u Crobran Ratničkim Vještinama i Borbenim Učenjima.
CHROATUM BRANSK POVED
HRVATSKA BORBENA UČENJA
HRVATSKE RATNIČKE VJEŠTINE
Osnivač
Gordan Krajačić, prof.

Primjedbe

MOST POPULAR POSTS