KAZIVANJA HRVATSKIH RATNIKA DIO DRUGI



Ako je srce čisto i obrana je čvrsta!
Hrvatski Ratnik Kum
Ja sam pobjednik i ponosan sam na to!
Hrvatski Ratnik Tomi
Ma Aj Biž Ča!!
Hrvatski Ratnik Veli Jože
(ne pričaj gluposti, makni se, stradat ćeš)
Sitne duše, jadnici!
Hrvatski Ratnik Mirkec
Stalna molitva, spašava!
Hrvatski Ratnik Mirkec
Dobar i siguran dan,
Mirna i sigurna noć,
Hrvatski Ratnik Buco
Ma ajde, samo mi nemoj tu plakat, jesi li ti muško?!!!!
Hrvatski ratnik Velik D drugim vojnicima na fronti.
Oteto prokleto, ništa od toga meni ne treba!!
Hrvatski Ratnik Zec
Obadva, oba dva, oba dva,
Oba su pala!!!!
Hrvatski Ratnik F. G.
Zaskakat ćete vi to, kad-tad!
Hrvatski Ratnik Zec
(proročanstvo za domače nam lopove i izdajnike)
Plisnjivac jedan, plisnjivi!!
Kaje plis!!
Hrvatski Ratnik Mika
(dragost starih ratnih drugova)
Ako udriš onda udri, nema stajanja!
Hrvatski Ratnik Mika
Ja nikud ne bum bježal, a vi kako hoćete!
Hrvatski Ratnik Starac
Sad ili nikad!
Hrvatski Ratnik Starac

Primjedbe

MOST POPULAR POSTS