KAZIVANJA HRVATSKIH RATNIKA DIO ČETVRTI

Moja je nada u Bogu!
Kako je Božja Volja!
Hrvatski Ratnik Fran Krsto Frankapan Brinjski
Pojdite bez traga, pojdite, bez traga vi opaki!
Hrvatski Duhovnik i Ratnik Ivan Česmički
Repatica naviešta krvave ratove!
Hvatski Duhovnik i Ratnik Ivan Česmički
Nisam rođen za rat i junaka, ratnu slavu rado prepuštam junakom…Pak koja je korist da padnem u ratu, pa onda ne bi imali ni pjesnika, koji bi opjevao njihova junačka djela i smrt!
Hrvatski Duhovnik Ratnik Ivan Česmički
(izjave u njegovim pjesmama nakon teških bitaka protiv turaka koje je vodio kao vojskovođa, i to kao najhrabriji od hrabrih) to je izjava kao i od Hrvatskog Ratnika Ninđe da je Domačica)
Najsigurniji je onaj, koji je na sve pripravan.
Otac Domovine Dr. Ante Starčević
Batthyany: Vidimo se na Dravi.
Jelačić: Nema potrebe da se umarate. Vidimo se na Dunavu!
Hrvatski Ratnik ban Josip Jelačić
Moja je nada u Bogu!
Kako je Božja Volja!
Hrvatski Ratnik Fran Krsto Frankapan Brinjski
Pojdite bez traga, pojdite, bez traga vi opaki!
Hrvatski Duhovnik i Ratnik Ivan Česmički
Hej, ratnici moji. Rat je zlo, samo veliko zlo!
Pazi da nikada ne postaneš to zlo!
Gogi
Kakve je to vještina Crobran. Kad kažeš Crobran, mora ti svanuti sunce, makar se našao u najmračnijem trenutku tvog života! Takva je to vještina Crobran!
Gogi
Crobran Ratnik, što je to?
To je ljubav!
Gogi
Lako je pametovati drugima!
Zato ja pametujem sebi!
Gogi
Mržnja ne živi u Hrvatskim Ratnicima.
Ali morate znati: Ne može svatko biti Hrvatski Ratnik.
Gogi
Poštovana gospodo, nisam ja Austrijanac, ja sam Hrvat, rođen u kršnoj i ponosnoj Lici, u podnožju Velebita, tamo di se rđa sije, a junaci niču…, di namjernik dobri nikada zanoćiti neće pod vedrim nebom, gladan i žedan, i gdje zlonamjeran tuđin nikad nije mira konačio, niti spokojan osvita…“
Najjači Čovjek Na svijetu Marijan Matijević
Gospodo, ja nemam nikakvih garancija osim svojih otkrića. Ja nisam osiguravajuća tvrtka. Morate mi vjerovati na riječ i prepustiti se instinktu, intuiciji, mašti.
Instinkt je nešto što nadmašuje znanje!
Hrvatski Genije Nikola Tesla
Oprosti mi, Gospodine, jer sam Dalmatinac!
Hrvatski Duhovnik Sveti Jeronim
Uči se mudrosti neba, zemlje, vode i zraka. Uči se mudrosti svijeta, ljudi i prirode. Uči se mudrosti svemira. Uči se Božjoj mudrosti. Sve ti to treba da preživiš u današnjem svijetu.
Hrvatski Ratnik Starac

Primjedbe

MOST POPULAR POSTS