KAZIVANJA HRVATSKIH RATNIKA DIO TREĆI

Image may contain: 2 people, outdoor
Za doma, uvjek spreman!
Hrvatski ratnik Starac
Ma, ja sam obična domaćica,
Kuham djeci dok supruga radi!
Hrvatski ratnik Ninđa
Eee nečete četnici!
Hrvatski Ratnik Mile Blažević Čađo
Ma pusti pikzibnere nek bježe, sredit ćemo mi to! Ajde zamnom!
Hrvatski Ratnik Čikva
Sim-tam, sim-tam i nedamo se!
Hrvatski Ratnik Čikva
Ma to je luk i voda!
Hrvatski Ratnik Čikva
Zašij to i pusti me, moram na teren!!!
Hrvatski Ratnik Ivan Anđelić Doktor
Pusti maloga, idem ja!
Hrvatski Ratnik Deda Rigo
Bit će bolje!
Hrvatski Ratnik Deda Rigo
Mislila sam, pucali su po mom djetetu, uzvratit ću!!!
Hrvatska Ratnica Vicky
Po meni, domovina je na prvom mjestu, obitelj na drugom a vjera na trećem.
Hrvatski Ratnik Mikulandra
Jesu li svi tu!!!
Hrvatski Ratnik Ante Gotovina
(izjava nakon 8 sati borbe i 4 metka u nogama, kad je čuo jesu tek onda je stao)
Narod, ne zna pravu istinu. A istina je da je temelj hrvatske države Domovinski rat. Zato nitko ne može hrvatske branitelje stavljati u isti rang s agresorima!
Hrvatski Ratnik Ivan Anđelić Doktor
Za mene je svaki moj vojnik bio general!
Hrvatski Ratnik Ivan Anđelić Doktor
Pošteno, pa nismo mi flundre!
Hrvatski Ratnik Joža Krajačić
Povlačenje, Nikada!
Hrvatski Ratnik, Satnik Ivan Iskrić
Bog je visoko, a kralj je daleko!
Hrvatski Ratnik Nikola Zrinski - odgovor njegovim vojnicima na upit - Da li stiže kakva pomoć u borbi protiv turaka

Primjedbe

MOST POPULAR POSTS